Lucrările de modernizare a DJ 172G Sărăţel – DJ 154 (1 km) către Valea Șieului şi podul pe DJ 172G, peste râul Șieu, la Sărăţel, au fost recepționate de Consiliul Județean Bistrița-Năsăud, din bugetul căruia au fost finanțate investițiile.
Tronsonul de 1 km a fost modernizat de firma Trans-Simy, investiția ridicându-se la 3.694.771,51 lei (aproximativ 750.000 euro).
Principalele lucrări executate, care au o garanție de 10 ani, au constat în: modernizarea părții carosabile cu asfalt, acostamente, podeț din beton, șanțuri pereate, lucrări de modernizare a trecerii la nivel cu calea ferată.
Podul peste Șieu a costat 5.005.350,68 lei (1 milion euro), fiind realizat de Îndemânarea Prodcom. Și lucrările la pod au garanție de 10 ani.
Podul a fost construit o singură deschidere având lungimea de 28,5 m și lățimea părții carosabile de 7,8 m, 2 trotuare cu lățimea de 1,50 m, parapet de siguranță pietonal. S-au făcut lucrări de infrastructură (2 culei din beton armat, ziduri întoarse și ziduri de gardă din beton armat), suprastructură (9 grinzi prefabricate de tip ”T”, placă de suprabetonare din beton armat), cale pod (hidroizolație, asfalt, rampe de acces), amenajarea albiei râului și apărări de maluri.
”Sunt două lucrări mai mici, dar extrem de importante, care vor scurta cu circa 11 km accesul spre Valea Șieului și Valea Budacului dinspre DN 15 A, Sărățel spre DJ 154 (Monariu) și vor descongestiona traficul rutier din zonă. Îi felicit pe constructori, lucrările arată foarte bine”, a menționat președintele CJ Bistrița-Năsăud, Radu Moldovan.
Șeful CJ le-a mulțumit tuturor constructorilor din județ, care s-au capitalizat în ultimii ani iar acum lucrează într-un ritm susținut chiar dacă plățile mai întârzie. ”A fost o perioadă extrem de complicată, cu inflație, cu creșterea prețurilor materialelor de construcții, contractele au trebuit ajustate și avem o mică întârziere la plăți. Sper ca până la finalul anului să mai primim bani de la Guvern ca să putem închide contractele, dacă vor mai rămâne mici restanțe atunci în luna ianuarie a anului viitor sunt convins că ne vom plăti toate datoriile către constructori”.
Pe cand , sfintirea? Ca sa tina mult si bine , nu cum pe alocuri tine (vezi Arsene – Neamt si nu numai)…
Cu Arsene cel „plecat” , dupa podul daramat . Cu Arsene cel vestit , ce-n Italia-i fugit. Cu Arsene de la munte , ce-a fost PSD-ist de frunte. Orice asemanare , este numa-ntamplatoare…
Mai trebuia să spui: „Felicitări primarului Turc!”. Așa semnează condica aici postacii „dă driapta”.
Așa da. Fără acostament cu pietriș. Bravo.
Spre surprinderea ta acostamentul este din asfalt, o banda are 4,5m (fata de 3,5m) doar marcajul a fost facut mai in exterior cu 0,75cm pentru a largi drumul, drumul fiind in extravilan
Dacă acești „Conducători” ar reuși să facă….un tronson de autostradă ar fi în stare să se pună și în cărțile de istorie. Câtă șaradă, cât de patetici au ajuns să fie!
Cum să facă autostradă când au ajuns cu costurile la 750.000 de euro pe kilometru de drum reabilitat la șes?
D-le „di stanga” , vedeti ca ma confundati cu cel care se da , dar nu este ce se da. Nu eu sunt cel care-l pupa pe d-l Turc unde-i place sa fie pupat. Altfel , sa stiti ca sunt „di centru” si nu sunt angajat politic nici trompeta vreunui partid. Critic mereu ce se poate critica si mai ales ce cred ca trebuie.
Oare nu se trezește nimeni sa verifice sumele plătite pt pământ, care a fost exploatat gratis si carat ca umplutura ,sa verifice unde sunt masinile de sare pe care firma constructoare le-a cărat,sa se autosesizeaza agenția pt resurse minerale sa verifice cu ce drept au exploatat sarea și multe ,multe alte ilegalitati