Noua galerie comercială de pe Calea Moldovei, situată în vecinătatea Selgros, va avea şi un market. Deja, reprezentanţii acestuia au anunţat că sunt interesaţi să angajeze: şef relaţii clienţi, funcţionar economic, recepţioner marfă şi şef raion marfă.
Este vorba de Carrefour Market care le oferă viitorilor angajaţi următoarele beneficii:
Bistriţa Retail Park de lână Selgros ar urma să fie gata în luna martie şi va conţine 22 de magazine. Deocamdată nu a fost anunţată data inaugurării.
În viziunea Carrefour, magazinul Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket: rapiditate la case (întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul), prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete, livrări în fiecare dimineață pentru o prospețime garantată! produse marca proprie Carrefour. “Economisesti și ai și calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marca proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate, aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket, produse bio și dietetice: Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi, fructe și legume: tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.
Asa da! In sfarsit un magazin bun la Bistrita.