Cea mai vizibilă dovadă că se lucrează aiurea este strada care face legătura între Complexul Apollo şi calea ferată. Acolo, pe porţiunea săpată, s-a turnat o fâşie de asfalt însă nu la nivelul celui existent. Şoferii care trec prin zonă trebuie să fie foarte atenţi la diferenţa de nivel între vechiul asfalt şi noul fiindcă altfel riscă să rămână fără suspensii.
Dacă ziua mai e cum e, vă puteţi da seama cum se circulă noaptea, nu de alta, dar nicăieri nu există semne de circulaţie care să indice că e un drum un lucru sau vreun indicator cu reducerea vitezei. Astfel de „capcane” sunt peste tot în oraş, săpăturile fiind începute peste tot şi neterminate nicăieri.
Pe strada Subcetate, de exemplu, se sapă din martie, dar lucrările sunt departe de a se fi încheiat. În zonă circulaţia este extrem de dificilă, iar joi dificultatea a crescut simţitor din cauza drumarilor care au săpat nişte şanţuri adânci să toarne asfalt şi aşa le-au lăsat preţ de câteva ore. Devine tot mai puţin probabil că, în 20 mai, aşa cum a anunţat primarul, se vor încheia aceste lucrări şi aproape imposibil ca, după o săptămână, oraşul să arate ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Se vede că edilul nu are drum prin partea de nord a oraşului ca să vadă cu propriii ochi cât de încet şi de prost se lucrează.
nooo in ce hal pot arata noooo ca edilu nooo in marinimia lui prin halul strazilor arata sfidarea nooo
Am fost azi pe str I.Slavici (de la apollo spre calea ferata)….ingrozitor sunt doua santuri adanci peste care oricat de incet treci risti sa ramai fara scut…..alooo Cretu…alooo Sandru…sa va fie rusine nesimtitilor…ar trebui ca toti soferii sa se adune intr-o asociatie sa va dea in judecata,pe voi ca persoane fizice sa platiti pana dispareti..HUO
Le-au astupat cu ceva asfalt în jur de 12-12.30, însă asfaltul turnat pe fundul gropii. E greu de înţeles de ce nu au pus mai mult dacă tot se lasă.
Doamna Sabau, nu se toarna asfalt pana la nivel si se lasa cativa centimetri deoarece stratul final este unul de uzura care are alta compozitie. Asfaltarea se face in straturi. Asta nu inseamna ca sunt facute lucrari de calitate ( exemplul meu ar fi cel de pe strada Dimitrie Cantemir unde gurile de canal sunt mai inalte decat restul soselei) dar asta este explicatia pentru care nu se toarna la nivel de la primul strat de asfalt. Pe de alta parte va consider rautacioasa cand faceti presupuneri vis-a-vis de traseul primarului si parerea lui despre aceste lucrari. De ce nu ati cerut un punct de vedere oficial al primariei? De ce nu faceti o sesizare? Sa stiti ca auto-sesizarea nu prea functioneaza in Romania.