Actualitate Economie

DJ 172 H Matei – Fântânele va fi reabilitat în trei ani cu 4,5 milioane de euro

Consiliul Judeţean aprobă un proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului ”Amenajare şi consolidare DJ 172 H, km 14+043-25+593, Matei – Fântânele – DJ 151”. Cu ce sume cofinanţează CJ modernizarea DJ 172 Beclean - Figa şi DJ 172 G Sărăţel - Domneşti.

CJ aprobă un proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului ”Amenajare şi consolidare DJ 172 H, km 14+043-25+593, Matei – Fântânele – DJ 151”.

Valoarea totală a proiectului este de 20.256.699 lei, tronsonul de drum având 11,5 km. Lucrările vor fi realizate în 36 de luni.

Sectorul care va fi modernizat reprezintă singura legătură rutieră între Moruţ şi Fântânele, localităţi componente ale comunei Matei. Drumul este acum din material pietros, cu numeroase degradări şi văluriri. O mare parte din drum trece prin zone împădurite şi va fi lăţit.

Alte două proiecte pe agenda CJ sunt cele privind aprobarea cofinanţării obiectivului de investiţie ”Modernizare DJ 172, km 3+080-5+870, Beclean – Figa” şi ”Reabilitare DJ 172 G, km 20+912-23+012, Sărăţel – Domneşti”, finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

Pentru DJ 172 Beclean – Figa, valoarea totală a modernizării drumului este de 6.927.911 lei, din care 1.035.579,8 lei partea de cofinanţare a Consiliului Judeţean reprezentând cheltuieli neeligibile. Suma de cofinanţare de 540.861 lei este cuprinsă în bugetul judeţean.

Pentru DJ 172 G Sărăţel – Domneşti, valoarea totală a investiţiei este de 5.511.322 lei. Suma de cofinanţare de 175.679 lei va fi cuprinsă în bugetul judeţean.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS