Actualitate Recomandări

Tinerii, învăţaţi de Google cum să se promoveze online. Cei care ignoră mediul digital pierd

(FOTO) Primul atelier Google din oraşul nostru, găzduit de sala de expoziţii a Liceului de Arte „Corneliu Baba” din Bistriţa, s-a bucurat de prezenţa a numeroşi tineri de la liceele din oraş, care au aflat mai multe despre platforma online creată de Google dezvoltarea afacerilor cu ajutorul internetului.

Ideea organizării cursului i-a aparţinut Eugeniei Şular, directorul Liceului de Arte „Corneliu Baba”.

 

„Întâmplarea a făcut că am văzut această oportunitate, am aplicat pentru ea şi am avut norocul să ni-l trimită pe domnul formator Birtha Atilla chiar şi în Bistriţa, cei de la Google preferând să ţină aceste cursuri în oraşe mai mari, Cluj, Timişoara, Iaşi, Braşov. Cum însă nu a fost niciodată un atelier Google la Bistriţa, am avut şansa să primim această oportunitate. Cursul e destinat tinerilor peste 16 ani, iar noi am considerat că e benefic să găzduim cursul aici, la şcoală, fiindcă Google are tot felul de instrumente pentru tineri pentru a-şi promova imaginea, a găsi oportunităţi pentru dezvoltarea în carieră, pentru job-uri, pentru activităţile pe care le fac şi e foarte bine ca orice tânăr să ştie, să aibă acces la cât mai multe informaţii care e posibil să-i fie utile în dezvoltarea lui ca om”, a spus directorul liceului.

Birtha Atilla, partener într-o agenţie de publicitate digitală cu sediul la Târgu Mureş, a fost cel care a susţinut cursul, le-a vorbit despre posibilităţile de promovare online.

 

„Participanţii la atelier de regulă cunosc mediul digital ca şi consumatori, însă datoria mea este să le fac cunoştinţă şi cu cealaltă parte a acestei lumi şi să le spun cum pot afacerile să exploateze canalele de comunicare digitală. Afacerile care ignoră mediul digital pierd clienţi pe zi ce trece. Consumatorii sunt acolo şi aşteaptă să cunoască oportunităţi, business-uri, produse promovate prin acest mediul. Mediul digital este o platformă ideală pentru creatorii de conţinut, ei putând să-şi expună conţinutul şi să comunice cu audienţele proprii pe care le pot atinge, cum ar fi Youtube pentru cei care aleg comunicarea video. Faţă de lumea reală, concurenţa în mediul online este la distanţă de un singur click. Dacă îţi dezamăgeşti concurenţa, este la o distanţă de un click şi e foarte probabil să plece. În lumea reală, dacă am intrat într-un supermarket, concurenţa e departe şi, chiar dacă sunt dezamăgit în procesul de cumpărare, e puţin probabil să plec. Acesta este un curs introductiv şi eu ating principalele modalităţi de comunicare cu audienţa”, a spus Birtha Atilla.

Atelierul digital este cu atât mai important cu cât, potrivit datelor Comisiei Europene, în viitorul apropiat, 90% dintre slujbe vor necesita cunoștințe digitale.

Iată se ve poate învăţa la Atelierul Digital: cum realizezi o strategie eficientă de promovare online, elementele de bază ale unui website, cum optimizezi un website pentru motoare de căutare și dispozitive mobile, cum setezi o campanie Google AdWords Search, cum realizezi o strategie pentru social media (Facebook, LinkedIn, YouTube) şi cum măsori rezultatele cu ajutorul Google Analytics.

Google estimează că, până în 2020, vor fi 5 miliarde de oameni online, iar orice afacere care își desfășoară chiar și o parte din activitate în online ar trebui să ia în calcul că această piață se va dubla în următorii ani, odată cu creșterea numărului de utilizatori de internet.

1 comentariu

  • Am peste 16 ani, e drept cu aproape 60 de ani mai mult. Nu vreau să mi promovez vre-un job, nici imaginea proprie, ci idei care pot contribui la creşterea nivelului de cunoştinţe al celor mai tineri ca mine, la înţelegerea mai bună a felului în care se dezvoltă relaţiile sociale, la cunoaşterea unor concepte umane, care sunt greşit înţelese de marea majoritate a oamenilor, într-un cuvânt la cunoaşterea dezvoltării societăţii, a istoriei locurilor, a locuitorilor care au populat şi populează teritoriul Transilvaniei, căutând să promovez în principal pincipiul egalităţii drepturilor şi libertăţilor umane, ale democraţiei adevărate în societatea contemporană. Aş dori să iau legătura, dacă se poate, cu promotorul acestei acţiuni educative, respectiv cu domnul Birtha Atilla / Attila. Poate aveţi un nr. de telefon sau, mai bine o adresă de e-mail. Mulţumesc !

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.