Actualitate

Încă un șofer și-a pierdut viața lovind stâlpul de susținere a pasarelei (FOTO)

Un bărbat de 55 de ani din Bistrița și-a pierdut viața marți seara într-un accident petrecut în același loc în care a murit și Andrei Pintican.

Accidentul s-a petrecut în jurul orei 22.30, pompierii reușind, în mai puțin de 5 minute, să scoată șoferul dintre fiarele contorsionate ale mașinii. Timp de o oră, i-au aplicat manevre de resuscitare, însă fără succes.

Potrivit Inspectoratului de Poliție Județean, din primele verificări efectuate de a rezultat faptul că un bărbat de 55 de ani din Bistrița care conducea un autoturism a pierdut controlul direcției de deplasare și a intrat în coliziune cu stâlpul de susținere al pasarelei de pe strada Industriei.

Polițiștii vor stabili cauza și împrejurările în care a avut loc accidentul.

Potrivit unor surse, bărbatul se numea Ioan Bortaș și ar fi fost cadru MAI.

Etichete

33 comentarii

  • Zona crepusculara a orasului… Vor evita aceasta ruta de frica atractiei si interactiunii fizice cu stalpul. Iar trebuie sa vina popa cu diaconul sa traga o cantare langa stalp. Niste baloti de paie, cauciucuri sau butoaie cu apa ar trebui puse langa stalp… Atentie la stalp!

    • Si eu am vrut sa ma dau de stalpul acela acum doua luni dar cu o zi inainte mi am facut laba si am zis ca e prea faina viata ca sa o dau de stalp! Dumnezeu sa l ierte!

    • Propun prezenta politiei prin oraș, vechile patrule. Marcaje ptr pietoni- care parca nu există, radare,amenzi. Poate nu mai are primăria vopsea ptr marcaje…Viata pietonilor contează ori ba? Exemplu: în zona industriala-zero marcaje sau șterse, Casa Somesana-pasaj, gara?! Alea le vedeți?

  • da o in pl mea.. om la 55 de ani sa ajunga in stalp… ori viteza, ori bautura… da o in pl mea , zici ca toti au draci in ei. mergi ma ca omul cu treaba buna… eu sa fiu presedinte as decreta lege ca permisul auto sa ae dea doar dupa varsta de 25 De ani iar cei care merg cu viteza sa nu mai conduca niicodata masina luandu li se permisul definitiv.

    • Bine ca nu esti Presedinte, nici nu ai mutra. Nici dupa 28 de ani de la promulgarea Constitutiei nu cunosti atributiile Presedintelui?

    • Oare ați fost dv acolo sa știți ce s-a întâmplat cu adevărat? Nu mai jigniți daca nu sunteți in masura.

  • Stimati cetateni pentru ca aceasta zona este una periculoasa o sa luam hotararea in urmatoarea sedinta a consiliului local sa vindem partia iar cu banii obtinuti sa demolam pasarela care a devenit un pericol pentru cetatenii acestui oras.

    • Bine ar fi! Dar să nu ne iluzionam. Planul Primariei e sa mai faca o pasarela la 100 de metri mai în sus. Prostie mai mare …

  • ne-am saturat de accidente, platim ISU, smurd, salvare, spital pt NEATENTIA unora care poate nici nu-si achita taxele, etc, multi sunt bauti, multi braveaza sunt SCHUMAHARI toti, uita ca nu e Dacia sau olcit sau trabant e AUDI, BMW, etc, mai omoara si pe altii, orice pierde vara are carnet, politia inexistenta de multe ori, morti, vieti distruse, etc, nu esti stapan stai in piula mea ca si mine fara carnet ca nu e obligatoriu…..dupa ce mor ca retarzii facem eroi din ei ….ne adunam scriem RIP etc

    • Exact. Fenomenul e documentat de la înființarea sociologiei de căre Durkheim
      Golden Gate Bridge- San Francisco etc

  • Alt sinucis…dar nu-i stres, în Bistrița oricum o să fie înmormântat cu slujbă. Al naibii că toți pierd controlul volanului și lovesc frontal acel stâlp. Dacă nici asta nu este sinucidere eu ma fac preot și înmormântez sinucisi…din neatenție

    • Un panou de publicitate, care să mascheze vizual stâlpul şi care să transmită un mesaj chiar şi tragico-comic „prea mulți morți -de supărare -aici” ar fi un bun început.
      Sau stâlpii respectivi ar putea fi folosiți pentru o expoziție.stradală de graffittis „speranță pentru viață” dacă tot nu are primăria rsurse să-l curețe.
      Dar crucea neagră e cel mai oribi simbol posibil în context, o invitație la precizie morbidă.
      Dacă se merge pe varianta accidentelor, vopsitul galben fluorescent ar fi o opțiune.

  • Se poate monta ( ca tot e o trecere de pietoni) sau turna din asflat o movila pt reducerea vitezei cum este pe Dornei, Cerbului.
    Stim ca tov Cretu nu este de acord cu asta , dar este singura masura care da rezultate.
    Se mai poate monta si un gard de metal pe marginea trotuarui , pt a reduce tentatia de a te face zob de stalp.
    Masuri pt evitarea unor astfel de accidente se pot lua , dar ma tem ca actuala conducere din primarie vede doar partii de schi , struti , oua si alte bazaconii care nu ne ajuta cu nimic in viata de zi cu zi

    • Asta dacă.e ipoteza unui accident.
      Pentru un suicid ai nevoie de intervenții pe multiple planuri.
      De la modul cum comunici cu populația subiectul , până la designul fizic al segmentului de stradă respectiv.
      Gardul de metal e ineficient în fața unui bolid accelerat la 130 .
      Mă întreb dacă victima nu făcea parte dintre cei disponibilizați la Primărie.

    • Loro, ideile tale sunt foarte bune:
      denivelarea (movila) ar avea multiple roluri: 1) cei care merg foarte tare ar fi catapultati direct peste pasarela, așa nu ar avea cum să intre în stâlp pentru că ar zbura deasupra, 2) ceilalți ar fi luați prin surprindere și s-ar speria, probabil ar pierde controlul volanului și ar intra pe contrasens. Efectul maxim ar fi iarna. Ar putea fi filmați și dați la tv la CANDID CAMERA, să râdem de ei, de sperioși. 3) gardul de metal ar fi bun pentru că nu ar mai muri zdrobiți, ci trași în țeapă. E cu totul altceva. 4) S-ar bucura colecționarii de fier vechi, ar avea materie primă de dus la remat. 5) Totodată nu ar mai putea trece cu caii și căruța peste calea ferată, ar trebui să ocolească pe pasarelă, surpinzând conducătorii auto cu atelajul hipo chiar în curbă. Doar Bistrița e oraș medieval, adică a rămas în evul mediu.

    • O, nu! Movilele acelea sunt o nenorocire. Ma mir ca pe dealul Budacului si mai ales pe dealul Ghinzi nu și-a pierdut încă nimeni roțile.

  • Condoleanțe celor dragi.
    O primă întrebare .
    Care e concluzia oficială a autorităților în cazul Andrei Pintican?
    Există moral obligația de proteja emoțional pe cei apropiați dar pentru autorități e important să stabilească adevărul în interes public.
    O a doua întrebare.
    Victima a fost prezentă la fața locului în cazul lui Andrei Pintican? M.A.I a pus atunci la dispoziția angajaților consiliere psihologică pentru cei care au intervenit? Există planuri de susținere psihologică a angajaților? Face parte victima din cohorta de disponibilizați-concediați ai Primăriei?
    E important să nu se ascundă mizeria sub preş.
    Presa are un rol important.
    Pentru că dacă se implementează măsuri ,nu va trece multă vreme şi va urma un alt „accident”.
    Slujbele de înmormântare nu vor preveni decese care altfel ar fi evitabile dacă anumite măsuri s-ar implementa.
    E trist că există incompentență crasă pe domenii unde alte țări au implementat cu succes măsuri, iat la noi se creditează Biserica pentru intervenții false , fără rezultat în social.
    Cu bugetul alocat unei biserici se putea face o linie 1-800-SUICID, un portal cu resurse etc.

  • mereti in lula mea pe jos , ca pe vremea lui Hristos, ca e mai sanatos ca sunteti scarbosi si slaninosi, obezi si puturosi.

    • Poate nu ti-a spus nimeni cat de scarbos esti doar prin simpla aparitie! Ma mir ca nevasta-ta nu a dat in hepatita cronica pana acum!

  • Oameni buni, e de înțeles… Omul era în pensie de 10 ani, deci la 45 de ani a ieșit la pensie. A intrat în depresie, văzând că alții de vârsta lui sunt super-activi și muncesc cu spor,, iar el era deja doar un pensionar care nu avea nimic altceva de făcut pe pământul ăsta, decât să aștepte poștașul lună de lună 🙁 Nu mai avea nimic de făcut, ca toți pensionarii. Doar să o aștepte pe dna cu coasa. Și toate astea de la doar 45 de ani… E normal că a intrat în depresie 🙁 Dumnezeu să-l odihnească 🙁

    • Bun că apar detalii pe surse.
      Chiar trebuie vizual identificat locul predilect cu o cruce mare neagră pentru următorii posibili clienți…sau ok, nu supărăm Biserica iar apa sub presiune costă, iar angajați nu mai sunt la primărie. Acum că s-a creat un loc de pelerinaj intrăm în chestii statistice. 1,2 persoane pe an vor sfârşi în „accidente” înnlocul respectiv? Bine ar fi să nu se repete.

    • La 45 de ani, barbat in toata puterea? pe bune? sa nu gaseasca ceva de facut? l- a obligat cineva sa iasa la pensie??? nu! a iesit benevol! nu este ca si cum ar fi fost dat afara. Era alegerea lui!!! A vrut sa fie tanar pensionar, cu pensie frumusica, putea gasi orice alt job ca har domnului sunt locuri de munca destule….poate a fost doar un accident, alcool, neatentie, cine stie…

  • Nu mai vorbiți prostii. Statul nu trebuie să împiedice posibilitatea omului de a se sinucide (nici nu are cum, există extrem de multe posibilități de a te sinucide, nu le poți prevedea și împiedica pe toate). Atâta timp cât omul nu pune viața și proprietatea altora în pericol, trebuie să fie liber să decidă să se sinucidă, e dreptul lui. E vorba de principii, de filozofie de viață. Statul trebuie să apere drepturile individului în fața celorlalți, nu trebuie să apere individul de el însuși.

    • Te-ai gândit că în situația respectivă, ar putea fi fost tatăl tău, mama ta, soția ta, copilul tău?
      Depresiile nu iartă pe nimeni.
      Și dacă problema ar fi tratată ca și problemă de sănătate mintală, așa cum e tratată în alte țări care au obținut succese considerabile în reducerea sinuciderilor, viețile acelor oameni ar fi putut salvate și reîncepe viața într-un făgaș normal să zic?
      Pe lângă componenta socială e și amprenta genetică a părinților, de care mulți nu sunt la curent.
      Au fost identificate deja 17 variații de gene care influențează depresiile.
      Și da fenomenul se poate adresa.
      Succese: 33% scăderea ratei de sinucideri în cazul Air Force exemplu.
      În unele cazuri scăderea ratei a fost posibilă prin îndepărtarea pericolului.
      Exemplu, Golden Bridge(The Bridge documentar 2006). Au instalat parapeți antisuicid și plase de retenție. În spitale, au înlăturat la băi cablurile cu care se sinucideau. Metrouri care au prevăzute prin planificare, fose antisuicid. Sau uși de metro care sunt accesibile doar când operatorul a imobilizat trenul. Etc. Etc.
      E cam superficial să vii cu o teorie din asta, că Statul nu trebuie să protejeze individul de el însuși, e o aberație, în sensul ăsta ar trebui să -l lase needucat.
      Chiar îmi este dificil să mai înțeleg produsul educațional al sistemului de învățământ românesc, e la limita iraționalității uneori.Filozofia e una, medicina e alta.
      Mă uitam azi pe imaginile de la tornada de la Călărași și m-am îngrozit.
      Unul transmitea live fenomenul fără să realizeze amploarea fenomenului, șoferul de autocar zici că era inconștient de consecințele condusului a intrat parcă voit în traiectoria tornadei-erau mulți căscați hipnotizați. Zero evaluare a situației, zero instinct de supraviețuire. zero acțiuni care să spună, ok au avut o simulare anterior în procesul educațional sau mă rog au citit urmărit autodidact documentare.
      E o distanță de la cer la pământ față de aici, unde tornada a fost anunțată pe toate canalele radio în timp real(chiar un pic înainte) cu sistem de alertă prin radio , unde lumea reușește să evacueze o zonă la risc în 30 de minute fără o pierdere de viață umană în cazul inundațiilor, etc, copiii fac simulări de incendii, cutremure în cazul orelor de clasă, desenează planuri de evacuare. etc.
      Chiar și vânătorii de tornado specializați care fug toată ziulica să studieze-fotografieze fenomenul stau la distanță securitară.
      Mulți vor zice că sunt exigent , prea cufurit etc.
      Da zău educația are o problemă.
      Majoră cât zgârie-norii din Hong Kong. Se vede la mii de km depărtare.

    • Poste că scriu mult, uneori prost dar tu ai mult de învățat cum să jigneşti un om.
      „Prost” e unealta săracă a celor cu vocabular şi emoții limitate.
      Poți mai mult

  • Vad ca multi sunt impotriva movilelor, le reamintesc ca zona de amplasare a lor este in oras , iar limita de viteza este de 50km/h.
    Or fi romani mai batuti in cap de nu se pot folosi movilele?
    Personal le-am intalnit pe soselele din Londra si in Spania (in diferite orase) si nimeni nu a decolat de pe ele,dar am uitat ca noi suntem neam de Vlaicu si zburam cu orice

  • Stalpul buclucas ar trebui folosit drept panou electoral! Sunt sigur ca nimeni nu ar mai intra in el… Poate, in acea zona, o restrictie de viteza cam la 30/h… In Mexic, ieri sau azi, se sarbatoreste: Ziua magarusului…Oricum, este regretabil sa-ti pierzi viata timpuriu si in acest mod!

  • CONSIDER CA ACEL LOC TREBUIE SA FIE PRIVILEGIAT DE PREZENTA TOT MAI DEASA A CLASEI POLITICE DIN URMA ALEGERILOR VIITOARE!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.