Actualitate

Semnalizarea acustică și luminoasă la trecerea CF de pe str. Lucian Blaga din Bistrița, funcțională

(FOTO) Trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga din Bistrița a fost semaforizată, după ce montarea dalelor elastice de cauciuc s-a realizat în primăvară.

În bugetul Bistriței pe anul în curs a fost alocată o sumă de peste 1 milion de lei pentru această lucrare.

”Trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga are, de astăzi, un sistem de semnalizare acustico-luminoasă funcțional. După montarea prealabilă și a unor dale elastice de cauciuc, care să faciliteze traversarea liniei ferate, putem spune că o străveche problemă pentru circulația rutieră din municipiu a fost rezolvată. De altfel, la fel vom proceda și cu trecerea de pe strada Ioan Slavici. Pe de altă parte, anunțăm că întreaga zonă Lucian Blaga – Drumul Cetății va intra într-un amplu proces de reabilitare”, spune primarul Ioan Turc.

”Începând de astăzi, 16 decembrie, este funcțională semnalizarea automată de trecere la nivel, optică și acustică, instalată la pasajul de trecere la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga, din municipiul Bistrița. Astfel, conducătorii auto au obligația să obligația să oprească doar la apariția semnalului luminos de culoare roșie a instalației de semnalizare. La culoare albă cu carența lentă conducătorilor auto le este permis să-și continue deplasarea, fără a mai opri pentru asigurare, anterior trecerii pasajului la nivel cu calea ferată”, informează Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud.

16 comentarii

  • Doamne, dar fără panglici, fără aplauze, discursuri sforăitoare, felicitări..unde sunteți Mniculaie, Dolha, et comp. Ne-am scremut ani de zile să punem două becuri. Amu așteptăm la Livezile, unde știți, costă ,,numai” vreo 3 milioane de euroi. Alții fac autostrăzi suspendate, canal pe sun Ocean, iar noi suntem tot la stadiul de bariere ridicate manual. No, numa zîc.

    • Nea Ioane, pe când se vor face bariere și la Livezile, se va scoate trenul din circulație, că pică de pe linii. Traversele sunt putrede de-a dreptul, de ți-e frică să urci în ,,ghezășu” ăla, care circulă fix degeaba, singurul lui rol fiind acela de a încurca circulația pe DN 17. Pentru trei-patru călători stau în coloană sute de mașini zilnic. Mai bine l-ar scoate naibii din funcțiune și nu ar mai cheltui banii anapoda pe bariere. Dar na, poate alta-i miza…

    • Da, se trag fire pâna la prima sursa de curent – ori aia se afla tocmai în gara….
      Problema e ca daca erau oameni de treaba cu o tura de manopera mai trageau un rând de fire si pentru trecerea de pe Slavici.
      Dar ei sunt baieti destepti si o sa mai factureze manopera înca o data si pentru semaforizarea aia.
      Asta în cazul în care o sa o faca vreodata.

    • E vorba si de instalatia de automatizare care e gestionata din gara.
      Daca habar nu aveti, nu va mai mirati.
      Curent se putea trage si de la service-ul de lânga.

  • Următorul proiect va fi : un tren cu levitație magnetică , ruta principala “ Direcția Naționala Anticorupție – către fiecare județ din țara “ , anul 2022 va fi ruta Anticiriptie in întreg sistemul bugetar din România

  • Când se vor termina de instalat semnalele luminoase și acustice la trecerea de cale ferată Slavici ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Calea Moldove va trebui fluidizată mai ales după ce se va sugruma traficul auto din cauza îngustării străzi provocate de Linia Verde așa cât mai repede trebuie realizată trecerea de cale fetată George Bozga-Pletosului pentru ca mare parte din trafic să nu mai fie pe strada calea Moldovei. Nu este mare lucru asta dacă ai cap pe umeri sunt curios dacă actuala administrație are cap sau doar de zugrăveli se ocupă în continuare ?!

  • Mi-se adîncește impresia că politicienii au memoria foarte scurtă a trecut doar puțin peste un an de la alegeri și primarul Turc deja a reușit să uite promisiunea cu care a câștigat alegerile și anume aceea cu axa pe ambele părți a căi ferate.

  • După ce că distrug tot orașul cu bazaconile de proiecte cu Linia Verde și îngustarea străzilor Gării-Decebal-Andrei Mureșanu-Năsăudului acum vor să distrugă și strada Drumul Cetății cu un ” proces amplu de reabilitare ” . Luați-vă labele jegoase de pe strada Drumul Cetății nu distrugeți chiar totul. Strada Drumul Cetății este bună așa cum este mai trebuie să faceți doar pista de biciclete dar pe partea care trebuie pe lângă șanțul de gardă nu distrugând trotuarul de pe partea cealaltă.

    https://timponline.ro/proiectul-de-amenajare-a-pistelor-pentru-ciclisti-pe-drumul-cetatii-schimbat/

    Mai bine ați face străzi noi și ați asfata străzile de pământ decât să distrugeți străzile bune existente incompetenților.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.