Actualitate Recomandări

Mere româneşti, oferite de echipa lui Daniel Buda condusă de Doris Moldovan

Campania de încurajare a consumului de produse românești, inițiată de europarlamentarul PNL Daniel Buda, şi intitulată „Mănânci produse românești, mănânci sănătos!” a ajuns şi la Bistrița. O echipă formată din tineri liberali condusă de Doris Moldovan, vicepreşedinte al PNL Bistriţa-Năsăud şi consilier al europarlamentarului, a împărţit mere participanţilor la Festivalul „Toamna Bistriţeană”.

„Obiectivele campaniei sunt promovarea și stimularea consumului de fructe și legume românești, precum și a produselor din carne, ouă, panificație și a lactatelor de proveniență românească. Mulțumesc colegilor de la TNL Bistrița că au participat și s-au implicat în această campanie”, a scris Doris Moldovan pe Facebook.

În calitate de europarlamentar şi membru al Comisiei de Agricultură din Parlamentul European, europarlamentarul Daniel Buda vrea să  încurajeze cetăţenii să consume produsele româneşti, atrăgând atenţia că prin stimularea consumului de fructe şi legume româneşti sprijinim producătorii autohtoni să se dezvolte pe de-o parte, iar pe de altă parte avem ocazia să redescoperim gustul autentic al fructelor şi legumelor, o adevărată oază de sănătate.

Iniţiativa europarlamentarului vine şi ca urmare a deciziei Federaţiei Ruse de a nu mai importa majoritatea produselor alimentare din ţările UE, inclusiv din România, dar și pe fondul dificultăților întâmpinate de producătorii din România, cauzate de seceta cumplită din acest an.

Cu această ocazie, s-au împărţit materiale informative şi fructe cetăţenilor prezenți la „Toamna Bistriţeană”. Campania va continua în această toamnă în toate judeţele regiunii de nord-vest a Transilvaniei, respectiv în Sălaj, Maramureș, Bihor și Satu Mare.

Doris campanie 2 Doris campanie 3 Doris campanie 4 Doris campanie 5

20 comentarii

  • Buna ziua . Vin cu precizarea ca merele sunt din productia unui pomicultor particular din Bistrita , ca merii nu au fost stropiti de mai bine de zece ani tocmai pt ca este un sustinator al produselor 100% bio . Va asteptam la anul sa participati alaturi de noi , ca sa va convingeti .

  • Vorbeste Doris, care in viata ei nu a fost intr-o livada sa vada cum se produc fructele. Niciodată, dar niciodată, un producător 100% nu va putea obtine asemenea fructe perfecte fără interventii cu substante chimice, adica stropiri. Restul sunt povesti, asa ca doamna nu mai aburiti lumea !

  • Buna seara . Sunt surprinsa cu cata usurinta vorbiti si acuzati . Comentariile dumneavoastra sunt citite de foarte multa lume ,iar de astazi inainte nu voi mai lasa sa treaca ca adevaruri ,minciunile si rautatile afirmate de unii care nu ma cunosc . Cei care au gustat din merele pe care le-am impartit astazi in cadrul campaniei ” Mananci produse romanesti, mananci sanatos !”,pot confirma ca nu erau nici pe departe perfecte . Au fost mere 100% bio , care asa cum am specificat in comentariul de mai sus , nu au fost stropite de mai bine de 10 ani. Pt orice alte informatii legate despre mere si nu numai, va stau la dispozitie. O seara excelenta tuturor !

    • Bravo Doris , ai facut-o de cacao. Cred ca erai mai mult nervoasa decat surprinsa :” nu voi mai lasa sa treaCA Ca adevaruri” . :)))

    • Numai cine nu munceste , nu greseste . Multumesc , imi insusesc critica. O dupa-amiaza frumoasa !

  • Produsele românești, mai cu seamă cele alimentare, ca să ajungă pe masa noastră nu de campanii de promovare au nevoie ci de infrastructură de achiziții, depozitare, distribuire, vânzare. Sistemul să funcționeze trebuie pus în prim plan producătorul agricol nu politicianul ce face campanie pe spatele lui. Este mult mai credibilă o astfel de campanie dacă era trecut acolo și numele fermierului nu doar numele europarlamentarului.
    100% bio dar cu paraziți politici, aici încă nu avem prafuri de stropit.

    • daca un produs are nevoie de achizitie, depozitare, distribuire, vanzare deja tu ai amintit de un lant care va face ca pretul unui mar sa se tripleze!!!!
      pentru ca un produs sa ajunga la consumator nu e nevoie decat de incredere!!!
      adica direct din livada in camara omului!
      PS inca se mai poate produce bio… dar nu merita pretul final!

  • Mai Safiriuc tu esti un teoretician fara ocupatie care stai toata ziua pe net si faci sinapse . In practica , fac pariu , ca nu esti in stare de nimic decat sa postezi toata ziua, frustrat , din garsoniera ta confort 3 .

  • E foarte bine ca revenim la produsele noastre naturale. Nu este usor pentru ca multa lume s-a obisnuit cu „perfectiunea” fructelor si legumelor cosmetizate. E bine sa ne amintim gustul fructelor si legumelor naturale si orice campanie care face acest lucru e binevenita. Bineinteles ca e mai simplu sa ataci omul nu faptele sale, este un obicei vechi al celor care nu au facut si nu fac nimic. Se poate trata depresia si frustrarea si cu o plimbare in natura, nu doar la tastatura. Duminica faina tuturor.

  • Cata rautate la o actiune simpla si de bun gust, apreciata de cetatenii intalniti in targ…este o campanie a europarlamentarului din Cluj, Daniel Buda. S-a realizat din cate stiu in toate judetele regiunii de Nord-Vest, reprezentata de domnul Buda in Parlamentul European.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.