Actualitate Recomandări

84% dintre școlile gimnaziale și liceele din județ au sau vor avea instalate platforme online

Peste 800 școli din sistemul public național au fost sprijinite să instaleze și să configureze o platformă educațională online de către experții elearning CRED și de echipa din www.clasaviitorului.ro. Printre acestea se numără și 79 de școli din Bistrița-Năsăud care au gimnaziu și liceu, ceea ce echivalează cu 84% din totalul lor.

În imagini puteți vedea topul județelor cu cel mai bun procentaj de platforme educaționale online instalate sau în curs de instalare și topul județelor cu cele mai multe platforme instalate sau în curs de instalare în luna august.

Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” s-a născut din nevoia/necesitatea de a avea la catedră, un profesor care își asumă noi roluri, dar și nevoia/necesitatea ca acesta să cunoască în profunzime valențele noului Curriculum național, să le poată folosi la adevărata valoare și să extragă din acestea plusvaloarea care va face din el nu un simplu profesor, ci și un dascăl adevărat.

 Proiectul CRED beneficiază de finanțare europeană prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020, va fi finalizat în anul 2021 și are un buget de aproximativ 42 milioane de euro.

1 comentariu

  • ”Copiii români sunt încărcaţi cu materii atât de multe şi atât de diverse, încât nici profesorii, nici şcolarii nu se pot orienta în capetele lor. Aceşti copii nu învaţă nimic, pentru că memoria nu păstrează nimic nepriceput, nerumegat, unde interesul viu şi judecata copilului n-au jucat nici un rol. Singurul efect al încărcării memoriei cu lucruri pe care nu le poate mistui e sila şi scârba copilului de carte. La acest rezultat au ajuns aproape toate şcoalele la noi. Vezi tineri care au învăţat latineşte, greceşte, istoria universală, logică şi psihologie, ştiinţe naturale, geografie în toate clasele, drept administrativ, economie politică, au trecut bacalaureatul şi… cu toate astea, nu ştiu a scrie o frază corectă, iar a doua zi după ce au părăsit şcoala au uitat tot…”
    (Mihai Eminescu- Educatie si cultură,1880)

    Eminescu, mai actual ca oricând . Anii au trecut dar problemele scolii românesti au rămas aceleasi ca acum mai bine de 150 de ani.
    Nu-i suficient ca 84% dintre școlile gimnaziale și liceele din județ au sau vor avea instalate platforme online. Pentru asta e nevoie in primul rând de revizuirea programei școlare și simplificarea acesteia, formarea profesională a viitorilor pedagogi, consolidarea capacităților institutiilor centrale si judeten domeniile învățământului si nu in ultimul rând asigurarea finanțării în proportie de 6% din PIB pentru educatie, conform legii învățământului în România.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.