Actualitate

Programul de lucru la ghișee pentru depunerea declaraţiilor fiscale şi plata creanțelor

Executivul a decis, printr-o Ordonanţă de urgenţă, prelungirea cu două zile a termenului limită pentru depunerea declaraţiilor fiscale şi plata creanţelor scadente la 25 ianuarie, până la 27 ianuarie.

Termenul de depunere a declaraţiilor fiscale, respectiv de plată a creanţelor fiscale scadente la 25 ianuarie 2017, a fost prelungit cu două zile, până la 27 ianuarie 2017 inclusiv, pentru a da contribuabililor mai mult timp să se conformeze.

Decizia a fost luată de Executiv printr-o Ordonanţă de Urgenţă având în vedere faptul că luna ianuarie reprezintă vârful anual de depunere şi că data de 25 ianuarie 2017 a fost precedată de patru zile nelucrătoare.

În această perioadă, programul de lucru la ghişeele de depunere declaraţii si de încasări/restituiri numerar al AJFP Bistriţa Năsăud inclusiv Trezoreria municipiului Bistrița din str. Eminescu nr. 13 este următorul:

25 ianuarie 2017: 8:00 – 17:30
26 ianuarie 2017: 8:00 – 17:30
27 ianuarie 2017: 8:00 – 16:30
30 ianuarie 2017: 8:00 – 18:00
31 ianuarie 2017: 8:00 – 17:30

IMM-urile vor primi ajutor financiar de la Guvern pentru promovarea pe pieţele externe

Guvernul a adoptat o ordonanţă de urgenţă prin care întreprinderile mici şi mijlocii vor putea accesa fonduri nerambursabile de până la 50.000 de lei anual în vederea promovării lor pe pieţele externe.

Programul de susţinere a internaţionalizării operatorilor economici români, cu finanţare de la bugetul de stat, facilitează promovarea produselor şi serviciilor IMM-urilor pe pieţele externe, stimulând comunicarea şi parteneriatul în afaceri şi pregătind întreprinzătorul în domeniul tehnicilor de promovare pe noi pieţe.

”În cadrul programului, fiecare beneficiar poate obţine pe parcursul unui an maximum 50.000 lei, sumă nerambursabilă. Anual, se estimează un număr de maxim 500 de beneficiari”, a anunţat Guvernul.

Banii vor putea fi folosiţi de IMM-uri pentru participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu; participări la misiuni economice organizate în străinătate; crearea identităţii vizuale a unei firme (marcă, siglă, slogan); realizarea unui site pe Internet/aplicaţie pentru mobil, pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate, în limba română şi cel puţin într-o limbă de circulaţie internaţională; participări la cursuri de pregătire, în ţară şi/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi pieţe; documentare de piaţă şi alte tipuri de activităţi de promovare şi susţinere a internaţionalizării.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.