Pentru că spaţiile cinematografului Dacia sunt neutilizate de mult timp, Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud a făcut demersurile necesare pentru preluarea în folosinţă a acestora pe încă 20 de ani. Acolo va fi realizat un centru cultural multifuncţional, care va fi administrat prin Centrul Judeţean pentru Cultură. CJ a obţinut acordul RADEF ”România Film” cu care a încheiat un contract de comodat, ulterior urmând să fie alocate fondurile necesare pentru reabilitarea cinematografului din Bd. Decebal 3-5. Astfel, CJ a luat în folosinţă şi terasa din spatele clădirii, spaţiile de la cabinele de proiecţie aferente sălilor A şi C, precum şi a podul neamenajat, al cărui acoperiş trebuie refăcut complet.
În şedinţa ordinară de miercuri a CJ a fost validat regulamentul de funcţionare al aparatului de specialitate al CJ, precum şi reorganizarea, organigrama şi statul de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Bistriţa-Năsăud.
Numărul total de posturi de la DGASPC a fost redus de la 923 la 796: de la 170 la 125 în aparatul DGASPC şi de la 753 la 671 în complexele din subordine, care au devenit cu această ocazie centre: Centrul pentru Protecţia Copilului Bistriţa (mai puţin cu 8 posturi contractuale), Centrul pentru Protecţia Copilului Beclean (mai puţin cu 11 posturi), Centrul pentru Protecţia Copilului Năsăud (mai puţin cu un post), Centrul pentru Protecţia Copilului Teaca (mai puţin cu 4 posturi), Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică pentru Adulţi Beclean (mai puţin cu 23 de posturi), Centrul pentru Persoane cu Handicap şi Persoane Vârstnice Nuşeni (mai puţin cu 16 posturi), Centrul de Servicii de Recuperare Neuromotorie de tip ambulatoriu Nuşeni (mai puţin cu 4 posturi). Căminul pentru Persoane Vârstnice Şanţ, care nu a funcţionat niciodată, a fost scos din structură (mai puţin cu 15 posturi).
CJ a aprobat şi proiectul privind concursurile pentru funcţia de manager la Biblioteca Judeţeană şi pentru Centrul Judeţean pentru Cultură, care se desfăşoară conform următorului calendar: 3 decembrie – aducerea la cunoştinţa publică a condiţiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, regulamentului, precum şi a datelor de depunere a mapelor de concurs, a proiectelor de management şi desfăşurarea etapelor concursului; până în 24 decembrie – depunerea proiectelor de management de către candidaţi; 4 ianuarie – finalizarea analizei proiectelor de management. Nota obţinută în se aduce la cunoştinţa candidaţilor, în scris, în termen de 24 de ore de la încheierea analizei proiectelor de management; 8 ianuarie – susţinerea proiectelor de management în cadrul unui interviu.
campanie campanie:))) si va ramane doar atata..deci nu puneti oameni botul la acesti plagiatori:)) la fel ca seful lor suprem Poanta
Astia il copiaza pe fostul prefect Floarian si pe fostul care dupa cat tin minte spunea si el asemenea promisiuni
cand a spus si fiul meu de 8 ani ca vrea in vacanta sa vada cum e la cinematograf….noooo!…ca astia i-au spulberat si ultimul vis….local!!!!
Multe sali pt evenimente culturale…..Casa Sindicatului, Cladirea BTT, Casa Municipala de Cultura, Sinagoga – mai nou, Cladirea in care functioneaza AJOFM-ul si Clubul Metropolis, Centrul de tineret de la Sala Polivalenta, CETIN-ul, Sali de expozitie – Arcade,….toate pt cultura s-au amenajat si se amenajeaza dar au fost date spre alte folosinte unele dupa ce s-au amenajat corespunzator….