Prețul benzinei a coborât, miercuri, sub 7 lei pe litru la o stație peco din Bistrița-Năsăud, fiind a patra zi consecutiv în care prețul carburanților scade.
Potrivit peco-online.ro, benzina costă cu 7 lei/litru doar la stația Petrom de la Viișoara.
6.99 | Bistrița, DN 17, nr. 301 |
7.01 | Năsăud, str. Grănicerilor nr. 59A |
7.05 | Beclean, Str. 1 Decembrie 1918 |
7.05 | Feldru, DN17D, Ilva Mică |
7.05 | Susenii Bârgăului |
7.05 | Mititei DN17D KM 19+350 |
7.05 | Bistrița, Calea Moldovei 17 |
7.05 | Bistrița, Calea Moldovei |
7.05 | Bistrița, str.Libertății nr. 31 |
7.05 | Bistrița, Drumul Cetății |
7.05 | Crainimăt, DN17 km 52 |
Iată și prețurile la motorină standard:
8.22 | Bistrița, DN 17, nr. 301 |
8.22 | Năsăud, str. Grănicerilor nr. 59A |
8.28 | Beclean, str. 1 Decembrie 1918 |
8.28 | Feldru, DN17D, Ilva Mică |
8.28 | Susenii Bârgăului |
8.28 | Mititei DN17D KM 19+350 |
8.28 | Bistrița, Calea Moldovei |
8.28 | Bistrița, str.Libertății nr. 31 |
8.28 | Bistrița, Drumul Cetății |
8.28 | Crainimăt, DN17 km 52 |
8.28 | Crainimăt, DN17 km 52 |
8.28 | Bistrița, Calea Moldovei nr 56 |
8.28 | Bistrița, Calea Dejului nr.146 |
8.34 | Bistrița, Calea Clujului nr. 63 |
8.36 | Bistrița, Calea Moldovei 17 |
Ieftinirile sunt datorate de scăderile cotațiilor la produsele petroliere, pe fondul ieftinirii țițeiului. Astfel, azi cotațiile Platt’s Med, de referință pentru zona noastră, erau de doar 871 de dolari pe tona de benzină și 970 de dolari pe tona de motorină, mult în scădere față de nivelurile din vară și începutul toamnei.
Cotaţia petrolului şi-a continuat luni tendinţa de scădere pe fondul speculaţiilor că Arabia Saudită şi alte state membre OPEC discută o majorare a producţiei de petrol, acesta adăugându-se informaţiilor potrivit cărora China şi-a înăsprit restricţiile sanitare, ceea ce afectează perspectivele privind cererea mondială de ţiţei, transmite Bloomberg.
A coborat (numai) ca sa-si poata face avant de sarbatori. Sau mai repede…
nu conteaza, la Ka…..land si Li….dl preturile cresc vertiginos. sa poata trai neamurile germanice , gen austriecii, linistiti in schengen.
draga Radu de ce nu meritam in schangen, te rog sa ne luminezi…de ce noi nu si Croatia da. magazine romanesti, care e ponderea lor pe piata, cine domina? cine taie padurea , are resursele noastre si platoul continental din marea neagra…vai e propaganda ieftina, tv -ul e de vina, tu de unde te documentezi, da…te-ai uitat la locurile de munca din vest pt romani…la agricultura, porci, abatoare, doar sch III sau la extrema ingineri si doctori… de ce critici, ai facut ceva pt Ro, sau si tu ca alti destepti din vest ai votat un dulap la prezidentiale.
Radu…o analiza aproape corecta cu exceptia Sweighofer.Ca tot veni vorba de a treia țara care se opune intrarii Romaniei in Schengen aici sunt ceva nuante.Îi doare in basca de fapt pe austrieci de toate problemele enumerate de tine.Daca li se face hatârul cerut la ultima intrevedere intre seful statului si stafful OMV ,austriecii vor zice da .E vorba de 50 la suta conform contractului, 2 miliarde de euro suma pe care OMV ar trebui sa o investeasca alaturi de statul roman care sa vina cu alte 2 miliarde, in exploatarea gazelor din Marea Neagra ca zic ei ca zacamantul nu ar fi asa de profitabil .Mai zic ei ca Statul roman sa puna 4 miliarde si cand e gata ,OMV sa le vanda prin Proiectul BRUA (BULGARIA,ROMANIA,UNGARIA,AUSTRIA).Asta e o supralicitare dupa ce statul a modificat legea si a adus redeventele datorate Romaniei, la nivel de tara bananiera motivul fiind neopunerea la intrarea in Schengen , un obiectiv politic asumat de presedinte si de PNL care isi joaca prin asta rezultatele la viitoarele alegeri .Daca se cedeaza si se pun banii si se reduc redeventele putem sa fim la nivel de Burkina Faso si austriecii nu mai comenteaza nimic.
@Iulia: e rau sa fii homosexual?
Asta e discriminare. Denota lipsa de educație. Exact asta ne lipsește ca și fim în Schengen.
Te sacrifici din punctul asta de vedere ca sa intri in Schengen? Sau deja ai devenit fundas?