Social

Cratere pe DN 17D la Salva, după calea ferată, nesemnalizate. Șoferii o iau pe contrasens

Vara aceasta au existat mai multe opriri ale traficului auto în satul Salva, în zona trecerii la nivel cu calea ferată, pentru lucrări ”de întreținere”. După ce, în sfârșit acestea s-au încheiat, zona a devenit una impracticabilă din alte motive. Gropi adânci au rămas în urma ploilor din ultimele zile în care au dat mai ales cei care au traversat zona în timpul nopții, ele nefiind semnalizate.

”Vrem să vă arătăm ce au lăsat în urmă muncitorii la trecerea la nivel cu calea ferată de pe DN 17D în dreptul localității Salva, cea de la 200 m distanță de intersecția ce duce spre Maramureș, respectiv Năsăud”, ne-au transmis cititorii Timp Online.

”La prima încercare (de modernizare a trecerii la nivel – n.r.) au eșuat deoarece nu le au venit plăcile de beton ce trebuiau să susțină calea ferata, după cum muncitorii singuri au recunoscut, la a doua încercare s-a finalizat cu cârpirea găurilor cu lopeți cu pământ. Ploaia de vineri însă a spălat însă pământul și craterele formate au peste 30 cm adâncime. Șoferii care au circulat noaptea trecută și-au distrus efectiv mașinile neștiind în ce dau după calea ferată, gropile fiind pline de apă. S-au ales cu măști sparte și pene de cauciucuri fiindcă nu există NICIUN indicator care să semnaleze că urmează un drum cu denivelări sau în lucru. Oare nimeni nu poate să se deplaseze să umple cu niște piatră găurile astea imense? Șoferii în prezent traversează calea ferata pe contrasens văzând ce-i așteaptă!”.

La scurt timp după ce am publicat acest text, un muncitor a venit să astupe gropile.

4 comentarii

  • O, nu, nu vreau să iau apărarea nimănui că nu-s avocat, dar vin cu o precizare. Lucrările sunt realizate de firme care subcontractează execuția de la șmecherii care au câștigat licitația. Licitația este organizată de CFR Infrastructură și câștigată de SRL-uri care n-au treabă cu CFR-ul. La fel de vinovați sunt și cei de la DN, care nu trebuia să dea aprobare de închidere totală a circulației, ci doar un sens, apoi celălalt, iar în final, clar recepția, iar dacă executantul nu și-a făcut treaba și se vede că nu și-au făcut-o, atunci penalități și din garanție rezolvi urgent situația. Dar cum la noi totul e pe comision, mere și așa, fraierii merg pe rute ocolitoare, apoi își rup mașinile. Plătește cineva? Trebuie să mergi în instanță, alți bani, altă distracție.

  • E absolut impardonabil. Dacă nu eram atent îmi rupeam mașina. Nu vreți să știți ce era la gura mea. Din două una. Ori e corupție cu lucrările astea (parandărăt, deci executantul face cum vrea el și cine a semnat contractul nu are curajul să-l deranjeze), ori e incompetență. Pentru cazul 1, DNA, parchet. Pentru cazul 2, oamenii politici care toată ziua dau interviuri și se laudă cu ce fac ei. PENTRU CĂ EI CONDUC MINISTERUL TRANSPORTURILOR!!!!
    Trei luni au frecat manganul cu trecerea aia. Băi! TREI LUNI????? Și încă nu e gata? Păi să nu emigrezi naibii din țara asta?

  • Ultima tara din Europa lor denumita de presedinte o TARA ESUATA…pe scurt….PLATITI IMPOZITE MOKA!!!
    Atata timp cat tara nu mai are opozitie inseamna ne meritam tara la fel ca tara lui putin…
    Ce functioneaza cel mai bine in ro sunt …serviciile!!!!!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.