La ora 16.00 va fi inaugurată Staţia CFR Bistriţa Nord, în prezenţa ÎPS Andrei Andreicuţ, Arhiepiscopul Vadului, Feleacului şi Clujului şi Mitropolitul Clujului, Maramureşului şi Sălajului, la 17.00 va fi inaugurat DN 15 A şi vizitat un tronson de drum (intersecţie DN 17 – DN 15 A), iar la 17.45 se va semna contractul de finanţare pentru construirea Campusul Şcolar al Colegiului Naţional ”Liviu Rebreanu”.
Victor Ponta şi Liviu Dragnea au fost ultima oară la Bistriţa în 23 august.
Reabilitarea DN 15 A Reghin – Sărăţel (km 0+000 – km 46+597) este parte a unui proiect început în 2011 şi finanţat de Banca Europeană de Investiţii şi Guvernul României. Constructor: Strabag AG, Austria. Valoarea contractului: circa 163 de milioane de lei, fără TVA. Lucrările au fost întrerupte în mai multe perioade din cauza lipsei finanţării.
În martie 2012 au început lucrările de modernizare a Gării Bistriţa Nord, valoarea totală a investiţiei fiind de 56.536.000 lei. Ea trebuia să fie gata până în vara lui 2013, însă din vina constructorului, firma Copisa, care a întârziat cu execuţia, termenele au fost reeşalonate.
Proiectul ”Edificare şi construire Campus Şcolar Colegiul Naţional ”Liviu Rebreanu” va fi finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.
Panglicarilor Mai stati acasa ne este greata de voi.
…nu se gaseste un tren fara intoarcere pentru „oportunistii electorali”? (eventual vagonul lor sa aiba si o bomba cu declansare la cuvantul …”fa”)
da ,ce cauta andreicut in toata tarasenia asta? – mai bine il chemau pe Boc ca doar pe vremea lui au fost incepute aceste lucrari….
Sigur, în loc să semneze contractul la CNLR în iulie, ca în vară să se lucreze, semnează în septembrie, în preajma alegerilor. Ce șmecherie!
Anca P . Vreau sa iti spun ca nu se semneza contracte cand vrei tu. Asa ca toti carcotiti ca Romania merge bine cu noua conducere. Uitativa cum se misca lucrurile de 2 ani pana in prezent si uitativa la dezastoasa conducere protocalie in ce hal a dus Romania!!!
Auzi, draga, limba romana e straina pentru tine? Trei randuri si greseli cu lopata. Sa spunem ca te grabesti dar ,, uitati-va,, scris de doua ori gresit spune ceva despre tine…nu degeaba se spune ca electoratul PSD are 4 clase
Te crezi inteligenta ca stii sa tastezi 🙂 bravo tie! Si pe tine te lasa Olteanu sa i-o tii? Ca vad ca va merg mainile la scris prostii prin ziarele online si la munca ba. Mars la munca!
Danutza dute inapoi la cersit voturi si impartit servetele portocalii pe la usile oamenilor !
Ultima data am fost la gara acum o luna,cred.Treptele care coborau sptre pasajul subteran erau gata,dar du aveau o panta laterala pentru trolere.,ceea ce mi s-a parut absolut anormal,in acest secol.S-a facut,de atunci,ceva in acest sens ?
De când au venit acești comuniști se dau mari cu realizările altora. Ce, toate aceste investiții au fost promovate de el și ai lui ? Trebuie să fi prost să te bucuri și să ridici osanale unui plagiator comunist care vine la masa deja pusă și își arogă dreptul de a fi pus-o chiar el. Să vă fie rușine!
„ospataru”-le, vezi ca ai uitat sa-ti iei tratamentul.
Care-i meritul lui Ponta in proiectul de reabilitare a garii Bistrita? Civilizat ar fi sa fie de fata toti cei implicati in realizarea acestui proiect. Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
Practic, finantarea reabilitarii Garii CFR Bistrita a fost facuta cu surse financiare alocate de Comisia Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in baza unui proiect din anul 2011, cand ministrul transporturilor era Anca Boagiu.
Pe langa Gara CFR Bistrita, mai sunt prinse in programul de reabilitare si Garile CFR din Giurgiu, Alexandria, Slatina, Ramnicu Valcea, Pitesti, Resita Sud, Sf. Gheorghe, Tg. Mures, Zalau, Piatra Neamt, Botosani, Vaslui, Calarasi, Slobozia. Valoarea totala a acestui proiect a fost estimata la 174,48 milioane de euro.
Lucrarile la Gara Bistrita au demarat efectiv in mai 2012, fiind executate de firma spaniolă Copisa Constructora Pirenaica – Puentes Y Calzadas Infraestructuras, care şi-a adjudecat contractul de reabilitare a gării la jumătate din suma alocată, pentru acest proiect de Ministerul Transporturilor si anume 8,5 milioane de euro.
Mai cum le stii tu pe toate. De parca la inceput PDL-ul nu a taiat panglici la ce s-a inceput de PNL..
Ia zi Puiule, daca te pricepi, ce nevoie aveam noi de o gara asa de mare, auzi 8,5 milioane de euro..!! Suntem si nod important CFR, ce sa zic.. De banii astia puteau sa renoveze garile din Beclean+Saratel, muuult mai importante.. Ca sa nu mai spun ca programul de dezvoltare durabila a Bistritei prevede mutarea garii in Saratel, si introducerea de metrou suprateran usor pe ruta Saratel – Bargau, actuala gara devenind o simpla statie (halta)…
Asa ca purcoiul asta de bani a fost aruncat in vant, ca si cele mai multe din proiectele PDL-ului (vezi parcuri, gradinite, crese, sali de sport, bazine de inot fara apa curenta, toate la sate si care acum zac nefolosite)…
Mai gandeste-te Puiule inainte sa lauzi pe cine nu trebuie…
Dumnezeule…postacii astia…nu-i mai stii daca sunt PDL, PNL sau ce mama supararii sunt! Insa…daca tot sunteti asa barbati…de ce nu cereti o audienta si sa ii spuneti premierului toate „durerile” astea tampite ale voastre! „Idiotilor” de Feodor Dostoievski! 🙂
marsh ciumeti rosii ca va vine randul si o sa dispareti total de pe harta politica a romaniei….distrugator de natiune e ciuma rosie!
Postacule! Numa sa comentezi de rau stii! Asa va este felul vostru postaci nemernici sa dati din gura, sa creati zarva intre oameni si concret sa nu realizati nimic niciodata, la fel ca scumpul vostru presedinte marinar! Tu de ce postezi fraiere ca un idiot toata ziua? Ce iti iese? Te lasa Oltean sa i-o tii sau ce? Vai de capul vostru! Ciuma sunteti voi si va spune asta cineva care nu agreeaza niciun partid. Nemernici portocalii!
Nu poate nimeni sa distruga mai mult decat au distrus obositii portocalii!!!
Pana la urma Ponta care nu are nici un merit in reabilitarea garii vine la Bistrita sa se dea mare in gara mica. Deoarece, gara Bistrita, chiar si dupa reabilitare, ramane tot o gara mica. Fiindca la cate trenuri si la ce fel de trenuri vin sau pleaca din gara Bistrita, nu era nevoie de o investitie asa de mare, cu spatii si dotari care mai mult vor sta nefolosite. Poate era mai bine daca se facea modernizarea garii Saratel care se afla pe magistrala feroviara Bucuresti-Baia Mare si care putea sa deserveasca si orasul Bistrita.
Cel putin daca odata cu reabilitarea garii se faceau reparatii si la pasajul subteran pe sub calea ferata de langa magazinul Billa, prin refacerea finisajelor in tonul celor din pasajul construit intre peroanele din gara. Cu atat mai mult cu cat prin acest pasaj lasat in paragina de multa vreme trece zilnic mai multa lume decat prin gara.
Pentru voi daca se face un lucru nu ii bun daca nu se face iara nu ii bine cine va mai intelege pe unii!!!!!
Rău ați ajuns PNL-PDL…+că multi se cred deștepți si se trezesc să comenteze despre ceva ce …habar nu au.varză PNL-PDL!!!
„ospataru”-le, ti-ai uitat tratamentul!
PDL+PNL = cancerul Romaniei!! Numai sa comentati stiti…..uni fac ce trebuie iar voi comentati ca babele !
Nu ati facut nimica pentru tara asta iar acuma va este ciuda ?
Ciuma esti tu portocaliule! Ca numai dai din gura si vorbesti prostii in loc sa muncesti! La munca postacule nu la pupat in @ pe diversi sefi basiti, ca oricum tie iti da 1 leu si ala ia 1000. Nemernicilor care nu munciti si numai pupati @uri!!!
Despre Autostrada Transilvania nu stii din ce cauza s-a stopat. Si ce dracu legatura are? Numai dai din gura ca o moara stricata! Mars la munca nu la exprimat idei care evident te depasesc!
„ospataru”-le, ai uitat sa-ti iei tratamentul! Fuguta la nenea doctoru, sa ti-l dea pana nu intri in criza!
Oameni buni, aceste proiecte au fost initiate de Pdl de pre vremea Ancai Boagiu, acesti comunisti nu au facut un proiecttimp de 2 ani de zile, sunt in pana de idei, ei numai isi aroga niste merite pe care nu le au
Ce vorbesti popescule? Ce PDL ,la Liviu Rebreanu,nici vorba! E meritul primarului!Iar gara ,proiectul e de pe vremea lui Tariceanu.Habar n-aveti!