Actualitate

Magazinul Billa din Bistrița, remodelat în Carrefour Market. Peste 2.400 de produse noi

ACTUALIZARE În 1 martie, Carrefour a început remodelările celor 86 de magazine Billa din România, cumpărate de la grupul Rewe, sub brandul Market. Magazinele vor opera sub sigla Carrefour, iar la interior magazinele vor păstra ce este mai bun din ambele branduri, Carrefour şi Billa, a anunțat conducerea grupului francez.

Magazinul Billa de pe strada Gării nr. 48 din Bistrița a fost închis, astfel încât să fie modificat și redeschis ca Market joi 15 iunie dimineața.

Carrefour Market Bistrița anunță sute de prețuri mai mici și peste 2.400 de produse noi într-un magazin mai aerisit, cu zece servicii noi la casele de marcat: achitare facturi utilități, reîncărcare telefonie, cartele telefonice, etc.

Până în 12 iulie cumpărătorii pot participa la tombola aniversară Carrefour și câștiga numeroase premii.

Carrefour a anunţat, în decembrie 2015, că a semnat un acord cu grupul Rewe pentru achiziţia Billa România, cu o reţea de 86 de supermarketuri la nivel naţional. Odată cu preluarea magazinelor, grupul francez a preluat şi circa 3.000 angajaţii ai Billa.

Reţeaua de supermarketuri Billa a aparţinut de grupul german Rewe înainte de a fi preluată pentru circa 100 milioane euro de francezii de la Carrefour. Aceasta a fost una dintre cele mai mari patru tranzacţii din istoria retailului local după preluarea Profi de către Mid Europa Partners, vânzarea a 20 de hipermarketuri Real de către Auchan şi achiziţia Plus Discount de către Lidl.

În iunie 2016, Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică prin care Carrefour achiziţionează magazinele Billa. Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o reţea de 298 de magazine în România. Carrefour a ajuns, la finalul anului trecut, la o reţea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri şi 53 de magazine de proximitate. Astfel, reţeaua românească a retailerului francez a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri şi 103 supermarketuri.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.