Preşedintele PNL Bistriţa, consilierul Sorin Hangan, a declarat într-o conferinţă de presă că va depune la Primăria Bistriţa un proiect de hotărâre pentru montarea unei bariere sau a unei instalaţii acustico-luminoase şi la trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Ioan Slavici.
„Astăzi (luni – n.r.) voi depune un proiect de hotărâre la Primăria Bistriţa care vizează amplasarea unei bariere sau a unei instalaţii acustico-luminoase la nivelul trecerii la nivel cu calea ferată de pe strada Ioan Slavici din Bistriţa. Deja am aprobat montarea unei astfel de instalaţii pe strada Lucian Blaga. În urmă cu aproximativ două luni, am votat chiar şi rectificarea de buget cu sumele necesare, aproximativ 90.000 de euro, din care cea mai mare parte, aproximativ 60% se duce pe montarea cablului ce o să comande această instalaţie. Evident că acest cablu va trece pe Ioan Slavici şi m-am gândit să depun acest proiect de hotărâre pentru că PSD nu a făcut acest demers la ultima noastră şedinţă de CL. Eu personal am obosit să văd acest stil haotic de lucru al acestei administraţii cu care astăzi săpăm şi mâine ne trezim că mai trebuie să săpăm o dată, astăzi turnăm un strat de asfalt şi poimâine modernizăm nişte reţele de apă, electrice sau de gaz. Cred că efortul financiar este nesemnificativ, în jur de 100.000 de lei. Am avut, în ultimele două luni o multitudine de alte acţiuni în care am cheltuit mult mai mulţi bani şi nu ştiu dacă au avut vreun sens”, a spus Sorin Hangan.
Proiectul îl depune în nume propriu, dar are susţinerea întregului grup PNL din Consiliul Local Bistriţa.
Sorin Hangan a menționat că a votat proiectul prin care Primăria Bistrița solicită Ministerul Transporturilor trecerea în administrarea Consiliului Local a unui sector din DN 17 C pentru modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată cu instalare de semnale luminoase si acustice pe str. Lucian Blaga, ”cu obiecțiile de rigoare”: ”Să trimiți consilierilor documentația cu o oră înainte de ședință este un abuz care încalcă grav legea aleșilor locali. Apoi, a fost inițiată pe care nu am înțeles-o absolut deloc. Conform legii, toate drumurile care se află în intravilanul municipiilor reședință de județ sunt în proprietatea publică a municipiului. A, că cineva din executiv nu și-a făcut treaba și nu a trecut acel tronson în inventar este o altă discuție. Să stai două luni de zile după ce ai aprobat un buget și o investiție fără să ceri avizul ministerului, suportul SNCFR și să te trezești acum că mai ai nevoie de o hârtie, mi se pare un stil mai mult decât haotic al acestei administrații”.
Adaugă comentariu