„Susţin, necondiţionat, centura ocolitoare a oraşului Bistriţa. Eu cred că nu ne putem permite să pierdem o investiţie de 150-170 de milioane de euro. Am încercat să găsim soluţii mai bune decât cea care se conturase la un moment dat. Am încercat, dar se pare că nu poate fi găsită altă variantă decât cea pe care a ales-o Institutul Iptana (prin zona de sud a oraşului –n.r) fiindcă eu nu mă pricep la toate, cum se pricep unii. Mergem pe mâna specialiştilor şi încercăm să susţinem tot ceea ce este omeneşte şi posibil pentru locuitorii acestui judeţ”, a spus Ioan Oltean.
Întrebat dacă se va face centura ocolitoare a Bistriţei în mandatul actulaului primar al oraşului, Ovidiu Creţu (PSD), Oltean a spus: „Vom trăi şi vom vedea”.
„Important este că beneficiarii acestei lucrări sunt locuitorii municipiului Bistriţa şi toţi ceilalţi care vor trece pe un drum bun. Eu personal susţin proiectul”, a spus Ioan Oltean.
Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud, condus de Liviu Rusu (PDL), nu a emis nici până în prezent certificatul de urbanism pentru ca şoseaua de centură a Bistriţei să poată intra la finanţare.
Arhitectul şef al Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud, Victor Michiu, a motivat în repetate rânduri decizia CJ Bistriţa-Năsăud prin aceea că traseul propus de proiectat, firma Iptana, şi agreat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţioanale din România (CNADNR) nu este acceptat de populaţie, el arătând că s-au înregistrat peste 600 de contestaţii din partea unor bistriţeni care vor fi afectaţi de viitoarea şosea de centură a oraşului.
Potrivit proiectului realizat de Iptana Bucureşti, varianta centurii de sud a oraşului Bistriţa se va desprinde din DN 17 înainte de localitatea Viişoara, va trece prin sudul municipiului Bistriţa, va intra în zona intravilană, va traversa Dealul Codrişor, un drum judeţean şi altul comunal şi apoi va reintra în DN 17 în localitatea Livezile. Şoseaua va traversa pe 5 kilometri zone locuite, însă doar trei imobile vor fi demolate, o casă fără autorizaţie, o locuinţă veche şi o altă casă peste care trece un pasaj. Construcţia centurii de sud va duce la defrişarea a 3,87 hectare din Pădurea Codrişor.
„Traseul nu este acceptat de populatie”…sa fie oare pozitie de arhitect sef? Ar fi interesanta si pozitia dansului, in virtutea functiei pe care o ocupa.
Mai Oltene!
Mare panglicar ai ajuns …te faci „frate cu dracul ” ca sa …ce ?…ce sa obtii…de la niste cretini care vor sa ” ocoleasca ” orasul prin Codrisor si prin curtea Spitalului TBC ???
Ce sa inteleg ? ca esti impotriva ” fratelui tau politic ” Liviu RUSU ?
AL DRACU’ …..MOD DE A FACE …POLITICA…..MONCHER…!!
IN FOND CE SUNTETI …VOI….”politicienii”…?? niste ….escroci de gasti politice…… fara nici o doctrina ( inafara de a face bani prin orice mijloace= politica talantului….macar de a-ti …evrei….as intelege…dar nici jidani nu sunteti… ) chiar nu conteaza pentru voi …viata si sanatatea cetatenilor ?…de viitorul orasului ….nici nu merita sa pun problema…
Va credeti ZEITATI….locale ?…….mai vedem….ca si baietii de la fondurile europene ….nu cred ca-s niste tampiti ….cum credeti voi….asa ca finantare nerambursabila….ciuciu ….la pastele cailor…!