În luna decembrie a anului trecut, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Bistriţa-Năsăud a soluţionat 14 reclamaţii de la consumatori care s-au dovedit întemeiate Acestea au vizat urmatoarele domenii:
4 reclamaţii pentru serviciile de telefonie mobilă, servicii TV şi internet;
3 reclamaţii la supermarketuri;
2 reclamaţii pentru serviciile auto;
câte o reclamaţie pentru transport persoane internaţional, achiziţii bunuri electrocasnice, furnizare de servicii de utilităţi publice.
De asemenea, în decembrie 2011 comisarii CJPC BN au efectuat 62 controale la operatorii economici, dintre care 15 acţiuni de control au fost în colaborare cu instituţii de control din judeţ cu care există protocol de colaborare, respectiv cu Direcţia Sanitară Veterinară şi Siguranţă Alimentară şi IPJ BN .
Potrivit comisarului şef în luna ianuarie, până la această dată, s-au depus 11 reclamaţii dintre care 9 pentru serviciile de telefonie mobilă, tv cablu şi internet, 1 pentru produse de carne comercializate prin supermarket şi 1 pentru comercializare de produse alimentare expirate în magazine nespecializate din mediul rural.
Controalele ce vor fi efectuate în această lună, în afara supravegherii pieţei, vor viza siguranţa şi securitatea îmbracămintei pentru copii, echipamentelor electrocasnice de joasă tensiune, identificarea produselor puse pe piaţă care fac obiectul notificării din sistemul comunitar de alertă RAPEX, considerate produse nesigure, care pun în pericol siguranţa consumatorilor şi care au fost interzise de la comercializare.
Adaugă comentariu