Actualitate

”Rombat a crescut extraordinar, se bucură de un prestigiu uriaş”, spune reprezentantul Dacia

Preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România şi totodată vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie al companiei Dacia Automobile, Constantin Stroe, a spus că în spatele succesului Rombat stau ”eforturi, tenacitate, seriozitatea ardelenească şi, nu în ultimul rând, abilitatea managementului acestei firme”.

Constantin Stroe a fost invitat să se adreseze participanţilor la inaugurarea noii secţii a Rombat, cea care va produce baterii hibrid. “Am răspuns cu multă plăcere invitaţiei pe care mi-a adresat-o bunul meu prieten Ioan Repede să fiu alături de dumneavoastră la inaugurarea unei capacităţi de producţie cu tehnologia lumii de mâine pentru produse ce vor fi cerute de piaţă. Fac această afirmaţie pentru că, începând din anul 2015, devine obligatorie echiparea automobilelor cu baterii start-stop, iar în 2020 prognozele ne spun că 60% din producţia mondială de automobile – să aveţi o imagine, 84 de milioane de automobile produse pe glob în 2012  – vor fi echipate cu baterii microhibrid”, a spus Stroe.

El a ţinut să transmită companiei Rombat “admiraţia, preţuirea şi respectul” companiei Dacia Renault, principalul beneficiar la bateriilor făcute de Rombat. “Ştiu sigur că în spatele a ceea ce se întâmplă azi, inaugurarea acestei secţii, stau eforturi, tenacitate, mi-aş permite să spun seriozitatea ardelenească şi, nu în ultimul rând, abilitatea managementului acestei firme. Stau, de asemenea, ca probă, capabilitatea compartimentului de cercetare-inovare, o probă că şi românii sunt capabili să producă lucruri importante, lucruri cerute de viaţă. Evenimentul la care participăm e unul reprezentativ pentru întreaga industrie de automobile care continuă să se modernizeze şi să crească chiar în condiţiile unei crize prelungite care încă nu şi-a ascuns colţii”, a spus el.

În calitate de reprezentant al Dacia Renault, cel mai mare beneficiar al Rombat, Constantin Stroe a spus că firma bistriţeană livrează pentru uzinele Dacia 350.000 de baterii pe an numai pentru premontaj, la care se adaugă piese de schimb. “Dacă mă întorc în urmă, nu am cum să nu aduc respect pentru oamenii de ieri şi de azi ai Rombat care, în nişte condiţii de până în privatizarea Daciei, mi-au scos din cap patru componente. Pe locul întâi se aflau bateriile de la Acumulatorul Bucureşti, pe locul doi anvelopele de la Floreşti, pe locul trei geamurile de la Buzău şi pe locul patru radiatoarele de la Braşov, execrabile la capitolul calitate. Aveam furnizori monopolişti care ne dădeau când voiau ei ca ritmicitate, cum voia ei ca şi calitate şi cu cât voiau ei ca preţ. Cele patru firme care produceau ce am spus au dispărut. Atunci am pus ochii pe Bistriţa. Vă dezvălui un secret: Rombat e singurul furnizor unic din vreo opt mii de componente şi subansamble în panelul de aprovizionare de la Dacia. Asta înseamnă că această firmă a crescut extraordinar, se bucură de prestigiu uriaş şi dovadă că e aşa e că mai vinde şi la o altă firmă din marea familie a Grupului Renault-Nissan-Dacia-Samsung, la Nissan-Rusia de la Sankt Petersburg”, a spus el.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.