Analiștii de la KeysFin anunță că românii au înregistrat la OSIM, în primele opt luni ale anului, multe mărci inedite, printre care și ”Târgul de purici”, denumire dată de Lions Club Bistrița unui eveniment de strângere de fonduri.
”Imaginaţia românilor în materie de denumiri de mărci nu are, practic, limite, indiferent de domeniu. Faptul că se înregistrează astfel de denumiri înseamnă că există un public care rezonează la astfel de mesaje şi că sunt domenii în care aceste mărci fac diferenţa prin caracterul lor (…) Este important ca oamenii de afaceri să deţină nu doar o marcă care să respecte cerinţele legale, ci să construiască o marcă puternică, care să nu fie expusă uşor conflictelor cu alte mărci anterioare sau ulterioare. Pentru aceasta, este necesară o atenţie sporită încă de la stadiul de concepere a mărcii, când trebuie analizat dacă semnul depus la înregistrare este distinctiv şi dacă nu cumva este susceptibil a fi respins în baza motivelor absolute de refuz”, precizează KeysFin.
”Tocmai a sosit de la OSIM Certificatul”, a menționat pe Facebook Lions Club Bistrița, care și prezintă imagini cu acesta.
Cea de-a doua ediție a ”Târgului de Purici”, organizat de Clubul Lions Bistrița după modelul unui eveniment similar care are loc în Sankt Polten (Austria), se va desfășura între 26 octombrie și 1 noiembrie în Teatrul de Vară din Piața Centrală.
Zilele de vânzare vor fi vineri 30 octombrie, sâmbătă 31 octombrie și duminică 1 noiembrie.
Membrii clubului adună de la toţi cei care au ceva care le prisoseşte – haine, jucării pentru copii, mobilier, aparate electrice şi electronice şi orice altceva care se mai poate folosi – şi le expun spre vânzare pentru sume modice publicului care este aşteptat în număr cât mai mare.
Lucrurile pentru târg adunate în Austria au ajuns la Bistrița și au fost depozitate în vederea sortării.
Fondurile strânse în urma vânzării obiectelor vor fi folosite pentru continuarea susţinerii comunităţii locale prin proiectele derulate de Clubul Lions.
”În Austria acest târg are loc de peste 50 de ani și demonstrează solidaritatea între oameni și mult simț civic. Credem că și la noi prima ediție a fost un succes, în bună măsură datorită voluntarilor. Haideți să fim și mai buni în acest an, să recuperăm anii în care comunismul ne-a ținut departe de valorile europene”, transmit pe Facebook cei de la Clubul Lions Bistrița.
Anul trecut, peste 4.500 de oameni au vizitat ”Târgul de Purici”, care a însemnat un volum de muncă de 2.618 ore, 70 de voluntari, peste 15 parteneri, instituţii şi firme implicate în buna desfăşurare a târgului, încasări în valoare de 32.758 lei şi donaţii de 1.325 lei, aproape 30 metri cubi de haine donate la final către 14 fundaţii şi asociaţii.
CITEȘTE și:
Târgul de purici, organizat în premieră, la Bistriţa, mai ceva ca un muşuroi de furnici
Prima ediţie a Târgului de Purici, un mare succes. Câţi bani s-au încasat
Salut ideea celor din Bistrița. Mi-ar plăcea sa se poată organiza un astfel de târg si la București. Cred ca orice familie are ceva de oferit. In capitala, ma gândesc doar ca ar trebui sa existe in mai multe locuri pentru un acces mai facil al oamenilor. Si cred ca s-ar găsi si aici voluntari. Fiindcă efortul de a construi trebuie sa fie al fiecăruia si o astfel de contribuție – de a dona ce-ți prisosește – mi se pare minima.
Bafta organizatorilor!