”Lansăm brandul județului Bistrița-Năsăud – o asumare a dezvoltării, o chemare a oamenilor de a construi viitorul județului împreună. Realizarea acestuia presupune un angajament ferm pentru dezvoltarea strategică, integrată și clară a județului, din punct de vedere: economic, turistic, educațional, cultural, al infrastructurii rutiere și a tuturor utilităților, dar și al promovării obiectivelor, a oamenilor valoroși și a produselor locale. Județul nostru s-a dezvoltat, dar continuă să crească, prin oameni, grijă, viziune, valorificarea și promovarea a tot ce are mai bun și mai frumos.
Așadar, vă invităm joi, de la ora 17.00 la Complexul Muzeal Bistrița-Năsăud, unde vă așteaptă producătorii locali și unde vor avea loc și ateliere de creație pentru copii. Apoi, de la ora 20.30, va avea loc lansarea brandului de județ, urmat de proiecții video și o conferință de presă. Evenimentul este deschis tuturor ce POARTĂ-n suflet Bistrița-Năsăud”, a anunțat președintele Consiliului Județean, Radu Moldovan.
Joi, Consiliul Local Bistrița își va da acordul pentru utilizarea de către Consiliul Județean a mărcii ”Bistrița-Năsăud – Poarta Transilvaniei”, elementul central al brandului de județ, realizându-se astfel ”o unitate din punct de vedere strategic și comunicațional între municipiul Bistrița și întregul județ”. Reamintim că în 2011 a fost lasat brandul turistic al municipiului Bistrița (slogan, siglă și mascotă) pentru promovarea Cetății Medievale Bistrița, sloganul fiind ”Bistrița – Poarta Transilvaniei”, brandul fiind înregistrat la OSIM.
„O chemare a oamenilor de a construi viitorul județului împreună”- Văleu!
Nu era mai simplu și mai cinstit să o spuneți direct pe aia dreaptă:
Voi, din țara lui Dracula/ Cipcirip mânca-mi-ați brandul