Actualitate Recomandări

Cresc tarifele pentru parcările cu plată și de reședință din Bistrița

Pentru parcările cu plată și de reședință din Bistrița vom plăti mai mult după ce Consiliul Local Bistrița va da un vot favorabil unui proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru folosirea parcărilor cu plată și de reședință din oraș. Muncipalitatea motivează scumpirea prin aceea că are nevoie de bani să amenajeze alte parcări.

”Sunt necesare venituri pentru realizarea unor investiții pe care municipalitatea și le propune cu privire la amenajarea în cel mai scurt timp a unor parcări etajate în diferite zone pentru a contracara diminuarea locurilor de parcare ce va interveni odată cu modernizarea arterelor principale de circulație. În municipiu la ora actuală sunt amenajate un număr de 10.021 locuri de parcare de reședință ocupate în procent de 93,6% și 1.288 locuri de parcare publice cu plată, astfel că raportat la numărul de locuri de parcare amenajate în municipiu pe domeniul public, urmare modificărilor aduse tarifelor, se preconizează o creștere a veniturilor din parcări cu aproximativ 30% față de anul 2020”, explică municipalitatea.

Tarifele de bază propuse pentru utilizarea parcărilor cu plată:

  • pentru 30 minute: 2 lei
  • pentru 1 oră: 3 lei
  • pentru 1 zi: 20 lei
  • prin transmitere SMS: 0,35 euro + TVA/30 minute, din care se virează Primăriei Bistrița 1,35 lei/SMS; 0,55 euro + TVA/oră, din care se virează Primăriei Bistrița 2,12 lei/SMS;

Abonament de parcare: lunar = 70 lei, trimestrial = 180 lei, semestrial = 250 lei, anual = 480 lei. Persoanele care dețin în proprietate un autoturism electric beneficiază de acordarea unui abonament de parcare gratuit.

Contract de rezervare, pentru instituții și autorități publice, organizații guvernamentale și neguvernamentale, persoane juridice sau persoane fizice autorizate care au sediu și îşi desfăşoară activitatea în zona de parcare publică sau cu plată, menţionată în adresa de solicitare și care în vederea desfășurării activității în condiții normale necesită locuri de parcare, maxim două locuri pentru fiecare sediu: 1.500 lei/an/ loc de parcare, pentru fiecare sediu al persoanei juridice

Tarifele de bază propuse pentru utilizarea parcărilor de reşedinţă:

  • 20 lei/loc de parcare/lună, respectiv 240 lei/loc de parcare/an pentru persoane fizice
  • 35 lei/loc de parcare/lună, respectiv 420 lei/loc de parcare/an pentru persoane juridice
  • 25 lei/loc de parcare/lună, respectiv 300 lei/loc de parcare/an pentru persoanele care solicită loc de parcare pentru al doilea sau mai multe autovehicule
  • 40 lei/loc de parcare/lună, respectiv 480 lei/loc de parcare/an pentru persoane fizice şi 50 lei/loc de parcare/lună, respectiv 600 lei/loc de parcare/an pentru persoane juridice, pentru locurile de parcare acoperite

Tarifele aprobate pentru parcările cu plată se vor aplica începând cu data aducerii la cunoștință publică a hotărârii, iar cele pentru parcările de reședință începând cu data de 01.01.2022.

Pentru tarifele de utilizare a locurilor de parcare de reședință care expiră după adoptarea hotărârii, prelungirea se va face pentru perioadă de un an, iar pentru lunile aferente anului 2021 se va calcula taxa valabilă până la data adoptării prezentei hotărâri, iar pentru anul 2022 se va percepe taxa aprobată prin hotărâre.

Proiectul de hotărâre mai prevede că rezervarea unui număr mai mare de două locuri de parcare se poate face în baza documentațiilor de urbanism aferente unor lucrări de investiții, aprobate prin hotărâre a Consiliului Local, pentru o perioadă de minim 10 ani, în situația în care pe terenul proprietate nu se poate asigura numărul de locuri prevăzut în documentație. Locurile rezervate vor avea statut de parcare publică. În cazul în care utilizatorul solicită rezilierea contractului înaintea de expirarea perioadei anterior menționată, are obligația de a plăti daune interese în favoarea locatorului în cuantum egal cu tariful de rezervare calculat pentru diferența de perioadă rămasă până la data la care contractul ar fi încetat în mod normal, prin ajungere la termen.

Instituțiile de stat și autoritățile publice care asigură servicii publice vor beneficia de rezervarea celor două locuri de parcare cu titlu gratuit.

În parcările publice amenajate pe străzi situate în zone preponderent cu locuințe individuale, persoanele fizice care domiciliază în aceste zone și care fac dovada deținerii în proprietate a unei locuințe și a unui autoturism pot beneficia de rezervarea a maxim două locuri de parcare/locuință, la tariful și în condițiile și orarul stabilite pentru parcările de reședință aprobate prin hotărâre a Consiliului Local, excepție făcând zona centrului istoric. ”Astfel, în timpul zilei până la ora 15.30 locul de parcare va putea fi utilizat și de către alte persoane. Excepție trebuie să facă zona centrului istoric care datorită numărului mare de spații comerciale, birouri, sedii de firme și a faptului că este foarte populată și circulată, prin posibilitatea de rezervare a unor locuri de parcare între orele 08.00 – 18.00 ar diminua semnificativ utilizarea lor de către alte persoane”, motivează municipalitatea.

Tarifele valabile în prezent, în vigoare de la 1 ianuarie 2018:

Parcări cu plată:

  • pentru 30 minute: 1 leu
  • pentru 1 oră: 2 lei
  • prin transmitere SMS: 0,60 euro + TVA/oră
  • pentru 1 zi: 15 lei
  • abonament de parcare: lunar = 70 lei, trimestrial = 180 lei, semestrial = 250 lei, anual = 480 lei
  • contract cu rezervare (persoane juridice) = 1.200 lei /an.

Parcări de reşedință:

  • 15 lei/loc de parcare/lună, respectiv 180 lei/loc de parcare/an pentru persoane fizice
  • 35 lei/loc de parcare/lună, respectiv 420 lei/loc de parcare/an pentru persoane juridice
  • 20 lei/loc de parcare/lună, respectiv 240 lei/loc de parcare/an pentru persoanele care solicită loc de parcare pentru al doilea sau mai multe autovehicule
  • 20 lei/loc de parcare/lună, respectiv lei/loc de parcare/an pentru persoane fizice şi 40 lei/loc de parcare/lună, respectiv lei/loc de parcare/an pentru persoane juridice, pentru locurile de parcare acoperite.
Etichete

59 comentarii

  • Tarifele cresc (probabil) din cauza cresterilor la energie si carburanti… Sau ori fi alte cauze (ascunse) ? In afara de propuneri , ne spune si noua cineva cum s-au stabilit. Adica de ce cresc intocmai ca Fat Frumos , intr-un an cat la altii intr-o viata …

    • Idioților din primăria Bistrița ați întrebat pe cineva care locuieşte ín blocuri de pe strada Alea Trandafirilor dacă vor să le fie desfințate balustradele care protejează trotuarul de maşinile care parchează anapoda ?! Dacă desfițați aceste balustrate cei ce locuiesc în blocurile de pe bulevardul Decebal vor parca maşinile pe trotuarul nostru şi astfel vor bloca şi trotuarul şi strada. Noi plătim din ce în ce mai mult pentru parcările rezidețiale iar cei locuiesc pe bulevardul Decebal vor parca si bloca trotuarul şi strada noastră gratis. RUŞINE !!!!!!!!!!!!!!!!

    • Au nevoie de bani mai mulți pentru a cumpăra wc-uri şi pentru a plăti sporuri grandioase celor din primărie care performează la cumpărarea wc-urilor.

    • Mama ta nu te-a invatat sa citesti? Scrie clar in paragraful nr. 2: ”Sunt necesare venituri pentru realizarea unor investiții pe care municipalitatea și le propune cu privire la amenajarea în cel mai scurt timp a unor parcări etajate în diferite zone pentru a contracara diminuarea locurilor de parcare ce va interveni odată cu modernizarea arterelor principale de circulație. În municipiu la ora actuală sunt amenajate un număr de 10.021 locuri de parcare de reședință ocupate în procent de 93,6% și 1.288 locuri de parcare publice cu plată, astfel că raportat la numărul de locuri de parcare amenajate în municipiu pe domeniul public, urmare modificărilor aduse tarifelor, se preconizează o creștere a veniturilor din parcări cu aproximativ 30% față de anul 2020”

    • De ce trebuie să plătească cetățeni Bistriței pentru idioțenile de proiecte care îngustează străzile şi belesc tot traficul din Bistrița adică tâmpenile Linia Verde şi modernizarea prin îngustare ha ha a străzilor Gării-Decebal-Andrei Mureşanu-Năsăudului. Ce au aceste străzi acum ? Ce aveți cu ele ? Nu se circulă bine pe ele ? De ce vreți să le distrugeți ?
      Vorba românului amărât : Şi futuți şi cu banii luații !
      Sunt şi eu verde de nervi de ce specimene sunt în primărie.

    • What ?! De ce trebuie să plătească cetățeni Bistriței pentru idioțenile de proiecte care îngustează străzile şi belesc tot traficul din Bistrița adică tâmpenile Linia Verde şi modernizarea prin îngustare ha ha a străzilor Gării-Decebal-Andrei Mureşanu-Năsăudului. Ce au aceste străzi acum ? Ce aveți cu ele ? Nu se circulă bine pe ele ? De ce vreți să le distrugeți ?
      Vorba românului amărât : Şi futuți şi cu banii luații !
      Sunt şi eu verde de nervi de ce specimene sunt în primărie.

    • Te-ai consultat putin la un psihiatru? Ai clar o obsesie din care ti-ai facut un sens al vietii tale si totul se invarte in jurul ei… Mai grav e ca incerci sa postezi sub alte nume fix aceeasi mizerie de text incoerent si tampit

    • @ Consilierul Zorro, Nu încerc să postez sub diferite nume, eu am încercat să arăt că aceste tâmpeni mă enervează la maxim de aceea am postat acelaşi text de două ori sublinind faptul că sunt verde de nervi.
      PS. Când vă apucați şi voi cei din primărie care sunteți plăți de noi să lăsați tâmpenile şi să faceți şi lucruri bune pentru cetățeni oraşului.

    • Eu cred ca esti rosu de nervi si din cauza asta ai halucinatii cu consilieri. De fapt, observ ca ai mai multe obsesii. Musai un consult. Si in privat, si la stat, tot cetatenii te platesc, ba din postura de client, ba de contribuabil, asa ca… Incet cu pianul pe scari. Ceva imi spune ca daca ai atata timp liber, nu esti prea performant la job. Pana una alta, invata sa scrii inainte sa ii certi pe altii. Spor in toate!

  • Foarte bine! Bistritenii trebuie sa inteleaga ca masina nu mai este o solutie pentru oras. Luati dragilor bicicleta. Nu suntem in Las Vegas. In 20 minute strabati pe jos orasul. Mi rusine cand vad dimineata la 7 jum bulevardul blocat.

    • Te rog să mă sfătuiești cum plec eu cu bicicleta din Viișoara, cu o poșetă și un laptop, un copil de dus la școală și un ghiozdan (da știu, este mijloc de transport în comun dar din păcate cu el circulă gratuit locatarii blocurilor sociale, locatari care nu respectă normele de igienă, distanțare socială și nici mască nu au). E ușor să vorbești când stai la două străzi de școală sau serviciu.

    • Pe pistele făcute de Turc nici cu bicicleta nu ai șansa să mergi.Vezi pista de pe Independentei imediat sărbătorim 1 an de când a început construcția, poate vine Turc cu familia la aniversare sa se plimbe cu bicicleta.

  • Oameni dragi, folositi bicicleta. O la naiba, nu e sarac nimeni care o foloseste. Autobuzele nu mai sunt ca pe vremuri, mociocose si gretoase. Aveti tot confortul si cu ele.

    • Bine că mai cumpărăm o mașină nouă pt dnul primar..de ce nu încearcă și primarul bicicleta să fie un exemplu,nu?! Și mai cumpărăm și două vecee de 90000 euro :() dezastru cu noua conducere!!!

    • Cand o sa fii tu primar, poti merge linistit cu bicicleta pana la Bucuresti si inapoi… Daca mergi iarna, iti poti da si premiu pentru prostie…

  • Tăiați din salariile nesimțite,din sporurile nesimțite pe care le aveți și nu in ultimul rând faceți restructurarea Admistratiei Publice așa cum a ți promis si va rămân bani pentru parcări ,dar din păcate toate se sparg in capul celor de ….jos.Așa sa va ajute Dumnezeu.

    • Cred ca e nasol sa traiesti intr-o lume din care sa nu intelegi nimic… Salariile functionarilor publici sunt stabilite printr-o lege la nivel national. Posturile se ocupa prin concurs, dar pentru ca nu ati reusit nimic in viata si nici nu v-ati prezentat la vreun concurs, e mai simplu sa spui ca toate sunt pe pile si esti o victima a sistemului, cand, de fapt, esti o victima a propriei neputinte si a lenii… Din banii incasati in trecut s-au facut altele, pentru mai multe detalii, intreaba-l pe Cretu, ca doar el a fost ordonator principal de credite pana acum 1 an… Motivele pentru care vor creste tarifele sunt explicate in paragraful 2… Dar pentru a intelege, trebuie sa nu fii analfabet functional… Si dupa cum scrii si cum te exprimi, tare mi-e teama ca nu indeplinesti aceasta conditie minima… Altfel… Ai fi inteles!

    • Măi obraznicule..era vb de oraș nu de mersul la București că primarul este ales de bistrițeni să conducă orașul nu sa facă plimbări la București în scopuri politice. Primarul revine la Bistrița doar să mai facă doua poze și două buzi… iar ție deja ți a mers vestea că ești obraznic rău deși nu ești capabil de nimic… ba da mănânci și bei, mănânci:)) Doamne pe cine plătim din banii noștri, niște amețiți!

    • Daca ai stii de capul tau, ai stii si ca vizetele de lucru la Bucuresti la ministere, instituii sau agentii sunt, poate, cele mai importante. Alocarile de fonduri de la bugetul de stat, alegerea proiectelor pe listele sinteza, castigarea proiectelor, semnarea unor contracte, toate astea sunt vitale pentru dezvoltarea orasului. Nu ai nicio tangenta cu un domeniu de activitate, dar ai pareri. Si ce e mai grav e ca ai o gandire superficiala si stereotipica. Vezi ca ti-a cazut fundita. Apleaca-te, te rog, dupa ea.

    • Amuzant ca incerci sa corectezi o greseala de tehnoredactare aratand că, de fapt, tu nu stii sa conjugi verbul a fi buhahahaha

    • Asta ai învățat de când te ai trezit și tu în primărie?? cine te a învățat „specialiștii”din primărie care râd de tine că te dai mare și ești pe nicăieri??:))dute copile în amaru tău. Ești fericit că te ține Turc la curu lui și deja te vezi primar:)))))))nici de comentac nu ești bun , ai același mod nașpa că deja te știe toată lumea că ești unul și același sub mai multe nume… pentru asta încasezi un salariu?? nici de asta nu ești bun! Săracu Turc ce oameni”competenți” și a ales în jurul lui:)))))))

    • Dragule, tu vorbesti din experienta persoanala. Esti un singur psdist plictisit si anost pe care Raducu l-a invatat sa scrie cu diacritice. Sau poate Bradea, ca nici Raducu nu scrie prea mult… Ai incercat tu sa mai faci greseli intentionate, sa mai folosesti semne de ras, sa te mai dedublezi cumva, dar mereu ti-au scapat diactriticele… Bine, si faptul ca dai comentariile la diferenta de cateva minute…

  • Daca banii sunt necesari pt amenajarea de noi parcari inseamna ca dupa darea in folosinta a acestora se vor recupera banii. Va urma revenirea la taxele de acum? Sigur ca nu. E doar o poveste ca sa acceptam majorarile foarte mari, nejustificat de mari si pentru care nu primim nimic in plus.

    • Daca s-ar ajusta in fiecare an cu rata inflației, cum ar fi logic si normal, ar fi trebuit sa fie deja mult mai mari… Dar stam prost cu economia… Si mai prost stam cu aprecierile… De la 1 leu la 2 lei pentru o ora si de la 20 la 25 de lei la rezidentiale e o majorare foarte mare, clar… Justificarea o gasesti in faptul ca un loc de parcare, in functie de tipul parcarii, incepe de la 1.000 de euro in sus… Dar daca e prea greu, gandeste-te doar ca s-a aplicat rata inflației și o rotunjire… Partea bună e că ai alternative: nu parca acolo, parchează în altă parte, bicicletă, trotinetă, autobuz… Ni, ma, cate alternative potrivite pentru oameni civilizati…

    • @ni mă la ea cum muge, Ai o mică breşă în gândire salariu meu nu se actualizează cu rata inflației pentru a vă plăti vouă trarifele şi salarile nesințite.
      Apropo nu sau gândit un pic când au propus aceste tâmpenii că parcările se pot face din veniturile nesimțite a consilierilor şi a celor din primărie.

    • Ce e aia bresa in gandire? ahahaha Si la privat tot din banii cetatenilor-clienti esti platita, nu te agita ca un Pepsi

  • In Europa se duce o luptă acerbă pt. descurajarea transportului rutier!
    Taxe de parcare mari, desființarea de parcări și înlocuirea lor cu bănci, copaci și stative pt. parcarea bicicletelor.
    Reducerea vitezei admise n orașe la 30 km pe oră.
    Înființarea de zile fără mașini, de exemplu duminica.
    Înlocuirea parcărilor cu parcări DOAR pt mașini Electrice.
    Îngustarea carosabilului și LĂRGIREA TROTUARELOR.
    Sunt alei și străduțe întregi pe care parcarea este interzisă. Doar staționarea este permisă (3 minute).
    Banii alocați de către MT sunt împărțiți in 3 părți egale:
    1/3 la piste pt biciclete
    1/3 la transportul in comun (autobuze și trenuri).
    1/3 transport rutier

    • Vrem o tara ca afara doar cand vine vorba de salarii… In rest, ne place asa, in kitsch, mizerie si poluare

  • Normal ar fi un pret pt locul de parcare de 1000 lei prima masina, a doua 2000 si tot așa, care sunt parcate aiurea ridicate si amenda 4000 lei,

    • @ veveritz….Tu ai făcut o blasfemie fiindcă ai amestecat lucrurile sfinte cu lucrurile mărunte ale oamenilor.

    • Avem si alte alternative, nu doar mersul pe jos, daca nu ne place: autobuz, bicicleta, trotineta etc… Doar sa vrem, dar nu vrem…

  • Pai da ce ați crezut sărakilor, e guvernare de austeritate tipic Pnl, ce știu ei sa facă altceva decât să scumpească orice.
    Cred că așa guvernare dezastruoasă nu a mai fost nici în anii 90′.

    • Dragnea te vrea la el in partid! E la inceput, dar lupta impotriva inteligenței în paralel e in floare…

  • Cum e cu cei care au licitat pt parcare? Lor li se mareste taxa?? Habar nu aveti de realitate, nesimtitilor. Veniti cu un rahat apoi tot incercati sa il dregeti…

    • Despre ce realitate vorbesti? Ai mancat ceva stricat? E foarte trist cand nu intelegi ce citesti… Hai sa mai incercam o data… Deci se modifica doar acele tarife… Cand vei licita anul viitor, in urma rezultatelor licitatiei, o sa vezi daca vei plati mai mult sau mai putin, in functie de participantii la licitatie si disponibilitatea lor de plata… Cred ca e greu sa traiesti fara sa intelegi nimic

    • Ma tot gandesc care e treaba cu salariile din taxe… Daca esti in privat, tot din banii cetatenilor aflati in postura de client esti platit… Deci care e treaba, pana la urma? Ca toate salariile sunt impozitate si toate sunt din banii cetatenilor – clienti sau contribuabili… Daca nu intelegi de ce trebuie sa platesti taxe si impozite intr-o societate, te poti duce in munti sa reflectezi asupra acestui aspect. Mare TI-e grădina, Doamne!

  • Proiectul de hotarare ar trebui (musai !) completat cu tarife (pe 30 minute , pe ora , pe luna , pe an ) pentru toti cei care parcheaza pe trotuare , pe pistele de biciclete , in fata intrarii scarilor de la blocuri etc. Astfel Politia locala ar avea inca un obiect clar de activitate. Astept cu nerabdare sa vad daca Primaria este interesata sa obtina niste bani aplicand legile in vigoare. In viitor prevad ca multi dintre cei care au abonament in asa numitele parcari „amenajate” vor deveni „HAIDUCI” si vor parca si ei pi ici pi colo…

    • Ce propui tu e tocmai in afara legii. Cei care parcheaza neregulamentar trebuie amendati si masinile pot fi ridicate. Nu e nevoie de niciun PH pentru asta. Dar cu aceste abilitati excelente de previzionare si clar-viziune, vezi ca te cauta jos la interfon Baba Vanga

  • Ba oameni buni, da cand is dezbateri la primarie de ce nu merge nimeni?
    In Bistrita tot plangem dupa ce se fac lucrurile. A fost vreun protest pentru partia Veverita sau pentru pista de biciclete?
    Trebuiau sa puna 700 de lei pe an pentru a treia masina in familie. Nu se mai poate asa

    • Cine sa mearga ca astia sunt 2-3 ametititi pesedisti care stau pe functii publice si freaca ziarele online… Ce sa faca ei la dezbateri? Ca ei scriu dupa dictare… Si stim cine dicteaza acolo ::::))))))))

  • M-au cautat deja mai multe babe dar inca nu sunt chiar asa de mos ! Am uitat ca liberalism inseamna pentru unii ca „poate” sa faca fiecare ce vrea muschii „lui”. Adica e normal (in cazul despre care vorbiram) sa parcheze fiecare pe unde poate si sa nu pateasca nimic. Chiar primarul (daca imi amintesc bine) a incurajat astfel de comportamente spunand ca nu se face procesul verbal de terminare a lucrarilor (implicit de punere in functiune) a pistelor de biciclete pana cand va dori dansul , ca (dansul) fiind de unde este , nu are nicio treaba cu incalcarea legii. Concluzie : Sa plateasca prostii oricat si desteptii sa parcheze unde doresc , pentru ca nu vor pati ” nica , nica”. Ordine si buna cuviinta…Sa auzim de bine.

    • Daca esti atractiv pentru babe, clar esti (putin) mos. Si rau-intentionat, pentru ca e evident ca o situatie in care au disparut parcarile si s-a tergiversat putin marcarea pistelor pentru a nu se crea o situatie foarte neplacuta nu a avut niciun impact negativ asupra educatiei civice colective. Concluzie: E mai bine si mai safe pentru buzunarul tau sa fii prost! Numa zic

  • Ești varză deja:)))te ai pierdut total.. săracu’ singur cu atâtea comentarii cum să faci față?? ți am zis că nu ești bun de nimic? :)))

  • Kolonelu lu peste imputit ai auzit ce o zis DABIJA ?Deci nu te F grija, baiatul are tot ce trebuie la casa . Trei parcari interioare una sub poarta si inca patru in strada. Ai vazut fraiere cum altii au noroc fara sa fure si sa faca abuzuri asa cum inventezi tu. Situatia este in buzunarul de la piept si ca un bun platnic si cetatean super corect a fost doar un episod trecator datorat imbecililor din administratia trecuta .
    Acuma s-a sfarsit si totul intra in normal.

  • La ce sa mai plătim parcările la bloc că și așa sunt ocupate până la 4 uneori chiar și după parcam și noi unde apucam. Ciuma galbena își face plinul că știe că după această minunata guvernare va ajunge la coșul de gunoi al istoriei. Dar acum nu mai iasă nimeni în stradă ? Au ieșit ca prostii pentru niste legi în justiție cu care nu aveau nicio treaba.

  • Din parcări se pot face mult mai mulți bani daca se renunță la parcările „pe viață”, în sensul că toate locurile de parcare să intre anual la licitație, să nu se mai prelungească din oficiu, ci să se liciteze din nou toate. Cu siguranță foarte multe locuri de parcare pentru care în prezent se plătesc 200 de lei, la licitații anuale ar ajunge poate la 2000 pe an sau chiar mai mult. Cea mai mare problemă e aceasta, că se prelungesc automat și intră la licitație numai în cazul în care cel care a contractat locul de parcare nu mai plătește la timp. Aici se pierde la parcare.
    Trebuie făcut un sistem online de licitare, prin care să se și poată achita parcarea.
    Dacă ar fi după mine și ar fi și un sistem online, aș merge chiar pe contracte lunare și licitații lunare.
    Locurile care nu se licitează să fie taxate cu ora pe toată durata zilei.
    De asemenea, la toate locurile de parcare de reședință, aș face locuri cu plată până la ora 15 sau 17, astfel că dacă parchează altcineva decât cel care a contractat locul de parcare, să fie taxat pe oră.

    • Esti cam sadic mai alandala. O masina in ziua de azi e o necesitate pentru multi, nu e doar un moft. Sa nu aud de mers cu bicicleta, pe jos sau cu autobuzul. Pentru oras pe distante scurte, de acord, se poate. Dar sunt o gramada de situatii in care e nevoie de masina. Nu toata lumea isi permite sa locuiasca la casa si sa mai aiba si curte unde sa-si parcheze masina gratuit.
      Auzi la el, licitatii lunare… locuri cu plata pe parcarile de resedinta pana la ora 15? Pai daca nu pleci cu masina nicaieri mai multe zile ce naiba faci? Platesti ca prostu’? Nu suge destul statul de la omul de rand, tu, cu gandirea ta vrei sa suga tot. Iasa revolutie.

    • @Gogu de la bloc

      Până la ora 15 am zis că să fie cu plată dacă parchează altcineva decât cel care are închiriat locul respectiv, deci nu plătește nimeni ca prostul. 🙂

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS