Autostrada Nordului nu se află pe lista de investiții a Guvernului Bolojan, însă vom putea ajunge mai repede spre vestul țării de la Târgu Mureș, pe Autostrada A3 care va trece și prin Cluj.
Investițiile prioritare în sectorul de transport rutier vizează finalizarea proiectelor începute deja precum Autostrada Bucureștiului A0, Autostrada A1 Sibiu – Pitești, Autostrada A3 Transilvania, Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8, dar și deschiderea de noi șantiere pe Autostrada Litoralului A4, Autostrada Sudului A6 și Autostrada A9 Timișoara – Moravița, potrivit unui proiect al programului de guvernare.
Autostrada Nordului nu se află pe listă, însă vom putea ajunge mai repede în vestul României pe A3 Târgu Mureș-Cluj-Oradea.
- Autostrada A3 Transilvania Tg. Mureș – Cluj – Oradea,
- Autostrada A1 Sibiu – Pitești și Lugoj – Deva pentru conectarea portului Constanța și a capitalei la vestul Europei
- Autostrada de Centură a Bucureștiului A0 împreună cu noi conexiuni radiale spre capitală
- Autostrada A7 Ploiești – Pașcani
- Autostrada A8 Unirii Tg. Mureș – Iași – Ungheni
- Autostrada Timișoara – Moravița
- Autostrada A4 Sud ”Alternativa Techirghiol”
- Autostrada Craiova – Lugoj cu ramificația spre Tg. Jiu
- Drumurile expres Craiova – Pitești, Arad – Oradea, Bacău – Piatra Neamț, Focșani – Brăila
- Conexiunea zonei metropolitane lărgite Rm. Vâlcea la Autostrada A1 Sibiu – Pitești prin modernizarea drumului național existent (etapa 1) și construirea unui drum expres nou (etapa 2)
Autostrada Nordului, denumită și A14, va avea aproximativ 335 km, conectând granița cu Ungaria de la Satu Mare până la Suceava, prin centrele importante la Baia Mare, Dej, Bistrița, Vatra Dornei
Anul trecut, fostul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunța că, pentru a construi Autostrada Mordului, Ministerul Transporturilor a luat din nou în calcul varianta parteneriatului public-privat. Acesta ar putea fi o soluţie, dar ea presupune plata unei taxe de acces pe drum. ”Autostrada Nordului, dacă vorbim de la Suceava să mergi spre Bistriţa şi spre Cluj, de asemenea, e foarte importantă, chiar dacă nu e culoar european. Toate acestea trebuie să îşi găsească finanţare. Am schimbat, la sfârşitul lui 2023, inclusiv Legea parteneriatului public-privat, e o lege care ne va oferi soluţii pentru proiecte de infrastructură care în acest moment nu sunt prinse, de exemplu, în PNRR”, a precizat atunci Grindeanu.
Foto cu caracter ilustrativ
Bistriţa a devenit Ultimul oraş şi judeţ din Ardeal şi din ţară mulţumiţile fierbite pentru asta tuturor politrucilor din Bistriţa !!!!!!!!!!!!!!!!!
Loseri
Daca nu este pe lista guvernului atunci toti politicienii nostri din oras si judet care si-au facut campanie electorala cu acest subiect sa demisioneze din functi. Au aruncat cu minciuni ca sa castige. Nu s-au schimbat deloc. Nu mai este mult pana la alegeri.
Buey treziți-vă.Vă tot certați pe aici ,semiadormiți,fiecare după simpatiile și antipatiile locale.Unii sunteți fraieri alții looseri care încă tot fac propagandă ,looseri care au behăit pe rețele și prin on line și acum au rămas cu behăitul,că băieții după ce s-au văzut aranjați ,ăia jmekeri,își vad de treabă la făcut bani.Între timp reforma a și inceput.Se achiziționează rachete Mistral din Franța de 2 miliarde de euro.Ăsta e numai inceputul.Conform angajamentelor luate de Bolojan la întâlnirile de la Londra și Paris din martie ,s-au angajat cheltuieli militare din partea română de 40 de miliarde de euro.Așa că terminați cu psd,pnl,usr…cu udmr nu prea aveți treabă deși ăstia au lipsit de la guvernare in ultimii 35 de ani doar vreun an.Toți semnează buey .Primul ministru ,Finanțe,justiție,Economie-dezvoltare,apărare .Tot spectrul politic .Așa că adio autostrazi și altele.Banane și blugi rupți in koor.Voi.Ei nu.
Când o să vă dați seama că jocurile politice și economice nu le fac politicienii români nici psd ,nici pnl,nici usr și nici aur?Ăstia de la aur au fost creați ca să dea impresia că viața politică decurge normal și ăia fac opoziție așa să se afle in treabă,adică circ .Tot jocul e reglementat.Direcția e stabilită.Că o fi bine sau rău ,nu știm.Vom vedea.Românii când au fost lăsați de capul lor,in istoria recentă și mai îndepărtată,au făcut numai prostii.Bine a spus președintele după circul organizat de aur duminică in Bucuresți. La muncă să vă hrăniți familiile.Ce au rezolvat că au ieșit in stradă.Nimic.Până una alta sunteți toți specialiști in politică si administrație .Vreți autostrăzi,spitale,asistența medicală de clasă și majoritatea nu stiți cum să faceți să fentați regulile cu orice ocazie.Or fi și corecți dar prea puțini.Pretenții dar îndatoriri de loc.Poate pun ăștia șaua pe voi să vă călărească până vă sar figurile din cap.
Autostrada nu aveti.
Nu Aur sa votat la Bistriţa ci PSD, PNL şi UDMR şi iată urmările spălaţi-vă pe cap cu ei acum.
Săracilor ciocu mic plătiţi în continuare degeaba taxe şi vigniete albastre.
Adică se înţeleg că nu se respectă legea?!
Nu are nimeni asteptari de autostrada completa Suceava – Baia Mare.
Dat măcar un drum rapid Bistrita – Dej, câteva centuri la satele de pe traseu.
Bine ca liderii locali bagă bani in sport in timp ce infrastructura bate pasul pe loc de 20 de ani.
Toți in jur au o autostrada ce le trece prin proximitate.
Centura e vis de campanie si atât.
Besinosii Nordului
Măcar noua centură prin afara oraşului pe lângă Budac să o construiască însă cum sunt de putori incompetente nici măcar pe aia nu vor fi în stare să o facă !
Asta aţi votat asta aveţi !
Nu vă mai plàngeţi atâta acum înghiţiţi .
Să înțeleg că Guru+Simion+Florean ne făceau 10 autostrăzi, aeroport, autogară în centru și stadion de rugby?
Ați votat zeci de ani psdiști în toate culorile lor (fie roșii, fie galbeni, fie aurii) și vreți să trăiți ca-n vest? Oricât de bine intenționați ar fi N.Dan și Bolojan trebuie să se bazeze pe voturile USL pt a trece legi, deci nu vor putea face schimbări substanțiale!!!
Votați oameni noi la fiecare dintre alegeri și poate în 10 ani se va schimba câte ceva, altfel doar rotiți niște hoți, dar gașca rămâne aceeași!
Când e vorba de subiectele importante, de proiectele mari de infrastructură se vede cu adevărat câte parale fac politicienii locali. Nu “castelul de la Comlod” sau stadionul echipei de liga a 3-a aduc dezvoltare ci conectarea Bistriței la rețeaua de transport europeană. În condițiile astea Bistrița are asigurată și pe viitor asigurată poziția de pol al sărăciei în Transilvania. Un pol al sărăciei cu miniștrii, fudulie și promovare prin NFT.
Ce ai făcut ivănel ?!
Nu este interes ca judetul sa aiba infrastructura si sa se dezvolte. Cu cat oamenii sunt mai needucati si au mai putine optiuni, cu atat sunt mai usor de manipulat. Oricum, in buzunarele lor banii intra, indiferent ca fac sau nu investitii…
În ultimii ani a fost dezmăț!
Investiții peste investiții, fără a avea bani, investiții care poate ca nu erau prioritare?!
Centru de dezvoltare a abilităților sportive la Prundu Bârgăului, hotel, restaurant, cine plătește pt execuție și pt utilizare și cheltuieli?
Stadioane prin comune și orașele cu echipe de fotbal în liga 4, și 500 spectatori la meci.
Centre Legacy ,
Voi le știți mai bine!
Toți cer bani de la centru și se aprobă fără să aibă fonduri. Cu bani luați împrumut, cu dobândă, crește datoria publică și deficitul la bugetul de stat.
E foarte bine ca noul guvern pune condiția de cofinanțare, pt că atunci primara nu mai cere , dacă trebuie sa plăteasca 30 milioane euro din 60 de milioane cat e costul unui proiect.
O sa zică, nu era chiar așa de important, putem trai și fără.
Faci sensuri giratorii, după care le desființezi și faci drum cu un singur sens, după care faci sensuri giratorii din nou, după care lărgești drumul și îl faci cu 4 benzi.
Reabikitarea castelelor, fostilir groffi maghiari din județ foarte bine, dar să plătească CJ jumătate din costuri!
Nu mai e important !
Cofinanțare = responsabilizare!
Cel mai ” important ” este stadionul de fotbal faraonic de la marginea Bistriţei din graniţa cu comuna livezile. După construirea lui nu vor avea bani nici pentru femeia de servici nu mai spun ca-să scoată vreun minim de profit pentru cetăţeni oraşului.
https://timponline.ro/construirea-noului-stadion-din-unirea-scoasa-la-licitatie-de-cni/
Urmează altă cheltuială aiurea cu Coridorul de NEmobilitate aferent Centrului Vechi care va adânci şi mai mult falimentul Centrului Vechi !
Ăştia ne văd proşti pe toţi spunând că nu sunt bani în schimb aruncă cu bani pe fereastră pe toate bazaconile !
https://timponline.ro/cum-va-fi-modernizat-cu-fonduri-europene-centrul-istoric-al-bistritei/
😃😃😃
Să fim sănătoși cu pesede-ul nostru, 80% din anii 90′ încoace județul nostru mereu a fost în Lolo/roșu 😃😃😃….pe viitor belim ochii mai bine dacă dorim alte rezultate, până atunci pupăm ghiulu.
Pesede 😃
Levente Pușkaș, e uimitor cât de constant reușești să comentezi fără să spui nimic util. Ai un talent rar de a te băga în seamă doar ca să te audă lumea, chiar și atunci când nimeni nu întreabă nimic. Poate ai impresia că orice discuție are nevoie de opinia ta… dar, surpriză: nu are. Dacă ai putea face un efort colosal să taci atunci când nu ai nimic de spus, ai aduce o contribuție reală — prin absență. Așa că, te rog, lasă-i pe cei care chiar au ceva de zis. O să ne descurcăm fără „înțelepciunea” ta, promit.
…. și astea fără să fac niciun tip de efort, imaginează-ți că la un momendat mi se încâlcesc cablurile….ce s-ar putea întâmpla!!!…. îți spun eu, păi voi începe în a lăsa și mesaje audio.
Sus inima om fain și ai grijă de tine😉
@al 2 lea Levente Te ai băgat si tu ca chiloții n cur
Autostrada care ne îngroapă
”Proiectata autostradă Iaşi – Tg. Mureş este o catastrofă pentru nordul ţării şi în mod special pentru Bistriţa şi pentru judeţ, care vor rămâne pentru zeci de ani izolate într-o insulă a subdezvoltării – autostrada va lăsa Bistriţa în afara reţelelor principale de transport şi fără nicio perspectivă de dezvoltare.
“Meritul” pentru perspectiva de a rămâne la statutul de oraş prăfuit de provincie în care nu se va întâmpla nimic semnificativ şi care, inevitabil, pe termen lung se va afunda definitiv în subdezvoltare le aparţine în exclusivitate politicienilor locali, din toate partidele.
Din păcate, liderii noştri politici nu îşi pot imagina nimic mai mult decât statutul de grofşor şi singura lor strategie e supravieţuirea întru propăşirea propriilor interese.
https://timponline.ro/alexandru-toniuc-autostrada-care-ne-ingroapa-bistrita-are-cel-mai-mult-de-pierdut-in-acest-scenariu
Vom rămâne cu strategia noastră judeţeană
Asupra avantajelor incontestabile ale unei autostrăzi care trece prin Bistriţa, m-am exprimat şi nu voi reveni. Voi spune însă că nu cred că România are nevoie şi poate suporta două autostrăzi Est-Vest paralele, la distanţa de aproximativ 100 de kilometri între ele. Reţeaua de autostrăzi trasată de IPTANA încă din 1968 mi se pare şi astăzi cea mai corectă şi adaptată nevoilor României şi ea prevedea o singură autostradă Est-Vest prin nordul ţării, desigur cea pe traseul Suceava-Bistriţa-Dej.
”Odată aprobat Master Planul de Transport, CJ nu-i va rămâne decât să se împăuneze cu noile semne de intrare în judeţ si cu proaspeţii cetăţeni de onoare, Primăriei să viseze în continuare frumos la Târgul de Crăciun de la Nurnberg, în timp ce parlamentarii vor putea să se gratuleze reciproc pe marginea a tot felul de nimicuri.”
https://timponline.ro/toniuc-austostrada-care-ne-ingroapa-vom-ramane-cu-strategia-noastra-judeteana-ii/
Quod erat demonstrandum
Între timp Bistrița a devenit capitala milenară a bessilor lui Osul cel Mare.
Și ca dezastrul să fie complet, mai mult ca sigur nu se va face nici Autostrada Nordului. Drumul expres Satu Mare-Baia Mare, parte a Autostrăzii Nordului, va fi deviat prin Jibou și legat la A3 în apropiere de Zalău, deci nu va mai continua spre Dej-Bistrița. Și atunci vom deveni fundătura Transilvaniei. Dar ne vom mândri cu echipa de handbal.
Toniuc asta e dus cu pluta cu avantajele lui “incontestabile”. Pentru el e mai rentabil din punct de vedere economic sa ai o autostrada Satu Mare – Botosani decat o autostrada care conecteaza Iasiul de Targu Mures, care se continua catre Cluj si Oradea si care face jonctiunea usor catre Sibiu si Timisoara.
Deci pentru el Mures-Cluj-Timisoara-Sibiu sunt sub Bistrita-Botosani-Suceava-Baia Mare ca importanta din punct de vedere economic. Fie ca ne convine sau nu, e important in primul rand sa ai interconectate orasele si judetele mari, cele care sunt importante din punct economic, iar dupa poti sa faci si autostrada nordului si oricate autostrazi mai vrei.
Noroc ca nu-l intereseaza pe Toniuc sudul tarii, ca ne-ar fi explicat avantajele “incontestabile” ale unei autostrazi Timisoara-Craiova-Alexandria-Bucuresti si “inutilitatea” unei autostrazi Timisoara-Sibiu-Pitesti-Bucuresti.
Am spus-o de mai multe ori, o spun si acum: fara o centura ocolitoare adecvata si adaptata anilor pe care-i traim, fara macar un drum expres spre Dej – Cluj Napoca (nu neaparat autostrada), orasul asta colapseaza, trage sa moara! Degeaba avem politician din circumscriptia noastra mare “şăf” la Energie, degeaba e Suciu mare mahar prin Parlament, degeaba-i Turc secretar de stat la Justitie, degeaba a bagat-o Nelutu pe fina lui in Consiliul de Administratie al Telecomunicatii CFR SA, degeaba o fost Florean senator traseist etc. Oamenii astia nu au adus niciun beneficiu real, palpabil pentru mun. Bistrita si pentru judet. La fel si domnul presedinte al Consiliului Judetean…s-a multumit sa mearga pe scheme obosite, pe ciupeli. A mai reabilitat ceva drumuri prin sate si comune uitate de lume, bineinteles cu firme de casa. Si-au impartit toti tainul si aia a fost. Chemata presa, pozat drumul, aplauze, ura si la gara! Gandire mica, ingusta, de oameni fara viziune! Daca vrei sa ramai cu ceva in mentalul colectiv, atunci te zbati pentru centura si pentru drum expres Bistrita-Dej-Cluj. Atunci arati ca iti pasa de comunitatea bistriteana. Sindrofii cu Andreicut, buget baban din banii oamenilor pentru echipa de handbal si reabilitari indoielnice de drumuri cu firme “de casa” poate oricine sa faca! Suntem ultimii din Ardeal si vom fi lasati in urma.
IVANEL,,,,INAFARA DE GARGARA IEFTINA SI PLIMBARI FARA SENS NU A FACUT NIMIC SI NICI NU O SA FACA, DEGEAVA PUPINCURITII IL TOT ,,FELICITA”, DE PARCA AR FI ,,MESIA” DE BN. DAR NU SE VEDE NIMIC CONCRET DUPA EL…
AVEM DOAR POLITICIENI GARGARISTI INDIFERENT DE CULOAREA POLITICA, TOTI SUNT ZEO BARAT…..
Cum nu se vede? I-au mâncat “castorii” baraju’ și a nenorocit tot centrul Transilvaniei!
A “digitalizat” tot ce nu trebuia digitalizat și nimic ce era urgent! “Norii” guvernamentali pt a fi eficienți trebuie proiectați și implementați într-un ritm urgent altfel toate “sculele” sunt învechite la tăiatu’ panglicii.
Am ajuns de rasu plansu, salarii mici, infrastructura de transport vai mama ei. Bistrita poarta Transilvaniei, vai si amar de capu nostru ca suntem pe nicaieri ca oras.
Oraşul trebuia să aibă deja o Centură nouă pe malul Bistriţei cum au deja cei din Sântul Gheorge care au fost în acelaşi pachet de dezvoltare şi râd de noi cât sâtem de imbecili.
Cum poți să-i spui CENTURĂ unui drum prin mijlocul orașului? Cureaua la nădragi ți-o bagi printre mațe?
Într-adevăr sunt necesare cât mai multe drumuri est-vest paralele cu cele 2 existente pt a scăpa de aglomerație și sunt variante pe lângă calea ferată și pe lângă râu! Dar ce să te aștepți de la unul care nici să scape de iarbă nu e în stare? Să mai vorbim de țânțari, praf și gropi?
Corect, nu mai este nimic de comentat.
Centura de pe malul Bistriţei este la marginea oraşului nu în mijloc , de la ea începe pădurea.
pe același principiu poți să-i spui CENTURĂ și vechii centuri, că și aia e la “marginea orașului”!!! Pădure lângă râu este pe maxim 1km de la ștrand până la str. Viorelelor!
Suntem, cu Maramuresul cei ce votam in ultimii ani cu PSD – ul.Asta votam, asta avem!
Dar cand vad pe Grindeanu ca vrea sa construiasca autostrada cu taxa la noi ma iau toti dracii!
Si intreb, de ce nu pune statul taxa pe toate autostrazile, asta pana se termina de construit in toate zonele importante?
Apoi, daca vrea sa renunte la taxe!?
De ce unii sa beneficieze zeci de ani fara sa plateasca, iar altii(noi) sa tot astepte?
Care autostradă, când ne spun că vor să descurajeze traficul urban de ex cu automobilul. Chiar ma uitam astăzi pe axa Gară-Năsăudului, ce “nebunie” este peste tot. Sunt mai mult decât curios să văd ce iese după data de 1 iulie. Oricum primăria ne mulțumește în avans pentru colaborare și conformare vizavi de noile impuneri cu care majoritatea nu e de acord. Taxă de parcare pt parcare neamenajata! Propoziția asta spune tot vizavi decât de “normal” functionam
Pai mno…l ati crezut pe Raducu ca va face, ca doar asa a zis in campanie, ca in cel mai rau caz in cei 4 ani sigur se va licita…apoi daca tot rosu ati votat, asa ii fain…ca deh, am ajuns Vasluiu ardealului…mno numa zîc. Cred ca suntem singuru judet din ardeal care am votat asa rosu si apoi galbem ca ne place hauru
In conceptul unora AUR este vinovat pt că nu a ajuns la guvernare și tot în crezul lor a fi fost vinovați dacă ar fi ajuns. Mortul este vinovat pentru că este mort, hoțul viu, niciodată.
Levente Pușkaș, lenyűgöző, milyen következetesen tudsz hozzászólni anélkül, hogy bármi értelmeset mondanál. Különleges tehetséged van ahhoz, hogy mindig középpontba kerülj, még akkor is, amikor senki sem kérdezett semmit. Talán azt hiszed, hogy minden beszélgetés a te véleményedre vár… de meglepetés: nem vár. Ha valahogy sikerülne egy hatalmas erőfeszítéssel hallgatnod, amikor semmi mondanivalód nincs, azzal tényleg hozzájárulnál — a távolléteddel. Úgyhogy kérlek, engedd szóhoz jutni azokat, akik valóban mondani akarnak valamit. Ígérem, nélküled is boldogulunk.
Bistriţa în logo mincinos ” Poarta Transilvaniei ” 🤣 a ajuns fundătură Transilvaniei .
Bănuesc că dacă Autostrada nu sunt în stare să o construiasca măcar Aeroportul să îl construiască măcar PORTĂ aeriană să fim.
Nu însa vor face portul din spatele stadionul ca Bistriţa să devină poartă navală printre rahaţii plutitori dacă de alt fel de poartă nu sunt în state 🤣
@ Bășe – E genială asta! Să ști ca ar putea face port în spatele Stadionului. Și ar putea muta căpitania de la Dej la Bistrița. Hai că atâta influență politică au roșiorii. S-ar putea da permise de condus barca pe stadion. Doritorii ar putea da proba alergând și făcând manevră pe teren trăgând după ei un cărucior de butelii.
Rezultatul a 4 mandate, ultimul castigat detasat. Asta votati , asta aveti!
La Bistriţa sa răsturnat ştraifu cu politiceni proşti.
Fără drumuri însă amendaţi !
https://timponline.ro/soferii-somati-sa-mute-masinile-de-pe-banda-de-autobuz-altfel-vor-fi-ridicate/
Multumim din inima partidului!
Nici cele de pe lista nu se mai fac, Umbrarescu vinde tot si pleaca din tara. 20 de miliarde de euro se baga acum in armament. Cand votezi cu aia care au falimentat tara si speri ca lupul isi schimba naravul, esti naiv.
Nu o sa plece Umbrarescu din tara, stai linistit, ca n-are unde altundeva sa primeasca 30 de milioane de euro pe km de autostrada construit. Termina cu dezinformarile astea tipice “suveranistilor”. Pana acum 2 ani ai mancat exact din aceeasi troaca cu cei care au falimentat tara, acum ai devenit “suveranist” si vii sa ne salvezi. Deocamdata nici voi n-ati fost in stare sa veniti cu un plan realist de guvernare care sa reduca deficitul. Pagina aia A4 scrisa de Peiu in 15 minute (cel care a participat activ in anii ’90-2000 la falimentarea unor companii de stat reprezentative) nu se poate numi plan de guvernare si n-ar reduce deficitul, ba chiar l-ar creste.
Florian atenţie mare la zero voturi dacă pui botu la prostiile lui o să te distrugă şi pe tine cum a distrus tot ce a atins el.
In Maramures Gabriel Zetea se lauda cu faza de proiectare si intrarea in executie de la inceputul anului viitor pentru drumul expres Satu Mare-Baia Mare. Sa vedem ce promisiuni se pot pune si in aplicare, desi ma cam indoiesc. Ei incearca, se implica cat de cat, cel putin vizibil pentru voturile pe care le-au primit, dar vad ca suntem lasati esecului din nou de catre politicienii nostri platiti foarte bine de altfel din banii nostri. Nu ar fi deloc corect ca toata tara sa aiba tarife mici pentru autostrazi, iar in nord sa platim privatilor de ne doare buzunarul. O mizerie din nou… Toata tara se va dezvolta unilateral, in timp ce nordul va ramane la nivel de Rusia. Sa nu de mire daca preferinta nordului pe viitor, poate in 20, 30 de ani, va fi dezlipirea de statul roman.
Stiam de la inceput , dar visul era prea frumos…..
Bistriţa este ghetoul Transivaniei nimic din cea ce ar fi util şi ar duce la prosperitatea oraşului nu se face în schimb se fac o grămadă de proiecte aiurea care duc la falimentul oraşului . Ghetou va rămâne pe zeci de ani după care pur şi simplu va dispărea abandonată aşa cum au dispărut dea lungul istoriei şi alte orăşele care sau autodistrus.
Sper să vină un primar capabil să facă această autostradă şi să scăpăm odată de incompetenţi din primărie.
Centura ocolitoare a Bistritei era parte din acest proiect. Ne luam adio pentru viitorii 10 ani. Cei care au promis-o de la PSD si PNL au luat voturi pe minciuni si acum se fac ca ploua. Asa a fost guvernata tara asta din 1989 incoace pentru ca memoria colectiva e scurta. Daca nu erau anulate alegerile, Calin Georgescu era presedinte de 6 luni, aveam semnat acum un Tratat cu SUA pentru energie, economie si securitate, ratingul de tara trecea automat pe plus, investitiile si banii ar fi venit pe flux continuu si viata romanilor s-ar fi schimbat radical in bine. N-a fost sa fie si ne pregatim de recesiune, somaj, cresteri de taxe, impozite, accize, inflatie peste 7%, dublari de preturi la curent si alte utilitati, Alimentele se vor scumpi cu 30%, combustibilii cu 15%, toate preturile explodeaza. Vin vremuri grele!
Florian pentru centura de pe malul Bistriţei votată la referendum de cetăţeni Bistriţei există tot ce trebuie , planuri, toate avizele necesare, toţi contestatari ei au pierdut toate procesele, a fost revalidată când a fost revalidat PUG-ul, aşa că există tot ce este necesar deci treceţi la treabă începeţi construcţia ei.
Cântec de jale, ca la Bistriţa nu este nicăieri :
https://timponline.ro/o-cantareata-deplange-soarta-soferilor-daca-vii-la-bistrita-nu-ai-unde-te-parca-video/
Bine ca prin sud ,pe toate campurile goale se fac drumuri rapide .In Nord nimic …..dezastru …..ramanem doar cu peisajele de vis ,pe care nu le vor vedea multi ,tocmai pentru lipsa infrastructurii….
Bistriţa a ajuns Buda Ardealului numai rahaturi care au distrus oraşu sau făcut nimic din ce este urgent.
Bistriţa şi Bistriţeni din ce în ce mai săraci însă făloşi tare.