Compania de transport Tabita Tour şi-a prezentat marţi la Bistriţa raportul de activitate şi o parte din investiţiile pe care le-a realizat deja în anul 2014. Potrivit conducerii, anul acesta investiţiile cumulate vor fi de aproape 2,5 milioane de euro, iar cei mai mulţi bani vor fi cheltuiţi pentru înnoirea parcului auto.
Tabita Tour, parte a grupului Filadelfia şi unul dintre transportatorii de top din România, a încheiat primele şase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de aproximativ 28 de milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de aceeaşi perioadă din 2013. În paralel, compania a raportat, pentru semestrul I, şi o creştere de 31% a vânzărilor biletelor de autocar.
Pentru anul 2014, compania a alocat peste 2,5 milioane de euro pentru achiziţionarea de noi autocare, dezvoltarea unui terminal de îmbarcare/debarcare a pasagerilor şi achiziţionarea unui sistem ERP, în vederea optimizării şi eficientizării activităţilor departamentului de transport.
După ce şi-a făcut intrarea pe piaţa din Franţa, odată cu deschiderea primei agenţii din Nisa, transportatorul bistriţean şi-a extins parcul auto, achiziţionând patru autocare noi, marca Setra ComfortClass 500 şi Mercedes Benz Tourismo 17RHD. Investiţia s-a ridicat la aproape 1,3 milioane de euro. În acest moment, Tabita Tour deţine o flotă de 61 de autocare de ultimă generaţie, dintre care 37 operează pe rutele internaţionale, iar 24 pe liniile interne. Valoarea totală a parcului auto depăşeşte 42 de milioane de lei.
„Anual, investim în modernizarea parcului auto, în tandem cu creşterea portofoliului de clienţi sau dezvoltarea rutelor noi. Liberalizarea pieţei muncii în Spania şi Franţa, coroborată cu multiplele campanii de fidelizare a clienţilor au dus la creşterea cererii pentru serviciile Tabita Tour şi, implicit, la necesitatea de a ne extinde flota. Investiţiile programate pentru anul acesta sunt parte a planului de dezvoltare Tabita Tour, prin care ne dorim implementarea unor servicii menite să crească nivelul de confort şi siguranţă al pasagerilor. Investim constant în dezvoltarea serviciilor sau în îmbunătăţirea acestora, deoarece noi, transportatorii, avem obligaţia de a creşte nivelul pieţei, pentru a le oferi clienţilor experienţa unei călătorii plăcute, mai ales atunci când drumul la destinaţie depăşeşte sute de kilometri”, a declarat Ioan Sighiartău, director general al Filadelfia Group.
„Acolo unde viziunile în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi atenţia faţă de client se întâlnesc iau naştere parteneriate de lungă durată. Tabita Tour este unul dintre clienţii Mercedes-Benz care şi-a demonstrat, de-a lungul timpului, ataşamentul faţă de brandul nostru, investind constant în parcul său auto, în ciuda climatului economic dificil. Pentru noi, excelenţa înseamnă totul şi ne bucurăm când şi partenerii Mercedes-Benz tind spre aceeaşi abordare în activitatea lor de zi cu zi”, a subliniat Bogdan Aldea, director de vânzări autocare şi autobuze noi al Mercedes-Benz România.
Tot în acest an, Tabita Tour a mai demarat o investiţie ce se ridică la aproape un million de euro, un terminal îmbarcare/debarcare a pasagerilor la ieşirea din ţară, în Arad. Proiectul va fi implementat în proporţie de 40% în acest an, restul urmând să se realizeze pe parcursul anului 2015.
Compania mai pregăteşte o investiţie importantă, pentru eficientizarea serviciului de ticketing şi gestiune a pasagerilor: implementarea unui soft pentru vânzarea mobilă a biletelor pentru rutele externe, care va permite urmărirea, în timp real, a activităţii de îmbarcare, repartizare şi transportul pasagerilor. Tabita Tour este, astfel, prima companie de profil din România care realizează o astfel de investiţie. Sistemul face parte din programul Enterprise Resource Planning (ERP), cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, valoarea totală a acestuia ridicându-se la 925 de mii lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă depăşeşte 261 mii de lei. Sistemul va putea fi utilizat din luna august a anului curent.
Prezentă pe piaţa transportatorilor de 12 ani, Tabita Tour este o companie cu capital 100% românesc. Transportatorul operează, în special, pe destinaţii ca Spania, unde a dezvoltat o reţea cu 23 de agenţii, Italia (2 agenţii) şi Franţa (o agenţia la Nisa). În 2013, în parteneriat cu Filadelfia Turism, compania a lansat un produs nou pe piaţă, curse charter cu autocarul pe destinaţii turistice din Europa şi Turcia. Pe lângă rutele internaţionale, Tabita Tour deţine şi linii interne judeţene şi interjudeţene, având, la nivel naţional, 37 de agenţii. Compania a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 56 de milioane de lei şi are în prezent 253 de angajaţi, din care 144 şoferi.
Vă reamintim faptul că Filadelfia Group este un grup bistriţean de firme cu activităţi în diverse domenii: transport rutier de persoane, intern şi internaţional (Tabita Tour), turism (Filadelfia Turism), asigurări (DirektAsig Filadefia Broker de Asigurare), transport de marfă (Filadelfia Marfă) şi construcţii (Filadelfia Construcţii).
d-na jurnalist dorim sa aflam ce s-a mai intamplat cu investigatia inceputa de procurorii DIICOT Alba referitor la aceasta firma ,va aduc aminte ca Sigartau a fost retinut si a fost demarata o ancheta…….. in rest totul este reclama ieftina,va recomand sa consultati site-urile EUROLINES si ATLASSIB
dml dar sa stii ca pe noi cititorii nu ne intereseaza acest aspect,consulta-te d-ta si pace……..FELICITARI TABITA TUR….!