Social

Profi a deschis magazin în Lechința

Profi a deschis magazin de tip Loco în Lechința. Cu formatul Loco, Profi a devenit primul retailer care se adrezează consecvent zonelor din afara marilor aglomerări urbane.

”Apreciem această investiție benefică pentru comunitatea noastră, o investiție care creează noi locuri de muncă și oferă produse de calitate”, a spus la deschidere primarul comunei Lechința, Romeo Florian.

Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din țară și cu un ritm de creștere încă neegalat în România. La sfârșitul lunii martie 2018 funcționau 741 de magazine amplasate în 397 de localități din toate județele și București. Din decembrie 2016, rețeaua este detinută de Mid Europa Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii de pe piețele în creștere din Europa Centrală și de Sud Est. Mid Europa a preluat Profi de la fondul de investiții Enterprise Investors prin cea mai mare tranzacție din retailul românesc de până acum, contra sumei record de 533 milioane euro.

Mid Europa are o experiență deosebită în domeniile healthcare și retail, deținând printre altele reputatele centre medicale Regina Maria din România și, până în aprilie, lanțul de supermarketuri Zabka, cu peste 2600 de magazine, în Polonia. Pe timpul cât a deținut-o, această rețea a crescut într-un ritm de peste 500 de magazine pe an. 

La finalul anului 2017, Profi era unul dintre primii patru angajatori din retailul românesc, cu peste 12.000 de angajați care își desfășoară aici activitatea. Profi oferă până la 6.000 de produse și încurajează producția locală, circa 80% din sortimente fiind produse în România. Succesul rețelei se datorează și numărului din ce în ce mai mare de branduri proprii, care tind să se apropie de 20% din totalul produselor. Profi operează cu magazine în format Standard, City și Loco.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.