Actualitate Recomandări

Ce li se pregătește funcționarilor din Primăria Bistrița care lucrează cu publicul

Angajații Primăriei Bistrița care relaționează cu publicul vor fi trimiși la cursuri de comunicare, iar o bună parte dintre servicii vor fi digitalizate pentru ca cetățenii să vină cât mai rar în contact cu oamenii de la ghișee.

”Lucrez de aproape patru ani cu colegii mei din Primăria Bistrița și pot să vă spun că sunt foarte mulți oameni de calitate și foarte mulți profesioniști în aparatul primarului și în Primăria Bistrița, oamenii care vor să facă lucruri bune. Eu cred că o reformare, o regândire a aparatului administreativ trebuie să plece de la faptul că funcționarii Primăriei trebuie să fie conștienți că ei lucrează în slujba cetățeanului, iar cetățeanul ne plătește ca să facem lucruri bune pentru el. Acesta trebuie să fie obiectivul. Pornind de la această filosofie trebuie să schimbăm abordarea și relaționarea cu cetățeanul, iar interacționarea dintre cetățean și funcționar trebuie să fie bazată pe respect reciproc, pe dialog civilizat și constructiv orientat către soluții. Omul când vine la Primăria Bistrița trebuie să simtă că este respectat, că noi suntem în slujba lui. Cred că un lucru important este digitalizarea anumitor servicii. Multe cereri se pot face online. Mă gândesc foarte serios ca, din vara anului acesta, să digitalizăm mai mult serviciile publice ale municipiului. Relaționarea directă să fie mai redusă tocmai pentru a nu-i mai pune pe cetățeni să stea la cozi, să fie dependenți de starea mai bună sau mai proastă a unui funcționar public din acea zi. Mă gândesc foarte serios ca plățile care se fac la Impozite și taxe să fie online. Trebuie create aceste sisteme. Probabil va trebui să investim bani în tehnică, dar eu cred că merită”, a declarat viceprimarul Cristian Niculae.

A doua soluție la care s-a gândit este să-i trimită la cursuri de comunicare pe funcționarii de la Relații cu publicul.

Toate acestea se vor întâmpla dacă el va fi ales primar în luna iunie, cunoscut fiind faptul că este candidatul PSD la funcția de edil al orașului.

10 comentarii

  • Dialog surprins deunăzi la ghișeul de la Servicul de Evidență a Populației Bistrița…. Un tânăr ce cred că era acolo pentru a-și obține primul act de identitate, însoțit de părinți, întreabă funcționarul , arătându-i o poziție de pe cererea de eliberarea actului , dacă acolo trebuie să semneze. Pe un ton iritat, acesta îi răspunde că i-ar mai fi arătat, dar dacă nu vrea, poate să deseneze o casă. M-am gândit să-i spun că ar putea domnia sa să deseneze acea casă, căci în raport cu acel adolescent are mai multă experiență, dar m-am abținut.
    No, cam ce lecții de comunicare ar trebui să-i fie predate acestui domn funcționar?

    • La evidenta populației problemele sunt mari si vechi !
      De ani de zile se tolerează nu numai comportamentul neadecvat si incompetenta, ci si abuzul in serviciu !
      Sant câtva acolo care se cred Dumnezei ! Veti mai auzi in curând de “vitejiile ““zmeilor “ ăstora !

    • Eu la acelasi servicu dar eliberarea actelor… am vazut ceva stranui… doamna de la ghiseu intreba pe toata lumea de cel putin 2sau 3 ori cum il cheama… si se minuna si isi datea ochii peste cap la fiecare nume pe care il auzea!!!! Printre cei din fata mea a fost si unul pe care il chema Muresan… bineinteles ca si la ala atitudinea a fos la fel… ce nume de kkat sti sa ai!!!! Dar cine sa o ia la raspundere pe madama aia???? Eu? Sclavul lor????

  • Asa ceva trebuia sa se intample de foarte mult timp!
    E bine ca se va face si asa ceva dar trebuia de acum douajdeani sa se faca
    Hai la multi ani de ziua uniunii

  • Initiativa e buna, dar nu cred ca va functiona. O sa fie alti bani folositi aiurea. As apela mai degraba la vizitele clientilor misteriosi. Cu siguranta cei care lucreaza de 1000 de ani in acele posturi stiu foarte bine ce au de facut. As anexa raportul misteriosului la evaluarea trimestrială 🙂

    • De acord. Clientul misterios este cea mai de temut metodă. Se folosește de mult timp in mediul privat. Nu vad de ce nu ar funcționa și aici. Iar cu cursurile…..bani irosiți daca se vor face prin Poiana Brașov, Predeal, Felix….

  • Într-o zi de luni am cerut un certificat de deces pentru o persoană care decedase sâmbăta în spital și pentru care se eliberase certificatul constatator cu data zilei de duminică.
    O doamnă, altfel (cam prea) sulemenită , de la ghișeul stării civile al primăriei mi-a răspuns iritată ”e înregistrare tardivă” (!), ”trebuie să mergeți la parchet să vă dea dovadă că s-a luat în evidență” (!?)
    Doamnă, zic, (străfulgerat de spaima că mortul nu va putea fi îngropat a doua zi ,care era ajunul Anului nou), nu-i tardiv, că am fost și aseară pe aici (recte duminica, ziua precedentă), dar nu era nimeni. Aoleu, s-a iritat și drept răzbunare (ce altceva putea fi) mi-a spus să vin după o oră-două, deși am rugat-o frumos, spunându-i că trebuie să ducem persoana decedată în altă localitate și e sfârșit de an.
    Ți-ați găsit ! Aici sunt reguli care trebuiesc respectate și drept urmare nu se poate ”pe loc” Și așa a fost.
    Deie domnul să trăiască pe propria-i piele astfel de experiențe !

  • La starea civila este una ofilita, foarte artagoasa, o tabagista, dupa cum arata, si care este prietena multor batrani, stie ea ca despre ea vorbesc. Aia ar trebui zvanturata de la etaj, direct pe statuia lui Andrei Muresanu, ca este o isterica inimaginabila.

Apasă aici ca să comentezi

Dă-i un răspuns lui Tristan Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS