“Am dat acordul de mediu, iar din punctul nostru de vedere toate lucrurile sunt în regulă. Compania poate începe amenajarea magazinului când doreşte. Va fi pe Calea Moldovei lângă Ambient. Nu cred că au nevoie de mai mult de şase luni ca să-l deschidă. Din informaţiile noastre, investiţia este de trei milioane de euro. Amenajarea magazinului poate începe imediat ce Primăria Bistriţa eliberează autorizaţie de construcţie”, a spus Ştefan Mureşan.
Penny Market se află într-o plină perioadă de expansiune, atât în România, cât şi în alte ţari europene în oraşe cu peste 20.000 de locuitori, terenuri cu suprafaţa de peste 4.000 m2 cu vizibilitate mare chiar şi în zone cu alţi retaileri cum e şi Calea Moldovei din Bistriţa unde mai deţin magazine Kaufland, Lidl şi Unicarm.
Magazinele Penny Market au o suprafaţă de ca 750 mp şi un sortiment de aproximativ 2000 de articole: alimente de bază, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food.
Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare este de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se apelează şi la furnizori străini, pentru anumite categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ corespunde cerinţelor clienţilor autohtoni.
Prezentă în România înca din anul 2005, reteaua Penny Market oferă un sortiment echilibrat între produsele autohtone, achiziţionate de la producatorii locali, şi produse internaţionale. Penny Market este conceptul grupului german Rewe, unul din cei mai activi retaileri din România. Alături de magazinele Penny Market, compania mai operează pe piaţa românească magazine XXL Mega Discount. Grupul Rewe se numără printre liderii europeni în comerţul alimentar, fiind prezent în 13 ţări europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Letonia, Slovacia, România şi Croaţia.
Adaugă comentariu