Social

Contractul pentru proiectarea a trei bariere pe DN 17, semnat. Când va începe execuția

Firmele care au câștigat licitația pentru semnalizarea celor trei treceri la nivel cu calea ferată de pe DN 17, două din comuna Livezile și una din comuna Prundu Bârgăului, au început demersurile pentru realizarea fazei de proiectare urmând ca, în termen de 4 luni, să înceapă montarea celor trei bariere cu semnale acustice și luminoase.

Este vorba de asocierea San Electroterm Grup Constanța & SC GDO Mov Impex SRL Baia Mare, care a câștigat toatele cele trei contracte:

  • Pentru trecerea la nivel cu calea ferată de la intrarea în Livezile, km 68+071 – 3,9 milioane de lei
  • Pentru trecerea la nivel cu calea ferată de la ieşirea din Livezile, km 70+906 – 4,2 milioane de lei
  • Pentru trecerea la nivel cu cale ferată de la km 80+971 – Susenii Bârgăului – 3,1 milioane de lei

Demersurile pentru semnalizarea trecerilor la calea ferată de pe DN 17 au fost făcute de Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud prin șeful Serviciului Rutier, comisarul șef Ciprian Buta.

Etichete

16 comentarii

  • La noi primarul se mişcă din nou în reluare. Nu este capabil să pună sisteme luminoase la trecerea de cale fearată de pe strada Slavici.

    • Invata responsabilitatea primarului si o sa vezi ca ce e la livezile nu e treaba lui

    • Tocmai trecerea de cale ferată de pe strada Slavici este în mijlocul oraşului Bistriţa şi prin urmare ar cam fi în responsabilitatea acestui primar gurist incompetent.

    • Suntem ca în evul mediu nu sunt capabili să pună nişte amărâte de semafoare la calea ferată de pe strada Slavici.

  • Dupa atatia ani in care i-a durut in fund pe toti responsabilii astia, ce sa mai zici: pana nu vad realizat, nu mai cred nimic!

  • În sfârșit se mișcă ceva. Parcă nu-mi vine să cred și subscriu la ce a scris gicu mai sus: vreau să văd, până atunci nu pot să cred. A durat prea mult, așa că nici nu mă pot bucura și nici nu cred până ce nu văd barierele funcționale. Un lucru atât de simplu, util și absolut justificat se realizează după 30 de ani?!?!

  • Cred că în sumă asta mai este inclusa si electrificarea căii ferate și eventual cumpăra și câteva garnituri de tren. Bineînțeles că și firmele care au câștigat licitația sunt firme de casă ale partidelor politice. Ăsta da jaf pe față.

  • Intr-un articol din 2017 CFR zicea ca pretul mediu ar fi fost undeva la 100k euro:

    „În ceea ce priveşte modernizarea trecerilor la nivel, preţul mediu este de aproape 100.000 de euro pentru modernizarea unei treceri la nivel. Această modernizare include modernizarea suprafeţei rutiere cu dale, modernizarea instalaţiilor care înseamnă câteodată alimentarea, aducerea curentului de la diferite distanţe, instalaţii de siguranţă, bariere etc.”

    Cu toate costurile actualizate pentru 2021, astea trei nu costa nici 100k, nici 200k, ci… 800k euro bucata. Se pare ca sunt mai speciale.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.