Social

Centru Național de Informare Turistică și la Năsăud

(FOTO) La finalul anului recent încheiat, Primăria Năsăud a recepționat, la fel ca și municipalitatea, un Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică, realizat în corpul C al clădirii Primăriei tot cu bani europeni.

Proiectul a fost inițiat în prima parte a anului 2013, lucrările fiind terminate până la finalul lui 2015.

cnipt nasaud (1) cnipt nasaud (2) cnipt nasaud (3) cnipt nasaud (4)

CNIPT Năsăud seamănă în multe privințe cu cel de la Bistrița. Cei care vor trece pragul centrului vor beneficia de informaţii complete şi complexe cu privire la: date geografice, de climă, istoric; trasee turistice; obiectivele turistice si structurile de primire turistică din zonă; date referitoare la prognoza meteo, curs valutar, preţ carburant, etc.; resursele turistice, program de lucru şi tarife, acolo unde este cazul; unităţile de alimentaţie publică; căile de acces; adrese utile.

Prin proiect a fost realizat și o pagină web, turismnasaud.ro.

Valoarea investiţiei este de aproximativ 600.000 de lei. Aici puteți vedea mai multe imagini.

cnipt nasaud (6) cnipt nasaud (7) cnipt nasaud (8) cnipt nasaud (9)

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa se află în clădirea Primăriei din Piața Centrală nr. 4 și a fost construit cu 532.221,79 lei. Sursa de inspiraţie pentru acest centru a fost un obiectiv similar din Regensburg (Germania). Centrul are are sală de conferinţe, spaţii de informare şi promovare, spaţiu expoziţional, pereţi expoziţionali glisanţi, monitoare pentru rularea spoturilor de promovare, infodesk, etc. În spaţiul respectiv au fostamplasate panouri expoziţionale glisante în holul de acces şi televizoare care vor rula spoturi de promovare turistică locală si naţională. Pe langă acestea, monitoarele touch-screen, situate atât în hol, cât şi în sala principală, vor ajuta turiştii să afle cât mai multe lucruri despre elementele reprezentative ale oraşului. Masa interactivă din spaţiul de informare reprezintă o incursiune virtuală în istoria şi valorile arhitecturale ale Bistriţei. Elementele de identitate vizuală şi sloganul brandului sunt prezente prin expunerea logo-urilor municipiului şi ţării. Prin proiect a fost creat și un site, bistritaturistica.ro. Mai multe detalii aici.

1 comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.