Meşterul popular Szilagy Ilona din Tonciu, care se ocupă cu împletitul papurei, este unul dintre „expozanţii” acestui mare târg virtual. Ea a participat la un curs organizat de Fundaţia World Vision România din care a avut foarte multe de învăţat despre antreprenoriatul rural. “Atelierul de meşteşuguri” a învăţat-o cum să se promoveze şi în alt mediu decât târgul tradiţional.
„Toţi meşterii care au luat parte la cursul de antreprenoriat, inclusiv eu, suntem prezenţi pe site-ul www.targuldelasat.ro. Prin intermediul site-ului acesta, deja am primit mai multe comenzi. Trebuie doar să avem cât mai mult timp şi forţă de muncă să le putem onora. Mai trebuie şi să fim prezenţi cât mai mult în mediul online. Visul meu este să relansez împletiturile la Tonciu, să nu se piardă tradiţia, plus că este o sursă de venit pentru cei care stau acasă. De la acest curs am învăţat foarte multe lucruri despre cum să ne promovăm. Eu, de exemplu, mi-am creat şi propriul site www.cosuriimpletite.ro. Deja am comenzi, lucru care mă bucură. E adevărat că acum nu se poate trăi numai din asta, dar îţi poţi completa veniturile”, ne-a spus doamna Szilagyi.
Târgul de la sat este un catalog independent, finanţat din fonduri europene, care prezintă celor pasionaţi de arta populară românească obiecte lucrate manual de meşteri din România, beneficiari ai proiectelor Atelierul de meşteşuguri. Aici, iubitorul de artă întâlneşte artizanul. La data lansării, catalogul reunea peste 400 de iubitori ai artei populare, oameni de la ţară care, prin participarea la proiecte, au dobândit calificare şi competenţe de antreprenori.
Adaugă comentariu