Politică

Anca Cârcu a primit de la Vadim Tudor o eşarfă, bomboane, un catren şi o funcţie mare în PRM

Anca Cârcu este noul secretar secretar executiv la nivel naţional al PRM, partid condus de Corneliu Vadim Tudor. Ea se va ocupa de probleme de imagine şi comunicare. Anca a primit funcţia după ce l-a impresionat pe preşedintele Corneliu Vadim Tudor pe care l-a vizitat, luni, la sediul partidului.

Invitată, luni, la emisiunea „Happy Hour” de la Pro TV, Anca Cârcu a fost prezentată drept „sexy politiciana” cu cei mai mari sâni din România. Ea a declarat public că nu a fost atinsă de niciun bisturiu şi că are sânii naturali.

În cadrul emisiunii, s-a discutat şi despre războiul cu Gigi Becali împotriva căruia Anca a depus o plângere la Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, dar şi la trei comisii parlamentare: cea juridică, pentru drepturile omului şi la comisia pentru egalitatea de şanse. Ea a spus că s-a gândit foarte serios să îl dea în judecată pe Gigi Becali care a numit-o „centuristă”, „femeie de doi lei” şi „patroană de bordel”.

Luni, Cătălin Măruţă i-a făcut şi o surpriză: i-a facilitat o întâlnire cu preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, pe care cei doi l-au vizitat la sediul partidului din Bucureşti.

„Vino, fata mea, să-ţi văd sânii!”. A fost prima replică a lui Vadim Tudor când a văzut-o pe Anca Cârcu în carne şi oase. Apoi, liderul PRM s-a aşezat la birou şi i-a oferit mai multe cadouri: o eşarfă adusă tocmai de la Strasbourg, ultimele sale cărţi şi un set de CD-uri, o pungă de bomboane de ciocolată şi parfumuri de poşetă.

„Dacă te-ai născut în februarie 83, ţi-am făcut un catren”, i-a spus el şi l-a recitat: „Îşi fac cruce toţi românii/ Peremista cea drăguţă/ sparge pepenii cu sânii/ Dar şi capul lui Măruţă/. În februarie 83/ Domnişoara Anca Cârcu/ A ieşit din mama ei/ Nu cu capul, ci cu sfârcul”.

Liderul PRM i-a vorbit apoi Ancăi Cârcu despre ideea sa de a-i oferi o funcţie la nivel central întrucât e un „brand, o imagine sugestivă pentru tânăra generaţie”.  Oferta Tribunului pentru Anca Cârcu este funcţia de secretar executiv al PRM care se va ocupa de probleme de imagine şi comunicare.

„O prefer de o mie de ori pe ea. E naturală din punctul de vedere al sufletului ei. În 1983 când s-a născut ea, nu-mi amintesc cu cine eram. Eram cu mai multe”, a declarat Corneliu Vadim Tudor.

Imediat Anca a reacţionat şi a spus că, odată ce l-a văzut pe Tribun în realitate, poate spune că e „un frumos exemplar masculin, mult mai frumos în realitate decât la televizor”. Tribunul a reacţionat şi el la acest compliment: „Ai vrea să fii fata mea? Să te înfiez?”. Apoi, Anca Cârcu s-a fotografiat cu Tribunul şi cu Măruţă în faţa drapelelor de la partid.

Odată ajuns luni seara în platonul emisiunii alături de Anca Cârcu, Corneliu Vadim Tudor a spus că nu a luat singur decizia de a-i oferi Ancă o funcţie, ci s-a consultat cu col. Dan Zamfirescu, vicepreşedinte PRM, şi cu alţi vicepreşedinţi.

„Funcţia nu e o glumă. Ea se prezintă bine. Are o robusteţe naturală, e curată la suflet, e o bună comunicatoare, nu face greşeli gramaticale. Ce contează că nu şi-a luat Bacalaureatul? Nici Eminescu nu a făcut vreo facultate şi era genial. Ştiu eu carte pentru toţi la un loc. Nu are nimeni nevoie să mai ştie carte dacă stă lângă mine că pare prost. Anca Cârcu va avea o funcţie de secretar executiv la nivel naţional şi se va ocupa de problemele de imagine, de propagandă, de comunicare. Am încredere în ea. E distanţă lungă până în Bistriţa-Năsăud, dar încet-încet sper să o aducem în Capitală”, a declarat Corneliu Vadim Tudor.

De altfel, Tribunul s-a arătat încântat de afişele de campanie ale Ancăi Cârcu şi chiar le-a prezentat în timpul emisiunii. Anca, la rândul ei, a trecut testul lui Cătălin Măruţă care i-a adresat mai multe întrebări despre PRM şi Corneliu Vadim Tudor.

În timpul emisiunii, Anca Cârcu a purtat eşarfa primită de la Corneliu Vadim Tudor de dimineaţă şi a fost ajutată de mai multe ori de Tribun când s-a aflat în impas, dovadă că legătura între cei doi s-a sudat.

Anca carcu vadim 7 Anca Carcu Vadim 10 Anca Carcu Vadim 6 Anca Carcu Vadim 2 Anca Carcu Vadim 8 Anca Carcu Vadim 9 Anca Carcu Vadim 11 Anca Carcu Vadim 12 Anca Carcu Vadim 5 Anca carcu Vadim 4 Anca Carcu Vadim 13 Anca Carcu Vadim 3

28 comentarii

  • Sincer… Multi ajung cu greu dupa multe studii si efort, sa ajunga sa aiba un loc de munca cat-decat de a trai. Vine o fata,care nici macar liceul nu si-a terminat, si devine secretara lui Vadim Tudor din cauza simplului fapt ca e dotata genetic cu sani aratosi si are tupeu de neimaginat. Invatati fete si baieti. Invatati! Munciti sa ajungeti oameni sa puteti supravetui. Adevarul dureros: mai multe razboaie s-au castigat in pat decat pe teren.

  • Cea mai tare stire!!! Felicitari d-na Sabau! Va multumesc ca ne tineti la curent cu ascensiunea d-nei Carcu in politica sau unde in ce o fi. Felicitari si pentru genul acesta de subiecte pe care le abordati uneori, contribuiti astfel la lansarea pe piata a diverselor personaje care incearca sa ajunga stelele, vedetele sau VIP-urile Romaniei. Uite asa, cu ajutorul d-voastra ajung unde isi propun. Asa au ajuns si Bianca Dragusanu, si altele de genul toata ziua pe la Tv sau in presa ca nu mai poti viziona sau citi nimic. Pt mine nu este nici o problema, puteti promova pe cine doriti, chiar si pe Anca C. dar parerea mea esta ca trebuie sa fiti mai atenti un pic, jurnalistii, deoarece sunteti totusi, ca ne place ca nu, formatori de opinie. Daca, jurnalistii, persoane de genul asta PROMOVATI induceti ideea ca acestia sunt modele de urmat. Imi pare rau sa spun asta dar nu pot sta linistit, deoparte, sa vad cum astfel de personaje dubioase sunt toata ziua pe la TV si presa, ca si cum astia suntem, cand nu este asa, dar presa insista sa ne bage pe gat astfel de personaje. Cred ca este cam periculos. Totusi, mai multa grija, preocupare, nu ar strica in ceea ce priveste ceea ce promovati sau pe cine promovati.

    • Stimate domn, nu-mi amintesc să vă fi bătut la uşă obligându-vă să citiţi ceva. Sunt convinsă că, la fel ca mulţi alţi cititori, aveţi discernământul necesar pentru a selecta ce vreţi să citiţi. Daţi-mi voie pe de altă parte să vă contrazic atunci când îmi ţineţi lecţii deontologice. Familia, şcoala şi eventual Biserica sunt cele care au obligaţia să educe oamenii. Presa doar îi informează.
      Statisticile arată că informaţiile de acest gen sunt mult mai căutate de publicul larg decât concertele de muzică clasică, lansările de carte şi dezbaterile literare care beneficiază de 10-15 vizualizări (citiri adică), în timp ce puteţi să vă uitaţi mai sus să vedeţi de câte ori a fost citit acest subiect. Haideţi să nu mai fim ipocriţi, vă rog.
      Dacă aveţi o afacere care presupune vânzări, sunt convinsă că nu produceţi ceva ce nu caută nimeni. Piaţa vă obligă să produceţi ceea ce se caută. Nu puteţi supravieţui vânzând castane, dacă oamenii vor să cumpere mere. Despre acest lucru este vorba într-o societate de consum cum e a noastră.

    • Eu chiar nu tin lectii la nimeni, nu asta era ideea! Totusi cred ca presa are un cuvant greu de spus in ceea ce societatea de azi, unde a ajuns si in ce directie se indreapta. Si mai cred ca tot presa poate schimba cate ceva, daca vrea. Dar daca d-voastra o luati numai ca o afacere, atunci chiar nu mai am nimic de spus. Normal cu avem discernamant in a alege ceea ce citim, nu stiu de ce tot spuneti asta tuturor care va critica site-ul, nu ca l-as critica eu. Chiar il citesc pt ca imi place. Asta nu inseamna ca sunt si de acord cu tot ce scrieti. Poate sunt un naiv care crede ca lumea asta se mai poate schimba, daca vrem cu totii, si daca mai si muncim pt asta. Am crezut, din multe articole pe care le-ati scris, ca si d-voastra doriti acelasi lucru.

  • Domnule Marian, normal că orice mijloc de informare în masă e o afacere, iar conţinutul unui ziar nu se adresează unei singure categorii de cititori. Prin comparaţie gândiţi-vă că dintr-un hipermarket cumpără şi cei cu bani mulţi, şi cei cu bani puţini. Unii aleg caviar, alţii parizer în funcţie de foarte mulţi factori pe care nu îi voi înşirui aici. Cei care cumpără caviar nu le ţin lecţii de alimentaţie celor care cumpără parizer. În plus, la ieşirea de la cumpărături nu am văzut pe nimeni să intre la conducerea magazinului ca să-i facă morală pentru existenţa pe rafturi a caviarului sau a parizerului. Fiecare ia ce vrea, plăteşte şi pleacă. Diferenţa, în privinţa acestui ziar, e că nu vă costă nimic să-l citiţi. Folosiţi-vă discernământul de om şi luaţi ce vă place. Nu înseamnă că gusturile altora sunt rele dacă nu coincid cu ale dumneavoastră.

  • dl. Marian nu intelegeti ca presa este o afacere ???? credeti ca mai are rol educativ sau de promovare a valorilor ??? vise . e afacere din care sa iasa bani . atit !!! intelegeti ???

    • Da, domnule Raul Adrian, aţi descoperit adevărul suprem: presa este o afacere ca oricare alta. Vă invit pe dumneavoastră să scoateţi bani din ea dacă vi se pare atât de profitabilă. Eu vă promit că voi comenta ca să vă bag beţe în roate. Mulţumit?

    • sa stiti ca ma gindesc sa incep si pe planul asta . nu am afirmat ca este profitabila . oricum va multumesc ptr. sfat si idee.

  • Raspuns la catrenul ….poetului ….CV TUDOR.

    Tabloidul la ” Crucea de Piatra ”

    Îşi fac cruce toţi romanii
    Când apare sfârcul Ancai
    ( Cei ieşiţi… din mama ei
    În Feburarie…..’83 )

    Şi se ‘ntreabă plini de hulă
    Unde să-i admire …nurii
    La Maruţă-n emisiune
    Sau la pepeni ….pe centură…

  • Imi place Anca Carcu, imi plac sanii ei imensi.. Va felicit pentru acest articol si sper ca aceasta femeie sa apara cat mai des la televizor. Si fireste, sa mai scrieti si dumneavoastra de ea.. Imi plac mult prezenta ei, vocea ei ferma si sanii ei uriasi.

  • Nu ne place cand suntem, priviti in Europa, si nu numai, ca niste „tigani, rromi”, (chiar citeam pe EVZ.RO cum se pregatesc bitanicii de invazia rromilor din Romania) dar cam atat stim sa promovam, toate fufele, toti penibili, astea sunt modelele noatre, cu astia iesim in fata. Inseamna ca astia suntem, nu? Degeaba, daca asta promoveaza presa noastra, daca numai despre astia citim, ce sa asteptam de la straini, cum sa ne priveasca ei pe noi?

    • Aş vrea să văd din partea dvs., a tuturor, aceeaşi patimă în dezbaterea unor subiecte literare, a altora cum ar fi preocuparea unor copii talentaţi care învaţă greaca modernă sau care fac navomodele. Am scris despre multe alte lucruri legate de educaţie, cultură, ştiinţă. Nu numai că nu aţi comentat, nici măcar nu v-aţi deranjat să citiţi mai mult decât titlul. Cum se numeşte asta? Nu cumva ipocrizie? Şi-au smuls unii părul din cap când s-a închis TVR Cultural. Cât a fost deschis, nu s-a uitat mai nimeni la el. Concluzie: poporul român e nemaipomenit de ipocrit!

  • Aveti perfecta dreptate doamna Cristiana.. Asa suntem noi, asa este majoritatea acest popor..ne plac scandalurile de orice fel, mai ales cele sexuale. Aceste lucruri aduc audienta, aduc vizualizari pe internet, altfel ar fi disparut de mult timp. Ipocrizia este covarsitoare…da, recunosc ca imi place Anca Carcu, recunosc ca ma uit la Capatos, recunosc ca mai ascult manele.. E vorba de preferinte. Un pic de sinceritate nu ar strica in tara asta. Am gasit aces site prin intermediul „subiectului Anca Carcu” si il gasesc foarte interesant. Eu sunt iesean, iar la noi ziaristii nu te baga in seama. Faptul ca dumneavoastra dialogati cu cei care posteaza ma face sa va apreciez foarte mult. Va voi urmari articolele in continuare si sper sa mai scrieti cate ceva despre Anca Carcu. Din cate am vazut pe site-uri este un fel de vedeta locala, ii cam plac barbatii cu bani si politica. Dar o plac, inca nu m-am lamurit de ce. A da, din cauza pieptului generos. Va salut din Iasi si va urez toate cele bune doamna Cristiana.

  • După primele 4 paragrafe citite m-a apucat aşa o silă de Vadim Tudor încât am refuzat să citesc mai departe. Este uimitor acest personaj greţos de vulgar şi de grobian dar şi mai uimitoare este pasiunea acestei fufe de a-l peria pe acest individ doar pentru a se ajunge. Însă ceea ce mă vexează şi mai mult este de ce vă străduiţi atât de mult să scrieţi articole pe seama acestor personaje. Reproducându-le inepţiile, anunţându-ne cum s-au mai manifestat nu ne informaţi ci pur şi simplu ne livraţi câte o nouă porţie de gunoi.Eu m-am săturat de toată această murdărie care se revarsă, vrând nevrând, în existenţa noastră. Aleg să nu mai vreau.

    • Uitandu-ma la comentarii, vad ca sunteti investita cu multa incredere, ca oamenii au inca nevoie de repere, ca presa face mult mai mult decat informare sau ca informarea este si promovare. Scuzati interventia.

  • Pt Dvstra Doamna Cristiana Sabau! Felicitari Exclusiv….Conceptul cărţii şi manuscrisul
    „Dacă dorim să avem succes trebuie să atingem ţeluri. Dacă dorim să atingem ţeluri, trebuie să convingem oameni de planurile noastre. Dacă dorim să convingem oameni, trebuie să-i influenţăm. Dacă dorim să influenţăm oameni, trebuie să le schimbăm modul de gândire sau chiar tiparul comportamental în cadrul sistemelor lor de acţiune.“
    Acest pasaj din manuscrisul lui De Micco si Viorica Ancuţa Cîrcu prezintă cititorului destul de exact ceea ce îl aşteaptă în continuare. Tema căreia se dedică autorul este comunicarea, care este influenţată în mod constant atât de sistemele în care acţionează oamenii, cât şi de regulile jocului comunicării lor. El ne înfăţişează omul nu doar ca produs al psihicului său individual, ci şi prin comportamentul său, ca relaţie interdependentă cu mediul său social. Dorinţa lui De Micco este de a prezenta metode, care să permită modificarea opiniilor, perspectivelor sau chiar a tiparelor comportamentale ale respectivului partener din cadrul procesului de comunicare, înspre avantajul propriu.
    În „Cum sä obţii ceea ce doreşti“ este vorba despre puternicele instrumente ale comunicării, despre mecanismele şi legile ei. Şi desigur despre incredibilele rezultate care pot fi atinse, în măsura în care îţi sunt cunoscute şi stăpâneşti armele comunicării. Autorul conduce cititorul prin lumea comunicării şi îi arată cum, cu ajutorul ei, poate obţine ceea ce i se cuvine. Chiar dacă este vorba despre comunicarea cu prieteni, cu membrii familiei, parteneri de afaceri, clienţi sau politicieni, ba chiar dacă este vorba despre şantajişti sau gangsteri – cine cunoaşte partitura comunicării, va avea o metodă mai facilă şi mai eficientă de a-şi convinge interlocutorul.
    Prin comunicare – sau mai exact: printr-o comunicare bine mânuită şi corect înţeleasă – planurile făcute, pot fi realizate mult mai rapid şi mai eficient. Cel mai mare obstacol în calea oricărei strategii şi oricărui plan, rămân oamenii. Iar asupra comportamentului lor de comunicare trebuie acţionat.
    În noua sa carte, Luigi Carlo De Micco si Viorica Ancuţa Cîrcu prezintă într-un mod sugestiv, modul în care funcţionează comunicarea şi furnizează instrumentele necesare în vederea stăpânirii ei. Contrar metodelor psihologice de influenţare, larg răspândite, care se concentrează mai degrabă pe situaţiile intrapsihologice ale indivizilor în particular, De Micco prezintă o altă abordare. El se dedică mai curând mecanismelor şi legilor cărora se supun relaţiile dintre partenerii de comunicare şi ne prezintă astfel o metodă diferită, complet nouă a influenţării tiparelor comportamentale umane. Cu ajutorul a numeroase exemple din cotidian, din relaţiile interumane, din parteneriate, politică, istorie şi economie, autorul ne dovedeşte că rezultatele şi metodele obţinute sunt funcţionale. Dincolo de acestea, De Micco prezintă cum a reuşit, într-o situaţie reală de răpire, datorită planului şi strategiei abordate, să elibereze victima din mâinile răpitorilor şi să reducă în acelaşi timp în mod considerabil suma de răscumpărare. Pe baza acestei istorii, autorul înfăţişează mecanismele comunicării – atât pe baza încercării iniţiale eşuate, cât şi succesului repurtat în final.
    De Micco si Cîrcu intră în dialog cu cititorul, pornindu-şi demersul din practică, cu o doză sănătoasă de umor, ironie şi dinamism. Multe exemple din viaţa agitată şi implicată a autorului, ca întreprinzător, consilier, diplomat internaţional, fac din această carte o lectură electrizantă.

  • AUTORUL LUIGI CARLO DE MICCO
    Luigi Carlo De Micco, născut în 1964, trăieşte în Monaco şi New York. După o calificare în domeniul comercial, a studiat Ştiinţele economice la Bonn, obţinându-şi licenţa în 1996 în
    Elveţia.
    Autorul cărţii „Kommunikationsmarketing. Der Weg zum mündigen Kunden” (Marketingul comunicării. Drumul spre un client competent) a fost fondator şi preşedintele al comitetului director al firmei de software Internolix AG din Germania, pe care în anul 2000 a cotat-o la bursa bermană (Neuer Markt Frankfurt). Internolix AG a crescut la mai multe sute de angajaţi şi a fost reprezentată în peste doisprezece ţări. Pe parcursul a numai doi ani, De Micco împreună cu echipa sa, a transformat compania într-unul dintre principalii producători ai branşei.
    În vara anului 2000, după o restructurare completă a întreprinderii într-un grup media, De Micco se retrage din INTERNOLIX AG având funcţia de CEO. În perioada următoare a însoţit în calitate de consilier şi investitor cotarea la bursă a diferitor firme din domeniul IT din Europa şi SUA. La ora actuală este membru în diferite gremii şi consilii de supraveghere. Cunoscător al pieţei de capital, el consiliază investitori instituţionali, cum ar fi bănci, companii de venture capital şi diferite fonduri. Din 2003, De Micco activează pe plan internaţional în calitate de diplomat (ambasador) al statului Panama şi al altor state din America Latină. Totodată consiliază atât forţe de conducere internaţionale, cât şi guverne ale unor state latinoamericane şi se implică în sensul unei colaborări internaţionale pe plan economic şi cultural, precum şi în diferite proiecte caritabile.
    PUBLICAŢII/REFERATE DE SPECIALITATE
    Luigi Carlo De Micco: Kommunikationsmarketing. Der Weg zum mündigen Kunden. Econ Verlag, München 2000. (Marketingul comunicării. Drumul spre un client competent. Ed. Econ. München 2000). Cu peste 100.000 de exemplare vândute, ultima sa carte „Kommunikationsmarketing” (Marketingul comunicării) a fost un bestseller în Germania, Austria şi Elveţia, fiind până la ora actuală o lectură standard pentru experţi în publicitate şi comunicare.
    Diferite apariţii (referate, articole) în reviste de specialitate în domeniile IT-Luxury Goods- şi Marketing.
    Activităţi internaţionale
    În anul 2007 a înfiinţat în Monaco “De Micco & Friends”. Este vorba despre un grup privat de întreprinzători, investitori şi consilieri, care se ocupă de diferite proiecte internaţionale. Grupul activează în domeniul investiţiilor şi consilierii în domeniile: fonduri, imobiliare, private equity, minerit şi tehnologii informaţionale noi şi inovative.
    Investiţii, parteneri strategici, prieteni şi clienţi:
    SUA:
    Microsoft Corporation, IBM, SUN, Adobe Systems, EMC, New York Stock Exchange, NASDAQ, Boston Business Group, Hewlett Packard
    Investiţii, proiecte de consiliere: private equity, întreprinderi cotate la bursă (IT), imobiliare
    Pagina 3 din 4
    Dr. Luigi Carlo De Micco,98000 Monte Carlo, Monaco

  • Europa
    Richemont Group, Gucci Group, LVMH, Deutsche Boerse, Mercedes AMG, Ferrari, SIEMENS, Karstadt/Quelle, Fininvest (Berlusconi Group), FIAT, Benetton, NOKIA, Deutsche Telekom, ARMANI Group, Deutsche Bank, Credit Swiss, UBS, El Corte Ingles, KPMG, Camera Nazionale della Moda, Milán, World Fashion Forum
    Investiţii, proiecte de consiliere: private equity, întreprinderi cotate la bursă, industria produselor de lux, asset management
    Asia
    Singapore Technologies, EMC, Thyssen Krupp, Hong Kong Brokers, HSBC Bank, ASIA Investment trust
    Investiţii: infrastructură tehnologică, comerţ public
    America Latină
    Bogota Investment Bankers, Grupo Santo Domingo, AVIANCA airlines, Bolsa de valores de Colombia, Petrominerales
    Investiţii, proiecte de consiliere: Venture Capital, imobiliare, IT
    Conferinţe, prelegeri, sponsor
    ETRE IT- Conferinţă (anual într-o metropolă europeană) World Economic Forum, Davos
    CeBit IT congres, Hanovra
    Microsoft Fusion, Atlanta
    Internet World, New York WorldFashionForum, Milano
    ASIA Luxury conference, Shanghai
    Colaborărări cu instituţii educaţionale
    Harvard University University of Cambridge Beijing University University of Monaco
    Luigi Carlo De Micco este cunoscut pentru prelegerile de specialitate pline de viaţă şi umor, temele abordate fiind comunicarea umană, fuziuni şi achiziţii, cotare bursieră şi finanţarea companiilor.

    • WTF? de concizia informatiei povestim un pic? Sunt un om inteligent, dar….despre ce povestiti aici in comentariile astea matusalemice? Sunteti bine?

  • Pralale baftalo mo !
    Apai daca e vorba de LUIGGI Sparlito dea Moca zis Mana Lunga din Jermania…apai de ce nu ma intrebati mo ?
    Ca acolo am cunoscuto pe Anca ( stuchioar mitale ) de nea lasat aproape in slapi si chiloti ca mam si gindit o lecuta la maneaua – drumul garii din beclean.
    Da vad ca fatoaca nu a uitat unde trebuia sa dam cate o gaura !
    ca le da ca la telivizor mo!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS