Între cartierele Unirea și Viișoara se va putea circula cu bicicleta pe traseul Liniei Verzi, întrucât în curând va fi turnat asfaltul de culoare roșie, anunță compania M.I.S. Grup, executantul lucrării.
În momentul în care se va turna asfaltul de culoare roșie peste stratul de balast și cel de beton se va face de la un capăt la altul al Liniei Verzi, a spus Sorin Baba, manager de proiect din partea M.I.S. Grup.
Acum, la intrarea în oraș dintre Unirea, constructorul desface partea de trotuar existent pentru a îngropa cablurile de fibră optică: ”Acest contract nu era în discuție anul trecut, abia de anul acesta a demarat și atunci am fost nevoiți să ne întoarcem în Unirea și Viișoara, unde am făcut lucrări anul trecut, să desfacem trotuarele și să introducem tubulatura pentru fibră optică”, a spus Sorin Baba.



De asemenea, s-a săpat și pe Bulevardul Independenței pentru amenajarea unei noi piste.




”Pe Bulevardul Independenței am intervenit să facem măcar pista pentru biciclete pentru că nu mai avem ce lucra, imediat trebuie să ne retragem. Ca și pe General Grigore Bălan, așteptăm o soluție prin partea Primăriei Bistrița legată de pavaj fiindcă de la intersecția străzilor Gheorghe Șincai cu Gării până la Cap de Bou, trebuie schimbat și pavajul”, a spus Sorin Baba.
Piste pentru cicliști vor fi amenajate pe străzile General Grigore Bălan și Gheorghe Șincai, în timp ce pe strada Dornei se vor face doar marcaje. Pistele de pe Linia Verde vor fi conectate, așa încât se va putea circula în siguranță pe bicicletă de la Unirea până la Viișoara.
”Pe piste avem strat de balast, strat de beton și abia apoi punem strat de asfalt. Estimăm că undeva în două săptămâni vom începe să turnăm și asfalt pe piste”, a spus Sorin Baba.
Reamintim că, în luna martie, Primăria Bistrița a făcut un sondaj de opinie și a cerut oamenilor să se pronunțe ce model de pavaj doresc pe Linia Verde, dar până acum nu a comunicat constructorului soluția aleasă și din ce bani va fi cumpărat mai ales dacă nu se încadrează în bugetul proiectului.
- Impact frontal între două mașini, la Dorolea. Un șofer a rămas încarcerat. Salvatorii au început resuscitarea - 27 ianuarie 2023
- Never Again. Holocaustul, din istorie, în literatură, la Biblioteca Județeană - 27 ianuarie 2023
- E plin de mașini pe pistele de cicliști. Primarul Ioan Turc explică de ce: Oamenii nu pot parca în sufragerie - 26 ianuarie 2023
bob constructorul™
Pozele nr 5, 6 si 7 sunt elocvente pentru inteligenta celor care au conceput si a celor care au acceptat sa se faca asa ceva: se cioparteste un trotuar bun pentru a construi o pista de biciclete in conditiile in care la nici 2 metri exista o pista de biciclete construita pe vreme lui Ceusescu, mare si lata marcata/ semnalizata corspunzator ca si pista de biciclete ( aproximativ 2 metri latime). Rezultatul final: un trotuar ingust pe care pietonii o sa circule in sir indian si biciclistii o sa se chinuie sa faca jaloane intre pietoni si ceilalti biciclisti. Nu insemna asta bataie de joc la adresa inteligentei locuitorilor acestui napastuit oras? Mai frate zici ca la noi s-a rasturnat carul cu prosti! Caracalul Ardealului o sa ajungem cum bine ii placea sa spuna actualul primar Turc, fostului primar OTP cand ii critica realizarile!
Zingarella
Trebuiau cheltuiti niste bani iar cum cei din primarie nu dispun de inteligenta se fac multe lucrari aiurea si de pomana. Halal primarie
Un trecator
Asa zisa pista de biciclete de pe Independentei se va transforma in banda de circulatie exclusiva pentru Autobus pe sensul Kauflanda – Posta Veche, de aceea se face noua pista in trotuar.
Remus
De ce săz fie simplu când poate fi complicat? Traseul pentru Linia Verde de transport public intre Viişoara si Unirea, cu mijloace de transport în comun cu motor electric, hibrid sau cu normă de poluare redusă, trebuia reconsiderat in sensul evitării centrului istoric al orasului, unde străzile sunt prea inguste si nu permit amenajarea unor benzi dedicate transportului public prevăzute cu alveole pentru statiile de autobuz. In acest sens, de la Poșta veche traseul ar fi trebuit deviat pe strada Gării până la bulevardul Republicii unde poate fi amenajate fără probleme benzi pentru Linia Verde de transport public, inclusiv statii de autobuz moderne de unde pasagerii pot ajunge usor in centru pe traseul pasajelor recent amenajate cu bani europeni. De asemenea din bulevardul Republicii traseul Liniei Verzi poate fi continuat in linie dreaptă pe strada 1 Decembrie si pe Calea Moldovei spre Unirea fără alte devieri . De asemenea, trebuia păstrată pista de biciclete cu două sensuri existentă pe bulevardul Independentei, care putea fi prelungită in acelasi fel si pe străzile Gh.Sincai, Piata Centrală, Dornei, Piata Petru Rares.
Si mai e ceva : unde sunt parcările amenajate pe traseul „Liniei Verzi” promise de primarul Ioan Turc ?!
(Vezi: https://timponline.ro/ioan-turc-prioritate-pentru-administratia-pe-care-o-voi-conduce-va-fi-realizarea-de-parcari-in-zona-liniei-verzi/)