Actualitate

Bistrița Retail Park a fost vândut ”la prețul pieței”

Parcul de retail Bistrița Retail Park de pe Calea Moldovei, aflat lângă magazinele Selgros, Altex și Penny, a fost vândut de dezvoltatorul proiectului, Ionuț Dumitrescu, care l-a realizat în 2018 pe 7.850 mp cu o investiție de 9 milioane de euro, prin compania Element Development.

Cumpărătorul este proprietarul magazinelor de decorațiuni interioare Homelux, omul de afaceri Omer Susli, care l-a luat ”la prețul pieței”, conform profit.ro.

”A fost o tranzacție între prieteni. Ionuț nu a vândut ca să facă un profit în acest caz. Prețul rămâne confidențial, dar a fost prețul pieței. Am preluat toată compania, inclusiv creditul în derulare. Vrem să construim un portofoliu mai mare pe retail și achiziția a venit natural”, a declarat pentru sursa citată Omer Susli.

Conform economica.net, de cumpărarea Bistrița Retail Park au fost interesați și patronii Dedeman, frații Pavăl.

În Bistrița Retail Park funcționează magazine precum Carrefour Market, Decathlon, Sportisimo, JYSK, Lem’s, Zoo Center, dar și Happy Cinema.

3 comentarii

  • Tu te auzi ce spui??? „Mall” ii zici tu si aia cu 3 clase care nu stiu cum functioneaza treaba si aveti vise ca voi stiti tot….Mall e un nume generic care nu exista juridic, acesta nu este un „mall” cum ii zici tu astfel nu necesita sa aiba toalete…doar daca ii zici tu „mall” si ziarele de rahata care ii fac reclama sa fie „mall” asta nu o sa il incadreze niciodata la acea categorie care ara avea nevoie de toalete pt clienti…

  • Dacă ar fi locuri unde bistrițenii să câștige bani ar fi super,dar sunt locații unde bistrițenii cheltuie bani pentru a face profit unor ,, investitori străini ” .Așa a fost condusă de bine țara….

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.