Actualitate

Wizz Air: Noi protocoale la îmbarcare și în timpul zborului. În ce condiții veți putea călători

Compania aeriană low-cost Wizz Air a anunţat că, începând cu 1 mai, introduce măsuri adiţionale de igienă pentru prevenirea răspândirii Covid-19, astfel că echipajul, precum şi pasagerii, vor avea obligaţia să poarte măşti pe tot parcursul zborului, revistele de la bord vor fi eliminate şi se încurajează plata cu mijloace contactless în timpul cumpărăturilor la bord.

”Wizz Air implementează noi protocoale – în conformitate cu reglementările oficiale – pentru a asigura sănătatea pasagerilor şi a echipajului şi pentru a sprijini distanţarea fizică în timpul îmbarcării şi curăţenia sporită la bord. Ca parte a măsurilor de protecţie a sănătăţii clienţilor şi a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in şi să efectueze orice achiziţii de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacţiunea neesenţială la aeroport”, arată compania într-un comunicat.

De asemenea, utilizarea punctelor autonome de predare a bagajelor, acolo unde sunt disponibile, şi verificarea rapidă de securitate pe aeroporturi sunt recomandate de către compania aeriană pentru a creşte şi mai mult distanţarea fizică în etapa premergătoare îmbarcării.

În încercarea de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugaţi să adopte noile reguli de distanţare fizică atât în ​​timpul îmbarcării, cât şi al debarcării.

„Deşi filtrele HEPA ale tuturor aeronavelor Wizz Air filtrează 99,7% dintre virusurile şi bacteriile din aerul din cabină, echipajul, precum şi pasagerii vor avea obligaţia să poarte măşti pe tot parcursul zborului. Echipajul de cabină va distribui şerveţele de igienizare fiecărui pasager, în timp ce eliminarea revistelor de la bord şi încurajarea plăţii cu mijloace contactless în timpul cumpărăturilor la bord sunt măsuri introduse pentru minimizarea contactului fizic”, mai arată compania.

Pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanţarea locurilor între pasageri.

Wizz Air va continua programul său de curăţenie zilnic strict pentru toată flota în exploatare, toate aeronavele fiind dezinfectate peste noapte, în conformitate cu instrucţiunile oficiale.

„Sănătatea şi binele pasagerilor şi ale echipajului au fost întotdeauna de o importanţă maximă pentru Wizz Air. Pe măsură ce primim din ce în ce mai mulţi pasageri pe zborurile noastre şi extindem operaţiunile noastre, măsurile de protecţie pe care le implementăm vor asigura cele mai bune condiţii sanitare posibile. Credem că noul protocol de sănătate al Wizz Air îi va ajuta pe pasageri să se simtă mai liniştiţi atunci când călătoresc cu noi, în timp ce noi continuăm să răspundem nevoilor clienţilor noştri, acum cu măsuri de igienă îmbunătăţite”, spune József Váradi, CEO Wizz Air.

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 121 de aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 710 rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 154 de destinaţii din 45 de ţări. 40 de milioane de pasageri au călătorit cu Wizz Air în ultimele 12 luni.

Reamintim că prin ordonanța militară nr. 10 a fost prelungită perioada de suspendare a zborurilor pentru mai multe rute: către şi dinspre Spania pentru 14 zile, din 28 aprilie până în 11 mai, către și dinspre Austria, Belgia, Elveţia, Marea Britanie, SUA, Olanda, Turcia şi Iran pentru 13 zile, din 2 mai până în 14 mai; zborurile spre şi dinspre Italia din 2 mai; pentru Franţa şi Germania 10 zile, din 5 mai până în 14 mai.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.

Compania susține că pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

2 comentarii

  • Am cerut rambursarea in voucere ,m primit mail de confirmare dar nu am primit nimic A trebuit sa platesc din nou billet pentru a putea zbura. Sau poate nu stiu eu cum. Dar nici nu am putut intrba pe nimeni deoarece sunteti cam secretosi

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.