Apetenţa românilor pentru haine de firmă este exploatată şi la Bistriţa de tot mai mulţi comercianţi. Cum însă puterea de cumpărare a bistriţenilor e mai mică, la modă sunt magazinele în regim outlet care vând mărfuri noi, însă din colecţiile trecute. Diana Simionca, o tânără care a lucrat ani mulţi în Irlanda, şi-a deschis un astfel de magazin în zona centrală a oraşului.
„Eu am venit recent din Irlanda. Am lucrat timp de 9 ani acolo în vânzări. Toată viaţa mea am lucrat cu oameni şi am ceva experienţă. Românilor le place să îmbrace haine de firmă, nu neapărat pentru etichetă, cât pentru calitatea produsului. Dacă e marcă, înseamnă că e calitate. Poţi să speli o bluză de o sută de ori şi va fi la fel ca şi în prima zi. Găsim şi haine bune care nu sunt de marcă, dar cele care sunt, de cele mai multe ori, îşi păstrează ţinuta şi după foarte multe purtări, ceea ce arată că sunt de calitate. De aceea, toată lumea umblă după marcă şi să fie originale. Românii mai ales le preferă. Irlandezii îşi promovează în schimb produsele lor. Noi, românii, în schimb, le cam evităm. De aceea, am venit acasă şi mi-am deschis acest mic magazin fiindcă eu cred că voi avea succes”, a spus ea.
Întrucât a învăţat din străinătate cum trebuie să se poate cu cei care trec pragul unui magazin, Diana face acelaşi lucru şi acasă. „Dacă intri clientul trebuie să îi acorzi atenţie, nici să stai în spatele lui şi să nu îl laşi să vadă toate produsele, dar nici să nu îl bagi în seamă. Trebuie să îi oferi ajutorul dacă are nevoie de ceva. Poate caută o mărime care nu e expusă. Trebuie să-i acorzi clientului atenţie cu moderaţie. În Irlanda, am învăţat că să fii drăguţ cu omul nu te costă nimic”.
Întrebată de unde se aprovizionează, ea a răspuns: ” Şi din ţară şi din străinătate. Avem haine Zara, Only, Tommy Hilfiger, Jack & Jones, Mango, Tom Tailor şi de la alte firme. Toate produsele sunt din sezonul trecut, deci nu sunt vechi. Toate sunt originale, materialele sunt foarte bune. Un sacou Zara a costat iniţial 60 de euro şi noi îl vindem cu 110 lei. Altul Tom Tailor a costat 40 de euro, iar la noi e 110 lei. Avem bluze de firmă la 30 de lei. De regulă, în magazinele outlet nu se găsesc toate mărimile la produse, însă acolo unde este posibil, noi încercăm să le aducem pe mai multe mărimi”.
La fel ca şi alţi proprietari de magazine în regim outlet, şi Diana Simionca şi-a deschis o pagină de Facebook unde postează fotografii cu produsele din magazin.
„Alţii au afişat şi preţurile. Noi însă, am decis să nu facem asta pentru ca lumea să vină în magazin şi să vadă ce mărfuri frumoase avem şi că sunt de bună calitate şi ieftine”, a menţionat tânăra.
Felicitari diana iti doresc succes!!!
Numele paginii pe Facebook este….?:)
Multumesc
https://www.facebook.com/outletNo33/
Aici ne găsiți!
În străinătate reducerile sunt reduceri. Asta nu aplicați și în România? Adică de la 40 redus la 30 euro? Nu contest ca ați învățat multe afară dar sa vi sa spui ca ce mare reducere e la un model din colecția trecuta la preț aproape 100 la sută mi se pare ca subestimați inteligenta noastra . Oricum succes.
Bună,era doar un exemplu,dar sunt multe alte produse unde reducerea este mai mare.