Primăria Bistrița are în derulare execuția lucrărilor de modernizare a trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu, lucrări care fac parte din obiectivul de investiție ”Creare acces auto între strada Arțarilor și str. Colibiței, inclusiv modernizare str. Colibiței“, fapt pentru care aduce la cunoștință tuturor cetățenilor:
1. Închiderea circulației în zona trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția cu str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu, pentru intervalul 13.05.2019 – 27.05.2019;
2. Restricționarea circulației alternativ, pe o bandă de circulație, a trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția cu str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu în funcție de execuția lucrărilor, pentru intervalul 27.05.2019 – 06.07.2019;
”În acest sens, rugăm ca toți participanții la trafic și riveranii să dea dovadă de înțelegere și să respecte noile reglementări cu privire la devierea circulației”, se arată în comunicatul municipalității.
dar ce fac in acest timp? modernizarea trecerii se poate face intr-o singura zi – cu acele covoare de cauciuc. in 4 saptamani se poate face trecere suspendata.
pe unde va fi deviata circulatia?
în acest timp, în functie de conditiile meteo, se vor face sedinte foto.
printre participantii permanenti la sedinte va fi padurarul Niculaie.
POZEEEEEE !!!!!!!!!! Wanabi….prezent…
Stați că nu înțeleg. Se restricționează traficul O LUNĂ ȘI JUMĂTATE? Pentru niște blocuri de beton și covoare de cauciuc? Domnilor lucrarea asta necesită închiderea traficului pt o singură zi, nu 45 de zile!!! dacă făceați pasarelă, atunci da, e ok 45 de zile, hai chiar și mai mult (maxim 46)!!! Sau dl primar e șugubăț și se ține de glume și ne pregătește o surpiză! Va răsări acolo o mega-structură!
Despre breteaua de legatura între strada Arțarilor și strada Colibiței, se discuta de prin anul 2010 , dar nici pana in prezent lucrările nu s-au finalizat. In acest interval de timp se putea face mai mult daca ar fi existat o viziune de ansamblu pentru sistematizarea unitara a strazilor aflate de o parte si de alta a liniei ferate incepand din zona garii, pana la intersectia cu DN17C , dat fiind faptul ca pe aceasta portiune a orasului, circulatia auto este practic strangulata din cauza liniei ferate care duce spre Bistrita Bargaului, cu toate ca traficul feroviar pe aceasta ruta este extrem de redus. Cea mai importanta este legatura intre strada Garii si Tarpiului, unde problema poate fi rezolvata cel mai simplu printr-o trecere la nivel cu calea ferata. Ideea de a construi un fel de sarcofag de beton peste liniile din gara Bistrita este lipsita de sens si in loc sa rezolve, complica si mai mult situatia circulatiei auto in zona. De altfel a existat chiar ideea devierii caii ferate care duce spre Bistrita Bargaului din gara Bistrita prin zona industriala, ceea ce este mai greu de realizat. In acest sens, o solutie mai realista si posibil de realizat ar putea fi eliminarea tuturor liniilor secundare de manevra care ies din gara spre Unirea, astfel incat sa ramana doar linia principala care duce spre Bistrita Bargaului. Operatiunile de manevra feroviara ar putea fi mutate in partea de vest a garii prin construirea unui triaj intre pasarela veche si pasarela noua. Tot aici, in zona fostei Intreprinderi de Morarit si Panificatie ar putea fi mutata si activitatea transcontainer din gara Bistrita care ar putea fi amenajata precum Gara de Nord din Bucuresti in care intra si ies doar trenurile de calatori.
In felul acesta s-ar putea deschide circulatia auto intre Strada Garii si Tarpiului prin trecere la nivel cu calea ferata peste o singura linie, la fel ca pe strada Cuza-Voda sau Ioan Slavici. De asemenea ar putea fi amenajata o trecere la nivel si in zona strazii Romana, ceea ce ar fluidiza si mai mult circulatia auto de o parte si de alta a caii ferate.