Social

Tânăr de 23 de ani, mort și o fată de 19, grav rănită după ce s-au izbit cu mașina de un podeț la Reteag (FOTO)

Un tânăr de 23 de ani a decedat și o fată de 19 ani a fost grav rănită după ce s-au izbit cu mașina de un podeț de la marginea DN 17, la Reteag, după care s-au răsturnat.

La locul accidentului au intervenit modulul SMURD de la Garda de Intervenție Beclean și echipajul de terapie intensivă mobilă SMURD. Echipajele de intervenție au găsit două victime, una decedată, iar pe cealaltă au transportat-o UPU SMURD Bistrița.

”La data de 8 mai a.c., în jurul orei 3:40, în urma unui apel 112, polițiștii Compartimentului Rutier din cadrul Poliției orașului Beclean au intervenit la un accident de circulație în Reteag.

La locul evenimentului polițiștii au constatat faptul ca un autoturism condus de un tânăr de 23 de ani, din Suceava, în timp ce se deplasa pe Drumul Național 17, prin Reteag, pe direcția Beclean către Dej, a părăsit partea carosabilă și a intrat în impact cu un podeț, răsturnându-se.

În urma intervenției echipajelor medicale s-a constatat din păcate decesul șoferului și rănirea gravă a unei pasagere de 19 ani, din Oradea. Cercetările sunt continuate de către polițiști în vederea stabilirii împrejurărilor producerii evenimentului rutier”, a informat IPJ.

Etichete

13 comentarii

  • Câte vieți se vor mai pierde pana când administratorul drumului va înțelege ca e nevoie de a monta parapeti pe marginea drumului în localități !?

  • Se pare ca in proiecte erau prevazuti parapeti dar exact banii pt executia lor erau spaga ciumei rosii(10%)!!

    • poate ai si niste probe in acest sens??? caci daca ai probe musai trebuie mers la autoritati si facuta plangere. altfel este doar o acuzatie nefondata in stil hai sa dam in cine face!

  • Intr-un bloc de pe Bd. Independentei, erau probleme la sistemul de canalizare si rahatul in subsol.
    A trebuit sa vina un domn din Spania ca să rezolve problema.
    Bănuiesc ca si pe DN 17 nu se va face nimic, pana nu vine un roman din străinătate, care știe cum sa abordeze problema.
    Ca indivizi, de unul singur, un facem nimic, nu ne bagă nimeni in seamă, dar ca GRUP ORGANIZAT nu ne pot ignora.
    -cine este administratorul grupului?
    -ce partide și politicieni locali sunt de partea noastră?
    – in fata căror instituții trebuie să demonstram?
    -ce instituții trebuie sa luam cu asalt, sa bombardam cu petiții, e-mailuri, telefoane?
    – trebuie creat un grup pe Facebook – “Stipati carnagiul de pe DN 17”.
    – Greta Thunberg si discipolii ei, ar fi rezolvat problema asta de mult timp. Mă gândesc că voluntarii de la ViaTransilvanica ar putea face la fel, sunt același tip de oameni ca si prietenii Gretei ( tineri, bătăios, plini de energie,).
    Bistrița Civică ar trebui sa li se alăture.
    Primăriile din comunele prin care trece acest ucigaș (DN17).
    Cetățenii care locuiesc in casele de pe marginea drumului at trebui sa facă front comun cu inițiatorii petiției.

    • Luati cu asalt cabinetele psihologice ,scolile de soferi cu instructori tembeli si patroni hoți care nu fac toate orele cu cursantii si vilele examinatorilor care dau permise pe 300 de euro.

    • An uitat să adaug că ACR (Automobil Clbul Român) ar trebui să fie mai activ, in a face Lobby si a asigura un trafic rutier in condiții de siguranța.
      Ei sunt reprezentanții șoferilor!

      Problema romanilor este ca încă din școală sunt puși sa concureze unul împotriva celuilalt! Examenele sunt individuale, fiecare se gândește doar la el, sa fie el șef de promoție.
      In timp ce in alte tari examenele sunt in grup de 4-6 persoane, si învață sa coopereze, sa delegheze, să fie uniți.
      Le este foarte ușor sa creeze un grup de lucru, un front comun, ca sa obțină ceea ce isi doresc. De exemplu îmbunătățirea siguranței rutiere pe DN 17.

    • @Anonymus
      Bere Tuborg 0,5 litri, la pretul de 65 coroane daneze (43 lei) la restaurant, sau 14 coroane (9 lei) la Supermarket.
      Dar nu am timp sa comentez, pt ca începe repriza a 2-a a meciului de handbal Esbjerg – CSM București.

    • in general, suntem croiti pe modelul, sa vina sa faca altii !!!!! nimeni nu face nimic pana vine cineva care incepe sa se preocupe!!!! despre ce vorbim??

  • Parapetii pot omora si ei.
    Mai bine s-ar acoperi santurile cu grilaje de beton, mobile, care sa acopere dar sa si permita curatirea santului cand este nevoie. Si nu numai pe aceasta portiune de drum, ci peste tot.

    • Astfel pot trece mai ușor peste șanț și pot ajunge în dormitorul unei case cu mașina?

    • da nu mai bine s-ar circula regulamentar????? zic? la o anumita viteza, orice parapet, sau grilaj sau orice altceva nu conteaza!!!!

  • TOATE CAPURILE DE POD CE SE TERMINĂ DREPT CA U PATRAT DE BETON URGENT TREBUIE REFĂCUTE CU PANTĂ !!! DIN BETON ȘI NU VOR MAI FI ATÂTEA VICTIME SAU PUSE AMORTIZOARE ÎN CAPUL PODULUI !!!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.