Actualitate

Brandul Romana la International Wine Contest

Vinuri din România și din alte 32 de țări au fost premiate și în acest an în cadrul Galei de decernare a premiilor International Wine Contest Bucharest 2016, care a avut loc la București. A 13-a ediţie a celui mai mare concurs internaţional de vinuri din Europa de Est, International Wine Contest Bucharest 2016 (IWCB 2016) s-a desfășurat la Focşani, Vrancea.

Concursul Internațional de Vinuri București 2016 (IWCB 2016) este organizat la inițiativa Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole (ONVPV), de către ASER Wineconsulting, în parteneriat cu Asociația Degustătorilor Autorizați din România (ADAR), sub patronajul Organizației Internaționale a Viei și Vinului (OIV).  În acest an au participat peste 1400 de probe din România și din alte 32 de țări, care au fost jurizate de 21 juraţi străini și 16 juraţi din România.

IWCB reprezintă principalul mijloc de comunicare pentru piața vinului din această parte a lumii, dar și un mijloc de promovare a producătorilor de vinuri. Acest concurs este de maxim interes și reprezintă un reper pentru producătorii de vinuri, dar și pentru publicul larg.  Importatorii, distribuitorii, marii retail-eri, proprietarii magazinelor specializate, somelierii din restaurante și wine-baruri se raportează la IWCB ca la un pol de expertiză, care furnizează informație credibilă, calificată.

În acest an, vinurile cele mai apreciate care s-au aflat în fruntea clasamentului sunt vinuri din România, Moldova și Italia. Marea Medalie de Aur IWCB 2016 a revenit unui vin din România (Tămâioasă Românească 1975, produs Staţiunea Pietroasele) şi unui vin din Moldova (Chardonnay 2013 Botrytis, produs de Château Vartely).

Mai mult decât un eveniment dedicat vinurilor, IWCB reprezintă inițiativa CEO-ului Cătălin Păduraru de a promova România, cu specificul său cultural, tradițiile autentice, arta culinară, potențialul turistic, confortul pe care țara noastră are capacitatea de a-l oferi celor dornici să îi cunoască profunzimile. IWCB este un mijloc ingenios de comunicare în cadrul unui mediu multicultural a faptului că țara noastră are ce oferi și nu întâmplător este gazda acestui concurs. În România cultura vinului este printre cele mai vechi din Europa, avem adevărați maeștri în aria viticulturii și a enologiei, dar avem în același timp deschidere și interes de a cunoaște produse care provin din toate țările producătoare.

”Ghidată de aceeași dorință de a promova valorile românești, brandul Romana, împreună cu alte companii a participat în calitate de partener la acest eveniment. Ne bucurăm și apreciem faptul că oameni de calibrul lui Cătălin Păduraru, el însuși o valoare a României, realizează astfel de evenimente în spirit de voluntariat și reușesc să facă cunoscute valorile țării noastre pe plan mondial”, spune Gabriela Montoiu, fondator Romana.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.