Actualitate

Hyundai Kona intră, din această toamnă, în segmentul tot mai popular al SUV-urilor de clasă mică. Primele imagini oficiale

Kona, al patrulea SUV din gama Hyundai, are misiunea de a acapara o felie importantă din clasa dominată de rivali cu tradiţie că Nissan Juke sau Renault Captur.

Hyundai îşi propune că până în 2021 să devină cel mai mai influent constructor asiatic pe piaţă din Europa.

Începând cu anul 2001, odată cu lansarea modelului Santa Fe, Hyundai a vândut în Europa peste 1,4 milioane de unităţi de clasa SUV. Cel mai bine vândut autovehicul pe piaţa europeană din această categorie este Tucson, cu peste 200.000 de unităţi înregistrate de la lansare (2015). Kona devine astfel cel de-al patrulea membru al segmentului, alături de Grand Santa Fe, Santa Fe şi Tucson.

Designul noului Hyundai Kona adopta o direcţie complet nouă pentru brand, cu o grilă „Cascade” şi blocuri optice atipice, în stilul celor de la Jeep Cherokee. Spatele şi profilul, în schimb, par mai apropiate de cele ale fratelui mai mare, Tucson.

Din punct de vedere tehnic, Kona va fi construită pe aceeaşi platforma cu viitorul model înrudit de la Kia, intitulat Stonic şi aşteptat să debuteze tot în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. Hyundai descrie noul model drept un SUV adevărat, însă, un sistem de tracţiune integrală nu va fi oferit nici opţional.

Kona este disponibil în două versiuni de motoare turbo pe benzină, de cilindree redusă, caracterizate printr-un cuplu mare la turaţii mici şi un consum redus de combustibil: T-GDi 1,0 litri şi 120 CP (88 kW), cuplat la o cutie de viteze manuală în şase trepte (consum de combustibil în regim combinat:5.3 l/100 km*; emisii de CO2 în regimcombinat: 119 g/km*) şi T-GDi1,6 litri şi 177 CP (130 kW), cuplat la transmisia cu şapte trepte şi dublu ambreiaj (7DCT), dezvoltat la nivel intern de Hyundai, plus tracţiune integrală (consum de combustibil în regim combinat:7.3 l/100 km*; emisii de CO2 în regim combinat: 169 g/km*). Tracţiunea integrală, disponibilă opţional,transferă până la 50% din cuplu către roţile din spate, în situaţii speciale (aderenţa scăzută). Gama va fi extinsă ulterior cu un nou motor turbodiesel cu patru cilindri, de 1,6 litri, disponibil în două variante: 115 CP (85 kW), cuplu 260 Nm, cu tracţiune faţă şi cutie de viteze manuală cu şase trepte; 136 CP (100 kW), cuplu de 320 Nm, tracţiune faţă sau integrală şi cutie de viteze cu şapte trepte şi dublu ambreiaj.

Noul sistem Head-Up Display (HUD) reprezintă o premieră pentru Hyundai, prin intermediul ecranului de 8 inchi fiind proiectate informaţiile relevante în câmpul vizual al conducătorului auto.HUD îmbunătăţeşte siguranţă în timpul deplasării, prin afişarea detaliilor precum: viteză, direcţiile de navigaţie, nivelul combustibilului, avertizări referitoare la siguranţă şi informaţii despre modul audio şi despre radio.

Hyundai Kona va înlocui în gama Hyundai şi monovolumul ix25, lungimea urmând să măsoare aproximativ 4,25 m, cu 20 cm peste actualul i20.

Pentru informaţii cu privire la ofertele de preţ a întregii game HYUNDAI vă aşteptăm la showroom-ul HYUNDAI din Bistriţa, cartier Viişoara nr.302 sau ne puteţi contacta la numerele de telefon 0754-333-008 / 0363-401-750

(P)

2 comentarii

  • Buna ziua ,
    Sunteti inconsecventi ; odata scrieti ” Hyundai descrie noul model drept un SUV adevărat, însă, un sistem de tracţiune integrală nu va fi oferit nici opţional ” dupa care ajungeti la
    modelul 136 CP (100 kW), cuplu de 320 Nm, ” tracţiune faţă sau integrală ” şi cutie de viteze cu şapte trepte şi dublu ambreiaj . Va rog sa-mi raspundeti daca se poatecare este adevarul fiind interesat sa achizitionez un SUV de clasa mica/medie ; acum am un OPEL MOKKA 4×4 . Tot odata va rog sa-mi spuneti chiar daca este in afara subiectului , modelul Hyundai ix35 nu se mai fabrica ?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.