Actualitate

Cele mai vizionate filme în cinematografele româneşti în 2011

Filmul "Piraţii din Caraibe: Pe ape şi mai tulburi" a fost cel mai vizionat film străin în cinematografele româneşti în 2011, cu 346.434 de spectatori şi încasări de 6.725.190 de lei, potrivit informaţiilor furnizate de Asociaţia Film România.

Filmul „Piraţii din Caraibe: Pe ape şi mai tulburi” îl prezintă din nou pe teribilul şi carismaticul pirat Jack Sparrow (Johnny Depp), care este pregătit pentru noi aventuri. În această poveste despre adevăr, trădare, tinereţe şi moarte, căpitanul Jack Sparrow reîntâlneşte o femeie din trecutul său şi habar nu are dacă între ei se reaprinde scânteia dragostei sau ea doar îl foloseşte pentru a găsi legendara Fântână a Tinereţii.

Pe locul al doilea s-a clasat „Marea Mahmureală II”, care a avut 202.625 de spectatori şi încasări de 3.272.937 de lei. „Marea Mahmureală II” este continuarea marelui succes din 2009, „Marea Mahmureală”, care a devenit comedia interzisă minorilor cu cele mai mari încasări din toate timpurile şi a câştigat Globul de Aur pentru cel mai bun film din categoria „comedie sau musical”.

Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms), Alan (Zach Galifianakis) şi Doug (Justin Bartha) călătoresc în exotica Thailandă, unde are loc nunta lui Stu. După o petrecere a burlacilor de neuitat în Las Vegas, Stu nu vrea să rişte din nou şi optează pentru o variantă sigură şi liniştită: un simplu prânz cu prietenii înainte de ceremonie. Totuşi, lucrurile nu merg întotdeauna aşa cum au fost plănuite. Şi dacă ce se întâmplă în Vegas, rămâne în Vegas, ce se întâmplă în Bangkok depăşeşte orice imaginaţie.

Pe poziţia a treia în clasament se regăseşte „Zori de Zi – Partea I”, care a avut 195.950 de spectatori şi încasări de 3.114.949 de lei.

„Zori de Zi – Partea I”, din seria „Amurg/ Twilight”, a fost adus pe marile ecrane româneşti de MediaPro Distribution şi prezintă povestea de dragoste dintre Bella şi Edward, care pare că se îndreaptă spre un făgaş aproape normal. Vampirul şi iubita sa muritoare par să se bucure acum de o căsătorie liniştită, dar nu pentru mult timp. După controversata nuntă, Bella şi Edward pleacă în Rio de Janeiro pentru luna de miere. Bella rămâne însărcinată şi, cum legătura lor nu ar fi trebuit să dea naştere unui urmaş, venirea pe lume a creaturii hibride aproape că o ucide pe Bella. Singura ei şansă de supravieţuire este ca Edward să o transforme în vampir.

Primele trei lungmetraje din franciza de succes „Twilight” – „Amurg”, de Catherine Hardwicke, „Saga Amurg: Lună Nouă”, în regia lui Chris Weitz, şi „Saga Amurg: Eclipsa”, de David Slade – au obţinut împreună încasări de 1,8 miliarde de dolari.

Pe locul al patrulea în top s-a clasat filmul „O poveste încâlcită/ Tangled”, care a avut 186.981 de spectatori şi încasări de 3.666.506 lei.

Când cel mai căutat bandit al regatului, Flynn Rider, se ascunde într-un turn misterios, este luat ostatic de Rapunzel, o frumoasă captivă acolo, care are un păr blond, lung şi magic. Rapunzel, care caută biletul de ieşire din turnul unde a fost ferecată timp de mulţi ani, face o înţelegere cu frumosul hoţ şi duoul atipic pune la cale un plan de evadare, alături de un cal super-poliţist, Maximus, un cameleon super-protector, Pascal, şi o gaşcă de tâlhari aspri.

Pe poziţia a cincea s-a situat „Furios şi iute la puterea a cincea”, care a avut 182.027 de spectatori şi încasări de 2.888.408 lei. Vin Diesel şi Paul Walker conduc o echipă formată din toate starurile care au jucat în filmele anterioare ale francizei clădite pe viteză – „Fast Five”. În al cincilea film al seriei, fostul poliţist Brian O’Conner (Paul Walker) face echipă cu fostul puşcăriaş Dom Toretto (Vin Diesel), de partea cealaltă a legii.

Pe locul al şaselea s-a clasat „Transformers 3”, care a avut 166.636 de spectatori şi încasări de 3.421.947 de lei. „Transformers 3” aduce din nou pe marile ecrane celebrii roboţi aflaţi în situaţia de a salva omenirea de pericolul pe care îl prezintă nişte maşinării malefice.

Pe locul următor s-a situat „Nemuritorii: Războiul zeilor”, care a avut 154.725 de spectatori şi încasări de 3.282.674 de lei. La ere după ce mitica luptă dintre Zei şi Titani s-a încheiat, o nouă forţă malefică ameninţă ţinuturile: însetat de putere, regele Hyperion (Mickey Rourke) declară război umanităţii. După ce strânge o armată de soldaţi desfiguraţi de propria lui mână, răscoleşte Grecia în căutarea unei arme cu puteri magice – Arcul lui Epirus, făurit de însuşi Ares.

Pe locul al optulea s-a clasat „Cei trei muschetari”, care a avut 153.148 de spectatori şi încasări de 3.157.968 de lei. Urmându-şi visul de a deveni muschetar, D’Artagnan (Logan Lerman) pleacă la Paris, unde îi găseşte pe Athos (Matthew Macfadyen), Aramis (Luke Evans) şi Porthos (Ray Stevenson) în slujbe mizere, în căutarea unei cauze care să le spele numele. Cu trei ani înainte, după ce au furat un proiect secret dintr-un seif veneţian, au fost trădaţi de partenera lor Milady (Milla Jojovich), care i-a vândut planul ducelui de Buckingham (Orlando Bloom).

Pe locul al nouălea se regăseşte filmul care a încheiat fenomenul „Harry Potter”: „Harry Potter şi Talismanele Morţii: Partea 2”. Filmul a avut 150.883 de spectatori şi încasări de 2.941.580 de lei. În acest ultim capitol, tensiunea urcă la cote nebănuite, culminând cu bătălia epică dintre Harry Potter şi cel mai mare duşman, Lordul Cap-de-mort. Lunga călătorie ia sfârşit cu dramatica încleştare între bine şi rău.

Pe poziţia a zecea s-a clasat filmul de animaţie „Kung Fu Panda 2”, cu 133.629 de spectatori şi încasări de 2.286.553 de lei. „Kung Fu Panda 2” prezintă noile aventuri ale viteazului urs panda Po şi ale prietenilor săi.

O producţie MediaPro Pictures, a fost cel mai popular film românesc în 2011, cu 26.765 de spectatori şi încasări de 435.691 de lei, scrie Mediafax.

Produs de Alma Sârbu pentru MediaPro Pictures, filmul „Naşa/ The Godmother” reprezintă cea de-a treia colaborare a actorului Dragoş Bucur cu Jesus del Cerro, regizor al cărui stil l-a admirat întotdeauna. „Sunt regizori care au ideile şi traseul lor, dar colaborează foarte bine cu actorii, fără a le îngrădi libertatea. Şi, mai ales în ziua de azi, când totul merge pe repede-înainte în film, ni s-a întâmplat de multe ori să fim în situaţii limită, iar el pur şi simplu refuză să meargă mai departe până nu îi ieşeau toate scenele perfect. Îl admir foarte mult pentru puterea asta”, a spus actorul.

În „Naşa”, Dragoş Bucur este Radu Prodan – un respectat finanţist român căsătorit cu Jennifer (Whitney Anderson), cu care are un băiat de 10 ani, extrem de inteligent, David (Ştefan Iancu). Într-o bună zi, în timpul unui botez la care Jennifer participă în calitate de naşă, poliţia năvăleşte în biserică şi îl arestează pe soţul ei. Cu această ocazie, Jennifer află că „respectabila” afacere a lui Radu constă de fapt în spălare de bani pentru un temut mafiot local, Spânu – The Madfather (Alex Velea). În acest fel, Jennifer se trezeşte prinsă într-o poveste cu mafioţi adevăraţi, cum nu văzuse până atunci decât în filme.

Pe poziţia a doua în topul celor mai vizionate filme româneşti în 2011 s-a clasat „Ursul”, de Dan Chişu, cu 12.675 de spectatori şi încasări de 166.232 de lei. „Ursul” este un road-movie plasat în România anilor ’90. Noul director al Circului de Stat încearcă să rezolve problemele financiare ale instituţiei prin vânzarea singurului urs – bătrân şi pe moarte – unui vânător german. Însă, mânaţi de pasiunea pentru meserie şi de dragostea pentru urs, artiştii circului se împotrivesc directorului şi îl urmăresc pe acesta până în locul unde urma să aibă loc tranzacţia.

Coloana sonoră a filmului este semnată de Goran Bregović. Cunoscutul muzician a mărturisit, de altfel, că „Ursul” este prima comedie la care a lucrat, el fiind cunoscut pentru muzica filmelor regizorului sârb Emir Kusturica („Vremea ţiganilor”, „Arizona Dream”, „Underground”).

Pe locul al treilea în top s-a situat cel mai nou film al lui Cătălin Mitulescu, „Loverboy”, care a avut premiera mondială în secţiunea Un Certain Regard a Festivalului de la Cannes 2011. Filmul a fost vizionat de 12.042 de spectatori şi a avut încasări de 180.098 de lei.

„Loverboy” spune povestea tânărului Luca (George Piştereanu), a cărui meserie este de „loverboy”- el seduce fetele tinere şi le convinge să se prostitueze.

Pe locul al patrulea s-a poziţionat comedia romantică „Bună, ce faci?”, de Alexandru Maftei. Filmul a avut 9.936 de spectatori şi încasări de 106.235 de lei.

Inventivă, amuzantă şi plină de tandreţe, comedia romantică „Bună! Ce faci?” este povestea a doi soţi care, după 20 de ani de căsnicie, nu mai simt nicio atracţie unul faţă de celălalt. Fiecare dintre ei îşi caută iubirea în altă parte şi, după câteva nopţi de chat nebun, amândoi sunt convinşi că şi-au găsit amantul perfect pe net. Atracţia pentru iubitul virtual este tulburată de sentimentul de vinovăţie, însă niciunul nu bănuieşte că partenerul de care s-a îndrăgostit pe internet nu e deloc un necunoscut. Chiar dacă este deosebit de libertin în propriile relaţii sexuale, băiatul lor de 17 ani este mai mult decât intrigat când descoperă idila părinţilor lui.

Pe poziţia a cincea se regăseşte filmul „Periferic”, de Bogdan Apetri, care a avut 4.360 de spectatori şi încasări de 24.695 de lei.

O dramă cu accente de thriller, lungmetrajul de debut al lui Bogdan Apetri, un regizor şcolit la Columbia University din New York, are la bază o povestire scrisă de Cristian Mungiu şi Ioana Uricaru şi dezvoltată într-un scenariu de Tudor Voican şi Bogdan George Apetri. Actriţa Ana Ularu construieşte un rol dificil, al unei deţinute care iese din închisoare pentru o zi şi încearcă, în acest răstimp, să-şi pună viaţa în ordine. În cele 24 de ore cât primeşte învoire pentru a merge la înmormântarea mamei sale, Matilda plănuieşte să-şi ia fiul şi să fugă împreună din ţară. Înainte de ajunge însă la copilul pe care l-a lăsat în urmă, ea trebuie să se confrunte cu trecutul ei dureros, cu familia care a respins-o şi cu fostul ei iubit. Lupta pentru o viaţă mai bună îi aminteşte că libertatea poate atârna de o simplă alegere.

Pe locul imediat următor se regăseşte cel mai nou film al lui Cristi Puiu, „Aurora”. Filmul în care Puiu este şi actor, spune povestea lui Viorel, un bărbat proaspăt divorţat care ajunge să fie criminal. Pelicula ce a fost prezentată în secţiunea Un Certain Regard a Festivalului de la Cannes, anul trecut, a fost văzută de 4.159 de spectatori şi a obţinut încasări de 19.752 de lei.

Pe poziţia a şaptea s-a clasat filmul lui Radu Gabrea „Mănuşi roşii”, cu 2.724 de spectatori şi încasări de 20.829 de lei.

Filmul este o adaptare a bestseller-ului cu acelaşi titlu al scriitorului Eginald Schlattner şi prezintă ancheta la care a fost supus tânărul student sas Felix Goldschmidt, victimă a campaniei masive de arestări dezlănţuită de Securitatea română în anii ce au urmat revoluţiei din 1956, din Ungaria.

Pe locul următor s-a clasat „Principii de viaţă”, de Constantin Popescu. Filmul, care îl prezintă pe Vlad Ivanov în rolul unui bărbat care încearcă să se împartă între cele două familii ale sale, în timp ce munceşte pentru a le asigura celor dragi un trai decent, a avut 2.582 de spectatori şi încasări de 17.290 de lei.

Pe poziţia a noua s-a situat documentarul Ancăi Damian „Crulic”. Acest film de animaţie prezintă povestea reală a cetăţeanului român Claudiu Crulic, care a murit într-o închisoare din Polonia, după ce a fost arestat pentru furt, în această ţară. Filmul a avut 1.331 de spectatori şi încasări de 7.023 de lei.

Topul celor mai vizionate filme româneşti în 2011 este completat de filmul „Viaţa mea sexuală”, care a avut 1.169 de spectatori şi încasări de 6.214 lei.

Filmul „Viaţa mea sexuală”, de Cornel George Popa, este povestea unei femei tinere, Dorina, care lucrează într-un sex-shop din Bucureşti. A nimerit aici din întâmplare, după ce a fost obligată să-şi întrerupă studiile pentru a-şi îngriji părinţii. Între timp, femeia se îndrăgosteşte de un bărbat şi rămâne însărcinată.

Etichete

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS