Având în vedere că pietonalul Liviu Rebreanu, unde s-au montat decorațiunile luminoase, va deveni principalul centru de atracție în perioada sărbătorilor de iarnă, Poliția Locală Bistrița le atrage atenția șoferilor să nu staționeze în zonă.
Polișia Locală anunță că a alocat pentru această perioadă echipaje suplimentare ce vor supraveghea respectarea prevederilor legale referitoare la accesul autoturismelor în zona pietonală.
În cursul zilei de marți, pentru staționarea neregulamentară pe pietonalul Liviu Rebreanu, au fost aplicate 7 sancțiuni contravenționale în baza OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice.
Pe pietonalul Liviu Rebreanu este interzisă staţionarea autovehiculelor, atât pe domeniul public cât și în fața imobilelor situate în zonă. Prevederea se aplică inclusiv riveranilor.
Desigur ca in acest caz nu este corecta stationarea taman pe PIETONAL intre decoratiuni, insa pe intreg traseul LINIA VERDE afacerile bistritenilor onesti vor fi puse in cap si falimentul bate la usa lor.
Se pierde peste 4.000 locuri de parcare pe acesti km de traseu si invit pe toti localnicii de la case pe toti proprietarii de magazine sa ceara urgent o dezbatere publica si sa cerem domnului Primar sa revizuiasca proiectul si sa ceara derogari in anumite situatii unde exista scuare mai mari si se poate parca pe un interval scurt de 15-20 minute sa se acorde un respiro cumparatorilor si consumatorilor care vin si la cafenele sau restaurante.
Este nedrept si cinic ca cetatenilor sa le iei dreptul la o deplasare cat de cat libera in orasul lor.
Este un adevarat abuz din partea administratiei USL 2 sa trasezi cum te taie capul linii de marcaj, semne de circulatie sa muti aiurea tot la doi ani trecerile de pietoni sa inchizi strazi, sa deschizi strazi sa tot modifici sensurile giratorii peste noapte.
Ce inseamna oare acest dezechilibru in privinta circulatiei si a dreptului conducatorului auto ?
Bistrita Civica doreste prin mine sa initieze o dezbatere serioasa deoarece nu este nimic ilegal ca in cadrul proiectului Linia Verde sa fie indreptate eroarile puse cu buna stiinta parca din razbunare pe oameni.
Nu uitati stimati oameni de afaceri ca de pe banii vostri administratia, edilii stau la caldurica cu buzunarele doldora de bani.
Vrem DEZBATERE PUBLICA.
Construirea Parcării din Piața Mică ar mai rezolva un pic din deficitul major de locuri de parcare din Centru Vechi.
Parcarea din Piața Mică va fi prevăzută cu intrare din Piața Centrală pe strada Albert Berger şi ieşire în Piața Centrală pe strada Vasile Nașcu.
Nesimțiți care stau în Centru Vechi inclusiv cei ce stau în primărie trebuie să-şi parcheze maşinile în curți că de aceea au porți şi curți !
De acord! Sa fie transformat in parcare fiecare metru patrat din centrul vechi. Pietonalul are loc de parcare peste tot, iar pe mijloc sa treaca tot traficul, inclusiv greu. sa se faca parcari unde e asa zisul spatiul verde de langa Biserica Evanghelica, pe pistele de biciclete, in Piata Mica. Sa se asfalteze parcari pe macar jumatate din Parcul Municipal, ca oricum e mai mult nefolosit. Ecologic e sa fie parcari peste tot, eventual cu arbori plantati printre locurile de parcare ca sa fie umbra vara. Pe Titulescu as demola maghernitele si as face parcari si acolo. Iar autogara sa fie tot prin centru. Numai asa se poate rezolva problema parcarilor. de ce nu se iau fonduri europene pentru a se face parcari peste tot? Ca la noi la nimenea!
În Centru este nevoie urgentă de construirea Parcări Supraterană Supraetajate Eminescu nu de tot felul de improvizații inutile.
Iar taxa de parcare în Parcarea Eminescu să fie de 10 lei/oră, 50 lei pe zi sau 500 lei/lună.
Eliberați Zidul Cetății din gratiile de închisoare !
Zidul Cetății este cea mai veche și valoroasă parte a Bistriței .
Zidul cumva a reușit să scape tuturor dezastrelor, pe porțiuni a reușit să scape de decretul pricipelului Austriac carea vrut să-l dărâme integral, a reușit să scape furiei comuniștilor însă se pare că nu reușește să scape de acești noi administratori inconștienți ai orașului. Zidul Cetății trebuie restaurat și pus la adevărata valoare printr-un sistem de lumini monumental. Pentru protejarea lui trebuie interzis accesul autovehiculelor pe străzile Dogarilor, Mihail Kogălniceanu, Ecaterina Teodoroiu și Barbu Lăutaru, și trebuie încurajat pe aceste străzi doar accesul pietonilor și bicicliștilor, împreună cu pista de biciclete și aleia de pe valul de pământ de apărare din Parcu Mare vor face o buclă agreabilă de plimbare cu bicicletele și pietonală. Aceste străzi pot fi incluse în traseul Turistic de timp Urme de Pași numit ” Pe urmele Cavalerilor ” care cuprinde străzile Dogarilor-Mihail Kogălniceanu- Ecaterina Teodoroiu-Barbu Lăutaru-C R Vivu-Bisticioarei-Crinilor-I Slavici- Subcetate până la ruinele primei Cetăți a Bistriței de pe Dealul Cetății acolo unde se vede acum antena de telefonie mobilă.
https://www.youtube.com/watch?v=pVN89ZQt0hQ
Cele cateva minusuri sunt de la functionarii administratiei locale care au timp la doua trei cafele sa citeasca presa ca de lucru vezi DOAMNE sunt satuli.
Oamenii de afaceri si patronii desigur ca vin mai tarziu la activitate deoarece pleaca tot tarziu de la lucru.
Asa ca nu imi fac probleme de felul in care va manifestati dezacordul cu cele spuse de mine.
Tuturor LA MULTI ANI de ziua ROMANIEI !
Ce oameni de afaceri vezi tu în Centru Vechi ? Odată cu prostia cu pietonalizare a străzii Liviu Rebreanu comerciați care au putut au fugit din Centru Vechi și acolo sunt doar niște propietari amărâți de crâșme.
Există o singură soluție pentru salvarea Centrului Vechi și anume redeschiderea circulației auto pe strada Liviu Rebreanu !
Eu susțin interzicerea comercializării alcolului în Centru Vechi.
Tot Centru Vechi trebuie sã fie făcut pietonal şi declarat Oraş Liber unde să se fie permisă consumarea şi vânzarea de ” iarbă ” la liber aşa cum este în Copenhaga.
Când este Dezbatera Publică pentru prostia de PUZ Pasaj Subteran Gării – Tărpiului ?