Actualitate Recomandări

Trafic îngreunat și pe str. Năsăudului. Se lucrează la devierea rețelei de gaz

Pe strada Năsăudului din Bistrița se circulă cu dificultate din cauza unor lucrări de deviere a rețelei de gaz, necesare pentru a se putea executa lucrările de reabilitare a infrastructurii pe Axa str. Gării – Bulevardul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului.

Compania Dianova Instal mută practic rețeaua de gaz de la 1,2 metri adâncime la 1,5 metri adâncime așa încât, atunci când constructorul axei, compania M.I.S. Grup va începe să lucreze să nu mai ajungă la rețeaua de gaz. Conform reprtezentanților companiei, lucrările se vor desafășura în ritm alert, în două, cel mult trei zile, urmând să fie finalizate.

Deși se lucrează greu în condițiile în care nu este închisă strada în totalitate, doar restricționată circulația, Dianova Instal a preferat această variantă ca să nu mai îngreuneze și mai mult traficul prin oraș, și așa dificil din cauza faptului că sunt închise în totalitate sau parțial mai multe străzi de pe tronsonul Liniei Verzi și al Axei de transport Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului.

Cu aceste lucrări, practic, Dianova Instal finalizează lucrările de deviere a rețelelor, însă este posibil să mai vedem la lucru și alte companii din zona telecomunicațiilor.

„Reconfigurarea axei de transport public pe str. Gării – B-dul Decebal – Str. Andrei Mureșanu – Str. Năsăudului” este un proiect de 10,5 milioane euro.

Conform proiectului pe care îl va implementa firma M.I.S. Grup, lungimea totală propusă pentru reconfigurare este de aproximativ 2,3 km. În cadrul acestui proiect se vor efectua următoarele lucrări:

  • realizarea unui sistem rutier nou, la partea carosabila, începând cu fundația drumului;
  • reabilitarea trotuarelor pe toată lungimea celor 4 străzi;
  • realizarea de benzi dedicate transportului public;
  • realizarea pistelor pentru bicicliști, pe ambele sensuri de circulație;
  • realizarea unui pasaj pietonal subteran pe b-dul Decebal, în zona halei comerciale;
  • îngroparea tuturor rețelelor electrice și de iluminat public; sistem nou de iluminat public cu telegestiune;
  • modernizarea stațiilor de transport public existente (10 stații).

25 comentarii

    • Se pierde timp staționând în coloană la trecerea de cale ferată Slavici. Acum când se execută lucrări în toată Bistrița și bulevardul Decebal este închis parțial altfel se circula dacă aveam deja semnale luminoase și acustice deja la trecerea de cale ferată însă pentru două trenuri pe zi ce merg la Bârgău noi trebuie să stăm în ambuteaj toată ziua, nu este nevoie de pasaje subterane și alte inginerii complicate niște semnale luminoase sunt suficiente și la tehnologia de astăzi se montează ușor și repede.

    • La intersecția străzilor Arțarilor cu Colibiței puneți la intrările pe aceste străzi semne de circulație cu staționare interzisă măcar pe 10m că sunt mașini parcate foarte aproape de intersecție chiar pe aceste porțiuni a doua bandă de încadrare în intersecție ar fi super-utilă.

    • Întrebare pentru vreun reprezentant al primărie sau pentru un arhitec etc….: Propunerea de Pasaj Subteran Tărpiului cum va reuși să păstreze sau chiar dezvolte legătura foarte bună între străzile Rodnei, Arțarilor și Gării.
      Această intersecție a celor 3 străzi acum când se lucrează în tot orașul se dovedește a fi extrem de utilă și ar trebui păstrată și în viitor chiar mai mult dezvoltată corespunzător pentru o arteră viabilă de circulație Est-Vest.

    • Idem : Cum se va păstra legătura directă excelentă de acum a străzilor Industriilor, Dimitrie Cantemir și Tărpiului ?

    • Nu o să primiți aici nici-un răspuns de la primărie fiindcă sunt incapabili să dea aceste răspunsuri și ca întotdeauna ignoră nevoile cetățenilor orașului și fac numai ce le trece lor prin cap.

    • O altă rută de ocolire a străzilor blocate din Bistrița : Podul Berăriei, str. Mihai Viteazu, str. Codrișor, Str. Ghinzi, str Aerodromului, DN17

    • Când se va termina de făcut pista de biciclete de pe str. Petru Maior atunci se va putea folosi ca rută de ocolire a șantierele din oraș traseul străzilor Petru Maior, Simion Bărnuțiu, podul Budacului, Codrișor, Ghinzi …..

  • În poză se poate vedea în construcție blocul familiar ( probabil omul are familie mare ) înghesuit printre alte blocuri fără parcări corespunzătoare și fără spațiu verde. Felicitări primarului Turc pentru încă o aberație arhitecturală 😂
    Noul slogan PNL de după alegeri : Noi nu oprim dezvoltarea orașului noi îl distrugem și-l mutilăm.

    • E o casuta.. asa zicea si mascota pseudoecologista.A fost omul in strainatate si isi face un p+3 plus doua etaje retrase.Doar zicea ca a fost si el in audienta la primar cu repatriatu…

    • Bă.la.neee…hai mai povesteste cum ai fost in audienta sa faci lobby(trafic de influenta)…Sau luam colectia ziarului la rasfoit…Nu trebuia sa se faca in spatiu verde pe acolo?

  • Deschideți circulația pe strada Codrișor că numai avem pe unde circula că ați blocat tot orașul !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Va rămâne doar mâță și îți vei aduce cu nostalgie aminte ce bine se circula pe acolo și ce frumos era în copilăria ta față de cum va fi. Sper că mai ai rămase niște fotografii cu strada Năsăudului să le arăți și nepoților ce stradă mare și frumoasă a fost.

    • @Oare ?

      🙂🙂
      Îmi place să privesc înainte, fiecare epocă la timpul lui e doar un punct de vedere al meu nu înseamnă că trebuie să fie și așa.

    • Dacă nu ai poze cu Năsăudului am eu și o să fac o comparație dintre acestea când se circula bine și cu pozele cu ambuteajele create după finalizarea lucrărilor. Să vezi atunci ce o să ne râdem, ambuteajele create acum de șantierele din oraș sunt parfum de levănțică față de ambuteajele ce se vor crea după finalizarea acestor proiecte

  • Ați blocat bl. Decebal și acum și Năsăudului măcar deschideți circulația pe ambele sensuri ambele sensuri le Arțarilor în spatele pieți să putem circula și noi.

  • Turc și Hangan ceva minte aveti si voi politruci incompetenti,sunteti de ras ați distrus orașul veti rămâne în amintirea noastră la fel cum a ramas si Nero în istoria Romei.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS