”Mersul cu trenul în România a devenit un joc periculos. E clar că CFR călători îi supune pe pasageri la probe ce le pun la încercare pregătirea fizică, viteza de reacție și rezistența psihică. E ca la Exatlon”, spune deputatul Ionuț Simionca, președintele PMP Bistrița-Năsăud.
GA vertical
Carliont
KissFM
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- Săptămâna Mare, Săptămâna Patimilor
- Biserici, mănăstiri și case de rugăciune, amendate de pompieri. Pentru ce nereguli
- Gloria – Dunărea Brăila, la TeraPlast Arena. Bilete online și la club
- Casa de Pensii, anunț cu privire la plățile în avans, înainte de Paște
- Acțiuni în sistem integrat și filtre ale Poliției. Ce sancțiuni s-au dat
- Ce minunății pot face mâinile dibace la Biblioteca Arhimede din Arcalia
- O mașină în care se aflau două persoane, implicată într-un accident la Piatra Fântânele
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- Gheorghe Flai la Misiune de urgență a unei echipe de transplant. În numai două ore …
- Bistritean la Cum vreți să fie amenajată piațeta Bistricioarei – Petru Rareș? Concurs de idei
- Maria la Casa de Pensii, anunț cu privire la plățile în avans, înainte de Paște
- G. la Procesiune care marchează sărbătoarea Floriilor, la Bistrița
- 🐝Povestea musculitei si a albinei🪰 la Procesiune care marchează sărbătoarea Floriilor, la Bistrița
Șinele duble erau înămolite. Nimenea nu le decolmatează! Linia nu mai este trasă la tipar din 1975. Refacția segmentului de linie Salva-Lunca la Tisa nu a mai fost făcută din 1968! Șinele sunt tasate pe o parte. In curbe, traversele din lemn sunt putrezite. Șuruburile(tirfoane) de fixare a șinelor pe traverse sunt slăbite , la fel și cele de capătul de imbinare .Toate podurile, podețele, zidurile de sprijin, viaductele și tunelurile au fost neglijate zeci de ani pentru a fi consolidate. Efectivele ceferiștilor au fost permanent reduse și descalificate. Materialul rulant este învechit și nefuncțional. In funcții de conducere au ajuns necalificații și piloșii. Este necesară o inspectie pas cu pas a acestui traseu și luate măsuri ferme de remediere. Guvernul, din fondul de rezervă, trebuie să aloce urgent ,sumele necesare refacerii și al înlocuirii feroneriei, dar și al consolidării versantilor, podurilor, podetelor, tunelelor și viaductelor. Cred că ar trebui un plan național în acest sens. Nu este de glumă. Viața românilor și bunurilor materiale se află în pericol! Gata cu joaca de-a condusul. Gata cu politica fără acțiuni practice! Cred că autoritățile locale de pe traseu ar putea sprijini refacția!