Actualitate

Topul școlilor din județ în funcție de media obținută de elevi la Evaluarea Națională

Șase unități de învățământ din Bistrița sunt în Top 10 cu cele mai bune rezultate obținute de elevi la Evaluarea Națională 2020. Între primele trei este și Liceul Creștin Logos, iar pe locul 10 Școala Gersa. Cei șapte elevi care au învățat aici au luat medii peste 7.00.

La coada clasamentului sunt următoarele 10 școli în care media a oscilat între 2.05 și 2.92.

Medii sub 5 – notă de trecere – au obținut următoarele școli:

Topul a fost realizat calculându-se media aritmetică pentru mediile de la Evaluarea Naţională ale tuturor elevilor din şcolile respective de un site de specialitate. Informații integrale AICI. Să mai spunem că, la nivel național, școala cu cele mai bune rezultate din județ, CNLR, se află pe locul 205.

VEZI ȘI:

7 comentarii

  • oare pentru ce au încasat salariul profesorii ai căror elevi au luat note sub 5? Oare au ce să-și reproșeze pentru rezultatele scoase de acești elevi? Mă refer la situațiile unde gradul de promovabilitate a fost unul foarte scăzut. Oare doar elevii sunt de vină, profesorul în cauză nu este vinovat pentru că nu a reușit să-și pregătească elevul să ia măcar nota 5, având în vedere cât de simple au fost în acest an testele atât la matematică, cât și la română. Dacă ne uităm în mediul rural, acolo chiar este prăpăd cu adevărat, din clase cu 8-10 elevi dacă au reușit să promoveze 1, 2, 3 elevi. Care-ți este prestanța ta de profesor atâta timp cât nu ai avut capacitatea necesară de a-l face pe elevul tău să aibă cunoștințe minime, necesare a rezolva de 5 niște subiecte de alminteri foarte simple? Din păcate, atât notele luate de acești elevi, cât și subiectele date la examene, tot mai simple și mai ridicole de la un an la altul, radiografiază cum nu se poate mai bine precaritatea sistemului educațional românesc, tot mai în paragină pe zi ce trece. În curând, nu m-ar mira deloc, dacă ar fi trasă cortina asupra lui…

    • Bine punctat! Asa este… propun si sustin ca salarizarea…. gradele didactice etc… sa fie calculate dupa un algoritm in care sa aiba o influenta foarte mare rezultatele la examenele anonime ale elevilor pregatiti. Deocamdata la romana si matematica… si daca astia sunt cu cutitul la os o sa aiba grija ei sa-i stimuleze si pe ceilalti colegi ai lor profesori sa-si faca treaba.
      o sa fie preocupati si de nivelul meditatiilor particulare daca rezultatele o sa-i afecteze direct.
      Titularii pe posturi sa fie evaluati si in functie de aceste aspecte – REZULTATELE COPIILOR – la fel si directorii.
      O sa vedeti cum o sa fie fiecare profesor muuult mai responsabil!!!!!

    • Calitatea educației, în secolul XXI, nu stă numai în rezultatele la examenele de absolvire, este și acesta un indicator dar pe departe nu singurul.

  • Sa nu mai zicem ca majoritatea celor cu note de la 8 in sus au luat la greu meditatii in particular. Adevarata oglinda a profesorilor sunt notele de 5, 6 si 7. Eu as propune o salarizare in functie de performanta. Sunt prea multi profesori slabi cu salarii mari.

  • Noooooooooooooooooo, se vede că nu ți-ai trecut capacitatea, de bac … nici nu poate fi vorba!

  • Topul conține erori grave, la coada clasamentului e pusa școala Colibita, cu trei elevi participanți și o medie foarte mică. Realitatea e insa alta, doi elevi au absentat iar singurul elev participant a luat note foarte bune 9.65 română si 7.90 matematica. Nu înțeleg de unde au scos acele medii , nici nu exista….

    • Clasamentele realizare sunt simple subiecte de presa, nu au nicio baza statistica de calcul.
      Este adevărat ca sunt profesori care nu își merita salariile, dar in cazul in care intr-o clasa exista cel puțin un elev cu note mari, de 8, 9 sau 10, oare profesorul nu și-a făcut treaba?
      Mai ales la sate unde meditațiile sunt aproape absente, max 5% dintre elevi / părinți și le permit.
      Oricum, in școlile gimnaziale sunt doar doi profesori: romană și mate, că doar din aceste materii se dau examene la finalul clasei a VIII-a. Restul ce credeți ca fac? Au și ei un servici și atât . Nu tu cultura generală : istorie, geografie, fizica-chimie, puțină religie etc.
      Școala românească este axata pe asigurarea de locuri de munca și nu pe pregătirea generațiilor viitoare. Vorba lui Bădescu: școala scoate tâmpiți ( pt ca se caută )

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.