În prima jumătate a acestui an, din Registrul Comerțului au fost radiate 536 de firme din Bistrița-Năsăud, cu 10% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. Într-o singură lună, au dispărut nu mai puțin de 73 de companii, conform Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC).
Radierea presupune încetarea deplină a capacității de folosință a societății comerciale. În conformitate cu legile din România, pentru radierea unei societăți comerciale din Registrul Comerțului, trebuie parcurse trei etape: dizolvarea, lichidarea și radierea.
Radierea se realizează, de obicei, la cererea unui lichidator numit de societatea comercială, în termen de 15 zile de la ultimul act de lichidare. În cazul în care asociații firmei nu procedează la numirea unui lichidator și nicio persoană interesată nu adresează judecătorului delegat o cerere de numire a unui lichidator, societatea se radiază din oficiu din registrul comerțului în termen de trei luni de la data rămânerii irevocabile a hotărârii de dizolvare, în temeiul art. 237 alin. (8) din Legea nr. 31/1990.
Încheierea de radiere se înregistrează în Registrul Comerțului, se comunică persoanei juridice la sediul social, Administrației Județene a Finanțelor Publice județene.
Comunicarea se face pe cale electronică și se afișează pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului și la sediul ONRC de pe lângă tribunal, în raza căruia societatea își are înregistrat sediul social.
Motivele: 1) birocrație excesivă 2) atitudinea celor de la finanțe ANAF etc, te tratează cu scârbă, te consideră un evazionist care trebuie strivit; 3) controale excesive, sufocante, amenzi de zeci de mii de lei pentru nimic, insistență în controale și amenzi până te saturi și închizi firma; 4) legislație stufoasă, legi care se schimbă peste noapte, de mai multe ori pe an. 5) și altele asemănătoare, completați voi.
In perioada 2020-2022 guvernele au încercat sa oprească transmiterea virusului CV29, circulația populației. Firmele NU au avut încasări in acea perioada, in schimb au avut cheltuieli (chirii, salarii, utilități, credite etc).
Pentru a supraviețui in perioada 2020-2022 au amânat plata TVA, a creditelor, s-au împrumutat, au beneficiat de reeșalonări din partea statului.
Acum a venit vremea scadentei.
Firmele nu doar că trebuie sa plătească dările actuale, dar trebuie sa plătească si dările restante.
Si atunci, unii consideră că e mai bine sa închidă firma, să scape de datorii și înființează o firmă noua.
Vor urma falimentul la mult mai multe firme după realizarea bazaconilor : Linia Verde și ingustarea Gării-…..-Năsăudului.
Avum peste tot este cu programare cu termene de luni de zile aceasta în loc să ajute clientul mai mult îl îmcurcă și sporește birocrația Exemplu pentru un act notarial care țil bagă pe gât nu știu ce instituție de stat trebuie să te programezi și să astepti de îți vine lehamite după care te reprogramezi la respectiva instituție de stat iară aștepți de-ți vine rău și dacă cucoanele de la respectiva instituție constată că îți mai trebuie o hârtie și ciclul se repetă și în loc să produci ca statul să încaseze impozite și TVA tu pierzi timpul cu birocația si atunci închizi firma și pleci în străinătate.
Liberali-bugetari care nu au lucrat în privat nu le pasă.
https://timponline.ro/un-vagon-al-trenuletului-thomas-s-a-rasturnat-trei-fetite-s-au-ales-cu-rani-usoare/
O să ne angajăm și noi la Stat !
Ne facem milițieni, jandarmi , inspectori, a.p.v-iști , funcționari și funcționare ce muncesc de-i doare kuru …
Noi și copii noștrii, neam de neam , viță și sămânță , ne mufăm la țâța statului …sugem de la fraierii care plătesc impozite !
Când n-om mai avea ce suge …vor plăti copiii și nepoții , dacă n-or fi duși departe de România , țara de securiști, milițieni,turnători,inspectori de diverse grade ,funcționari și funționare ce muncesc de kuru-i doare …