
Antreprenorul Liviu Floroaie, care s-a întâlnit cu elevi de liceu la prima ediție a Festivalului Educației, le-a spus acestora că ”influencerii muncesc foarte mult, cu o perseverență ieșită din comun”, scopul lor fiind acela să vândă produse pentru firme îmbrăcate sub forma unor vise pe care le vând publicului lor.
”Să fii influencer, în aparență e ceva foarte atractiv, dar, în realitate, ești 24 din 24 conectat, nu prea ai viață intimă pentru că totul devine imediat story sau poveste. Acolo ni se transmit multe vise.
Influencerul e cineva care are un public, devine marketabil, iar omul de afaceri apelează la ei să-i promoveze produsele pe care vrea să le vândă. Așa ajung ei să facă bani.
În realitate, ei vând ceva: vouă vă vând niște povești, iar oamenilor de afaceri niște produse. Și acestea două se intersectează. Problema este când ajung să se intersecteze cu niște valori care nu sunt tocmai în regulă”, a spus Liviu Floroaie.










Baga si estia vant in sac .
La armata bai putorilor, lasati povestile ca oricum si prostii incep sa se mai destepte.