Actualitate

478 de bistrițeni înscriși la Rabla Local. Ce trebuie să facă în continuare

Primăria Bistrița a primit listele cu 478 de persoane fizice înscrise la Administrația Fondului pentru Mediu (AFM), în Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local).

Ca urmare, în perioada 10.11.2023-11.12.2023 inclusiv, persoanele înscrise pe listele comunicate de către AFM pot depune cererile în vederea acordării stimulentului pentru casare, la sediul Direcției Economice din Bistrița, str. Al. Odobescu nr.17A, între orele 8.00-14.00 (luni-joi), respectiv între orele 8.00-12.00 (vineri). Cererile se pot depune și online pe adresa de e-mail: venituri@primariabistrita.ro. după ce au fost descărcate de pe pagina web www.primariabistrita.ro, Secțiunea ”Casarea autovehiculelor uzate – Documente necesare” .

Pentru obținerea stimulentului de casare se vor parcurge 2 etape:

Etapa 1 – depunere documente în vederea semnării contractului de finanțare cu primăria

1. Cerere tip

2. Cerere coproprietari, dacă este cazul

3. Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal

4. Actul de identitate al solicitantului

5. Cartea de identitate a vehiculului

6. Certificatul de înmatriculare a autovehiculului

7. Certificatul de atestare fiscal, valabil la data depuneri, din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local, emis de către Direcția Economică din cadrul UAT municipiul Bistrița se poate descărca utilizând Platforma Contribuabili la această adresă : https://www.e-bistrita.ro/cetatean-login

8. Certificatul de atestare fiscal, valabil la data depunerii, din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul de stat, emis de ANAF Bistrița-Năsăud

9. Împuternicire, dacă este cazul

10. Actul de identitate al împuternicitului

11. Extras de cont în vederea virării stimulentului pentru casare, în cazul aprobării cererii

• În situația în care autovehiculul uzat este deținut în coproprietate, cererea de participare la Program se completează și se semnează de fiecare coproprietar, iar toate documentele anexate acesteia se depun de către fiecare coproprietar.

• În cazul transmiterii documentelor prin poșta electronică, vor fi acceptate doar copiile în format electronic efectuate după înscrisurile în original. Nu se vor accepta copiile efectuate după o copie a înscrisului original.

Etapa 2 – completare documente după aprobarea cererii și semnarea contractului:

1. Certificatul de distrugere a autovehiculului emis de un centru autorizat de casare/colectare autovehicule

2. Certificatul de radiere a autovehiculului din circulație

Pentru mai multe informații puteți consulta ”Regulamentul pentru implementarea Programului privind casarea autovehiculelor uzate” disponibil la adresa: www.primariabistrita.ro, și urmăriți anunțurile publicate de către Primăria municipiului Bistrița la adresa: www.primariabistrita.ro, la Secțiunea ”Casarea autovehiculelor uzate”.

Stimulentul pentru casare este de 3.000 de lei (2.400 lei alocați din Fondul pentru mediu şi 600 lei susţinuți din bugetul local).

1 comentariu

  • Citiți și vă cruciți !
    Birocrația sufocă România !
    Să duci la Primărie certificat fiscal emis de primărie, este o mostră de tâmpenie instituțională.
    Chiar și de la fisc este o prostie, dacă tot există chestia aia ”on line” pe care o trâmbițează domnul ivan ( cel pe cale să devină ”cel groaznic”!)
    Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal nu este cuprins în cerere?
    Cartea și talonul în original ?
    Lucru românesc, de pură mântuială !

    25
    1
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS