”Mersul cu trenul în România a devenit un joc periculos. E clar că CFR călători îi supune pe pasageri la probe ce le pun la încercare pregătirea fizică, viteza de reacție și rezistența psihică. E ca la Exatlon”, spune deputatul Ionuț Simionca, președintele PMP Bistrița-Năsăud.
GA vertical
Carliont
KissFM
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- Gloria câștigă fără probleme restanța cu Minaur din Liga Florilor
- Cum arată cel mai nou hipermarket din Năsăud. Ce promoții sunt la inaugurare
- Dr. Gavrilaș Mureșan candidează pentru o funcție de consilier județean din partea PNL
- A început transportul tehnicii și echipamentelor militare pe calea ferată
- Lemne de peste 13.000 de euro, confiscate în urma unui control al IPJ și Gărzii Forestiere
- Ce vor păți gospodinele care pregătesc platouri acasă și le vând la negru
- Mașină răsturnată la Dumitra. Doi adulți și un copil, răniți
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- Te mănâncă la bâzdâc la A început transportul tehnicii și echipamentelor militare pe calea ferată
- bangheala la Cum arată cel mai nou hipermarket din Năsăud. Ce promoții sunt la inaugurare
- Brătinescu la Ce vor păți gospodinele care pregătesc platouri acasă și le vând la negru
- Singaporezu' la Adio panouri publicitare clasice! Primăria Bistrița vrea exclusiv afișaj electronic
- 🚬opinie la Elevii de la Liceul cu Program Sportiv au organizat un marș împotriva drogurilor
Șinele duble erau înămolite. Nimenea nu le decolmatează! Linia nu mai este trasă la tipar din 1975. Refacția segmentului de linie Salva-Lunca la Tisa nu a mai fost făcută din 1968! Șinele sunt tasate pe o parte. In curbe, traversele din lemn sunt putrezite. Șuruburile(tirfoane) de fixare a șinelor pe traverse sunt slăbite , la fel și cele de capătul de imbinare .Toate podurile, podețele, zidurile de sprijin, viaductele și tunelurile au fost neglijate zeci de ani pentru a fi consolidate. Efectivele ceferiștilor au fost permanent reduse și descalificate. Materialul rulant este învechit și nefuncțional. In funcții de conducere au ajuns necalificații și piloșii. Este necesară o inspectie pas cu pas a acestui traseu și luate măsuri ferme de remediere. Guvernul, din fondul de rezervă, trebuie să aloce urgent ,sumele necesare refacerii și al înlocuirii feroneriei, dar și al consolidării versantilor, podurilor, podetelor, tunelelor și viaductelor. Cred că ar trebui un plan național în acest sens. Nu este de glumă. Viața românilor și bunurilor materiale se află în pericol! Gata cu joaca de-a condusul. Gata cu politica fără acțiuni practice! Cred că autoritățile locale de pe traseu ar putea sprijini refacția!