Un brand de îmbrăcăminte lansat în Franța în 1985, iar 12 ani mai târziu intrat în portofoliul unui grup din Turcia, şi-a deschis un magazin în B1 Shopping Bistriţa. A intrat pe piața din România în 2009 şi care vinde îmbrăcăminte și accesorii pentru toate categoriile de vârste. Este vorba de grupul turc LC Waikiki, cel care a văzut în România un potențial de creștere foarte mare pentru brandul care vrea să aibă aici cu până la 40 de magazine până în 2023.
Compania vizează pentru 2017 o rată de creștere a afacerii de 50% comparativ cu 2016 și o suprafața totală a magazinelor de minim 23.000 m2.
LC Waikiki are magazine în România în: București (6), Cluj (1), Brașov (1), Ploiești (1), Arad (1), Constanța (2), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1), Oradea (1). Deschiderea unui nou magazin presupune o investiție de 1,5 milioane de dolari. Principalii concurenți ai companiei sunt H&M, Zara, dar și FashionDays.ro sau FashionUp.ro.
Niște turcisme,chinezarii…care-i diferenta fata de piata rușilor? Doar pretul.
PAREREA MEA!
Aveti dreptate Nea Ion. Mi-am luat niste pantaloni de acolo si mi s-au rupt de la prima purtare. Chiar nicio diferenta pe langa cele de la rusi! Nu recomand nimanui sa isi ia haine de acolo.