Actualitate

Galeria comercială B1 Shopping Bistriţa se extinde. Ce va cuprinde noul corp (FOTO)

Galeria comercială B 1 Shopping Bistriţa se extinde înspre magazinul Kaufland cu un imobil nou ce va fi construit vizavi de restaurantul KFC, acesta fiind al doilea din complex. Agenţia pentru Protecţia Mediului Bistriţa-Năsăud a dat undă verde construcţiei cu motivaţia că proiectul nu se supune evaluării impactului asupra mediului şi nu se supune nici evaluării adecvate.

Conform documentului prezentat autorităţilor de către compania SC Apple Development SRL cu sediul în București, se va construi un imobil similar cu cel existent în regim de înălțime parter, cu destinația de galerie comercială. Acesta va cuprinde spații pentru comercializarea de mărfuri alimentare și nealimentare diverse, dar şi bar/cafenea.

Suprafața totală a terenului este de 3.468 m2 și va cuprinde: suprafață construită – 1722 m2, alei pietonale și carosabile, parcări exterioare pe 1325 m2, platformă pubele deșeuri şi spații verzi.

Vor fi amenajate încă 57 de locuri de parcare din care 21 locuri de parcare pe suprafața terenului destinat obiectivului și 36 locuri de parcare suplimentare autorizate pe parcela vecină, destinate restaurantului KFC, care urmează să fie deschis în această primăvară.

B1 Shopping Bistrița s-a deschis în 23 noiembrie 2017 și cuprinde magazinele H&M, Hervis, Takko, New Yorker, Deichmann, Pepco, Flanco, LC Waikiki, CCC, Pepco, Noriel, Plafar, River Bet Cafe, XPress, Mon Jardin Patisserie şi Atlantis Gold.

Mitiska Reim, un fond privat de investiții specializat în real estate, cu sediul în Bruxelles, Belgia, a investit peste 10 milioane de euro pentru ridicarea centrului de retail, fiind create aproximativ 250 de noi locuri de muncă. Este al 20-lea parc de retail pe care Mitiska Reim îl deține în România.

La momentul inaugurării, investitorii au spus că încă există cereri de spaţii, motiv pentru care vor mai fi ridicate în continuarea celor existente încă trei sau patru magazine pentru alte branduri.

11 comentarii

    • Sa inteleg ca …
      Tu lasi hainele la garderoba sau ai umbrela pentru a VIZITA aceste magazine?
      Corect ar fi ca …la iesire sa de si un…paracetamol sinus..doar asa preventiv!!!!

  • Aceste magazine duc la falimentarea micilor comercianți locali.Nu e un câștig pentru orașul nostru nimic din ce se construiește în acea zona.Banii vor ieși din oraș, angajați cât mai putini,faliment în jur..mizerie și sărăcie…

    • Si „micii comercianti” cum le spuneti, ne falimenteaza pe noi. Ne vand chinezarii la preturi mari. Si oricum ati pune problema, concurenta e buna.

    • Asa e, am ajuns sa dam o gramada de bani pe haine second hand. Era mai frumos un shopping mall decat un strip mall, dar e bine si asa. Vine vara, merge o plimbare prin zona de sus a orasului, dupa ce se deschide si cel de langa Selgros. Atata timp cat se investeste, e bine. Sa se faca cat mai multe, si locuinte si magazine, sa creasca posibilitatile. De bani ne plangem toti, dar in hypermagazine nu ai loc sa arunci un ac, deci nu e chiar asa cum zice lumea.

  • Ce va tot bateti capul cum isi investesc unii banii ?E o investitie privata,construieste omul ce vrea cu banii lui ! Daca greseste ,va profita concurenta de greseala lui !Nu-ti place magazinul,nu intri !
    Numai” profesori ” in Bistrita asta !

  • La H@M numai rondiuri, haine din China aduse cu sacul.
    La secondhand-uri gasesti produse mult mai de calitate.

    • Si eu ocolesc H&M, nu stiu de ce sunt asa slabi mai nou, cel putin pe colectia de iarna. Poate se schimba treaba cu colectia de primavara-vara. Restul magazinelor sunt ok.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.